Edru på byen

Hei dere!

I går bestemte jeg meg ganske spontant for å bli med ut på byen. Det var ikke planen i og med at jeg hadde sovet så lite, og i tillegg skulle jeg i dåp i dag. Likevel fristet det så sykt å dra ut fordi så mange venner skulle det. Teele skulle også være med å åpne et utested, og da måtte jeg nesten dra. Jeg dro faktisk ut edru, og det var overraskende gøy. Vi sto og danset som noen gærninger på dansegulvet, og jeg tenkte ikke over at jeg ikke hadde en dråpe alkohol i meg. I går var faktisk en av de morsomste og koseligste dagene ute på byen, og jeg skal helt klart dra ut oftere edru. Det var virkelig null problem, selvom alle rundt meg var ganske så fulle. Jeg våknet hvertfall opp klokken halv 9, og da var det bare å stelle seg klar til dåp.

I dag skal jeg i dåpen til Cornelia, altså lillesøsteren min. De satte dåpen til i dag, slik at jeg skulle få den med meg. Det er jeg så glad for, og i tillegg er jeg faktisk fadder. Det er koselig! Cornelia er så nydelig i dag, og hun er i så godt humør. Jeg skal ta masse bilder i dag slik at jeg kan oppdatere dere senere. Nå starter straks gudstjenesten, så vi blogges!

34 kommentarer

Siste innlegg