Et utrolig fint sted!

Heey!

I går dro vi til et sted som var så utrolig fint! Jeg aner ikke hva jeg skal kalle det, men det var på en måte en elv. Det var masse fjell rundt, og mellom fjellene var det altså et vann. Et skikkelig fint sted, og et perfekt sted og ta bilder. Dessverre ble ikke bildene som jeg ville, men jeg poster de likevel. Vi fikk badet, og da var jeg egentlig mest redd. Det var så mye gress på bunnen av vannet, og det var så ekkelt når føttene kom borti det. Derfor hoppet jeg opp på en stein så fort jeg hadde muligheten. Jeg synes det er så kult med steder som dette, og jeg skulle ønske vi kunne dratt hit flere ganger. Dessverre reiser vi hjem om noen dager, så det får vi ikke muligheten til. Det var hvertfall morsomt å få reist hit!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset   Processed with VSCO with s2 preset

Og jeg må fortelle dere noe helt sykt! På veien dit var det masse skilt bortover veien med advarsel om pumaer. Altså det fantes puma der?! Hvor sykt er ikke det? Jeg synes det er dødskult, og jeg er nesten litt lei meg for at vi ikke så en puma da vi kjørte. I Norge har vi skilt med elg, mens her er det med puma. Jeg skjønner nå hvorfor mamma og pappa er litt bekymret for meg mens jeg er her, men det går så fint så!

27 kommentarer
    1. Hvor er bikinien din fra? Du var døds fin på alle bildene, skjønner ikke hvorfor du ikke syntes de ble fine

    2. Du er kjempefin på bildene❤️ Jeg synes bildene ikke var stygge i det hele tatt✨ De var drit fine og bildene av deg var enda finere❤️❤️❤️ Håper du har kost deg kjempemasse i Mexico ❤️

    3. Du er sykt peeen💓 herregud elsker deg over alt på jord! Håper du koste deg masse i Mexico fineste Martine😻 Og de bildene var super fine! Hilsen en stoooor fan<33

    4. Når det ikke var paradisehotel på TV. Hva gjorde dere da i menst? Forbereder dere dere til ny episode eller koser dere bare?

    5. Hallo! Ikke kommenter Shit om kroppen til Martine, den er drit from uansett, tenk om noen hadde sagt noe sånt om deres kropp. Dere hadde ikke følt dere så bra da. Kroppen hennes er utrolig fin, ikke driv og rakk ned på den, det skaper bare dårlig selvtillit etter hvert. Og ikke si at hun burde legge på seg litt, det er jo bare frekt, hvis du ikke har noe fint og si, bare hold det for deg selv, med mindre du vil at andre skal si det samme til deg en gang! Og hvis du skal si no frekt, ikke vær anonym da, det er jo bare feigt!

    6. Hei Martine jeg er din største fan ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Du er pen snill kul morsom søt og alle de fineste ord som finnes. DU ER BEST 🤩🤩🤩❤️❤️❤️ De som skriver noe stykt til deg er det som om de sier det til meg å. Elsker deg. Du er mitt største forbilde🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

    7. Fy faen så ekkelt å se på. Kneet ditt og alt ellers sikker ut av huden, mens skinnet og det lille kjøttet bare henger ned. En ting er å vær tynn og trent, men du er tynn og ALDRI TRENT. Ser helt for jævlig ut!! Søk på intagrammeren TAMMYHEMBROW på Instagram, hun har like bilder som da du sitter slik, det er sånn kroppen skal se ut (sunn)! Du trenger virkelig mat og TRENING. Fysj ass…..

    8. Altså dere som sitter å skriver de ekleste kommentarer om kroppen til Martine, har dere egentlig sett hvor fin kropp hun har? Og hvor pen den jenta er? Hun har en kjempe pen kropp, ja hun er tynn men hun ser helt amazing ut! Kan dere ikke bare holde kjeft? Og dere som snakker stygt om kroppen hennes, kan dere ikke skrive navnet deres og ikke være anonyme? Noe så feigt, det er det feigeste jeg vet om, når folk som skal kommentere stygt også er de anonyme, fyfaen og forbanna jeg blir på sånne mennesker. Men i bunn og grunn så er dere ikke så jævlig anonyme alikevel, for det finnes IP adressa når dere legger ifra dere en kommentar, hvem vet hvor langt Martine er villig til å gå med en alt for stygg kommentar? Altså skam dere..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg