Jentene i årets sesong møtes for første gang

Hei dere!

Jeg har fortalt dere om det tidligere, men i noen uker fremover går det et program på Viafree der man blir bedre kjent med årets deltagere. Paradise Hotel er noe jeg vet folk interesserer seg veldig for, og derfor synes jeg det er så kult å skulle få lov til å være programleder i dette programmet. I “Veien til pærra” får dere virkelig bli kjent med de første deltagerne. Dere får se fra det øyeblikket de selv får vite at de skal til Mexico, når de forteller familien om det, første møtet på Gardermoen og mye mer. I dagens episode får dere faktisk se når jentene møtes for aller første gang. En veldig morsom episode som jeg vil anbefale dere å se!

Hva synes dere forresten om jobben Aleks og jeg gjør som programledere? Det var jo veldig uvant for oss begge, men jeg synes vi gjorde en bra jobb. Jeg liker at de også har tatt med i de tidligere episodene når Aleks og jeg ikke fikk helt til det vi skulle si. Haha!

 

24 kommentarer
    1. Hei Martine. Du er forbildet mitt og jeg pleier som regel å slikke alle forbildene mine nedentil på ett eller annet tidspunkt. Nå har jeg spurt deg maange ganger, så nå begynner jeg å bli utolmodig. Når skal du si ja til å oppleve Slikkmeisters slikke teknikk?
      ….Det ække for ingenting at de kaller meg Slikkmeister 😉

    2. Et lite spørsmål, hvorfor får deltagerne ikke lov til å snakke om felles venner, etternavn og hvor de er ifra osv? Hørtes bare litt rart ut 🙂 og så s ahun at man ikke skal snakke om det som ikke kom med på TV eller produksjonen, men går ikke pante av pradisebloggerene bort ifra dette når de lger innlegg om ting man ikke viste om pradise osv ?

    3. Du og Aleksander er veldig søte, men alt dere sier og gjør høres veeldig planlagt ut😬 Jeg vet jo at det er planlagt, men hadde vert bedre hvis det fremsto litt mer naturlig hele greia🤔 Men jeg tror ingen tenker over sånt☺️ Stå på videre, dere er best!❤️

    4. Da jeg var i Thailand kostet en time med massasje 50 norske kroner, og etter massasjen fikk vi i tillegg en banan og en flaske vann!!
      Var massasjebenker på stranden.. og man lå der og hørte bølgene slå inn mot land.. Var SÅÅÅ digg!!

    5. Hei Martine! Syntes dere gjør en fantastisk jobb! Men hvorfor ble dere programledere?😅 hadde det ikke gidd mer mening om du og Kevin ble? Jeg mener ikke å klage altså, syntes det er kjempespennende at dere er!

    6. syns synd på hun ene jenta som måtte sove alene på hotellrommet. kunne dere ikke satt inn en ekstraseng til noen av de andre jentene? ikke noe gøy å være alene og føle seg utenfor første gangen man møtes og skal bli kjent

    7. Hallo!
      Vet du om en link hvor jeg kan se Paradise Hotell i England?
      Kan se Svenske serien men naar jeg prover aa trykke paa linken over sier det at man kan bare se det i Norge..
      Also I don’t have a Norwegian keyboard so please excuse my spelling 🙂
      Many thanks

    8. Dere er kjempeflinke. Synes dere virkelig har forbedret og vokst fort. Synes dere burde være programledere hvert år. Liiiitt kleint når de fikk vite de kom videre, men håper dere komemrnterer ting som skjer inne på hotellet også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg