Dette kan man spare mye penger på!

ANNONSE- Elskling.no

Hei dere! 

Da jeg flyttet for meg selv ble jeg ganske sjokkert over hvor mye faktisk ting kostet. Alt fra mat, nødvendige ting man trenger og ikke minst strøm. Dette har jo alltid foreldrene mine betalt, og jeg fikk jo aldri med meg hvor mye det faktisk kostet. Derfor fikk jeg meg et lite sjokk da jeg flyttet for meg selv, for blant annet strøm kan være sinnsykt dyrt. Jeg prøver å begrense bruken av strøm, men det er ganske vanskelig. 

Da jeg fikk vite om elskling.no ble jeg så glad, for der kan man sammenligne alle strømprisene til de forskjellige strømleverandørene i Norge. Supersmart og veldig enkelt! Jeg ante ikke at det fantes hele 116 forskjellige strømleverandører i Norge, og jeg skal innrømme at jeg ikke heller ante at prisene kan være så forskjellige. Her kan man spare mye penger, og det på en enkel måte. 

 Processed with VSCO with s2 preset

1. Klikk deg inn på elskling.no

2. Fyll inn ditt postnummer

3. Sammelign strømprisene

4. Velg leverandøren som passer best for deg

5. Spar penger og miljøet

 Processed with VSCO with s2 preset

Dette tar mindre enn fem minutter, og for meg som ikke kan alt mulig om strøm var dette veldig enkelt. Om ting blir for komplisert faller jeg fort av, men dette var absolutt ikke vanskelig å skjønne. Jeg fant ut at jeg kan spare ekstremt mye penger om jeg bytter strømleverandør, så det er noe jeg absolutt kommer til å gjøre. Hos elskling.no kan man faktisk bytte strømleverandør helt kostnadsfritt, og den muligheten kommer jeg til å benytte meg av. Hvorfor skal man betale mer enn hva man trenger? Dette kan man spare SÅ mye på!

 Processed with VSCO with s2 preset

Elskling.no har også en konkurranse der de deler ut en Ipad hver måned. Bytter man strømleverandør er man med i konkurransen om å vinne en Ipad. Alt du trenger å gjøre da er å bytte strømleverandør + svare på noen enkle spørsmål. Og deretter er man med i trekningen som foregår hver måned! Dere finner ut mer om konkurransen HER

14 kommentarer
    1. Anonym:Martine tjener sikkert 50 ganger mer som deg, du tjener hvertfall ingenting på å hate på Martine så det er du som tjener ny jobb her!

    2. Hei Martine. Dette er ikke hat eller negativt ment mot deg, men bare en ærlig kommentar fra ei som leser bloggen din og liker deg. Denne reklamen passer ganske dårlig inn på bloggen din med tanke på at du har så unge lesere og de ikke har noe som helst grunn til å tenke på strøm før de faktisk kjøper seg en leilighet eller et hus. 15 åringer som flytter ut hjemmefra pleier å leie fra andre (voksne) som alt har bestemt hvilken strømleverandør de bruker. Det er nemlig ikke så mange 15 åringer som kjøper seg leilighet eller hus når de skal gå vgs eller studere. Så du trenger ikke bare tenke på at du skal tjene penger på denne bloggen uansett hva du reklamerer for. Leserene dine er jo de som hjelper deg å få betalt for dette, og når du bare reklamerer for å reklamere (og prøver veldig hardt å tjene penger) så må du fakisk dele ting som interesserer leserne dine og som viser at du setter pris på at de trykker seg innpå. Det er ingenting personlig i dette reklameinnlegget heller, så jeg forstår godt kommentaren over her som sier at innlegget «lukter sykt» annonse. Det er nemlig et helt vanlig annonseinnlegg som ikke forteller noe annet enn den 20 sekunder lange reklamen som går på TV, og det er ikke noe interessant eller spennende for leserne dine. Hvertfall ikke når du faktisk har dedikert et helt blogginnlegg på det.

    3. Siri: Hei du! Jeg lurer veldig på hvor det kommer fra at jeg kun har unge lesere. Ut i fra statistikken min på både Instagram og Snapchat er det flest fra 18-25 år. Jeg har nok en del eldre lesere også, men det er som oftest de yngre som kommenterer. Jeg vil prøve å tilpasse bloggen min for alle, og når jeg da vet at jeg for det meste er 18-24 som følger meg, så er dette med strøm aktuelt 🙂

    4. Ser ut som du har begynt å smile på en annen måte enn før haha🙈 kan være du ikke gjør det, men føler du ser annerledes ut nå når du smiler (spesielt med tennene) enn før hvertfall? Men fin

    5. Til Smil: Ja so what om hun smiler med tennene? Du skriver: ¨Begynt å smile på en annen måte en før.¨ og ¨Du ser annerledes ut nå når du smiler, spesielt med tennene¨¨ Koselig at du legger ved at ¨fin¨ på slutten, men hvis man leser mellom linjene skjønner man hva du faktisk mener 😉

    6. Sparer man miljøet fordi regningen er billigere? Du bruker jo samme mengde strøm. Eller har jeg misforstått helt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg