Min ønskeliste+ en grusom opplevelse

ANNONSE- NELLY

Hei dere!

Jeg skal innrømme at jeg blir litt desperat etter shopping her i Mexico, og derfor tok jeg meg en tur inn på Nelly. Jeg finner alltid noe jeg liker der inne, og jeg synes de har veldig mye fint. Jeg tenker å bestille noen ting derfra rett før jeg reiser hjem, slik at jeg får det så fort jeg er hjemme. Jeg trenger spesielt nytt undertøy, for nesten alt mitt har blitt ødelagt i vask her nede. Kjipt, men hvem elsker ikke nytt undertøy? Er det noe jeg har alt for mye av så er det akkurat det, men jeg elsker å kjøpe det. Derfor passer det egentlig ganske bra at mange av trusene mine har blitt ødelagt her. Hehe! 

Dere finner hele utvalget til Nelly HER

 Processed with VSCO with s2 preset

Det første jeg tenkte å vise dere er dette vippeserumet. Jeg har helt sluttet å bruke falske vipper, og det er takket være denne. Faktisk så farget jeg vippene mine rett før jeg reiste til Mexico, og da brukte jeg ikke en gang mascara på en god stund. Vippene mine har blitt mye lengre, og jeg er så imponert. Jeg har egentlig aldri hatt troen på vippeserum tidligere, men jeg ga likevel denne en sjanse. Jeg angrer ikke et sekund for og si det sånn, for vippene mine har aldri vært finere. Jeg hadde faktisk et lite uhell med vippene mine, og da mistet jeg så og si alt jeg hadde av vipper. Dette skjedde for litt over ett år siden, og da hadde jeg satt på vippeextensions. Jeg fikk panikk av å ha på vippeextension, så jeg dro av alt. Jeg dro ikke bare av de falske vippene, men også mine egne. Jeg husker jeg gråt da jeg så meg i speilet og jeg kun hadde dunhår igjen som vipper. Det var mildt sagt en grusom opplevelse for den sminkedukka jeg var da (og er enda). Etter den hendelsen har jeg lenge håpet på å skulle få tilbake mine gamle vipper, og det har dette vippeserumet endelig fikset. Woho! Dere finner det HER

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

10. HER  11. HER  12. HER

Dere finner som sagt hele utvalget til Nelly HER!

17 kommentarer
    1. Det vippeserumet funker ikke i det hele tatt på meg. Har brukt det i over 1 mnd. og merker ingen forskjell på vippene mine. Tidligere har jeg prøvd Neu Lash som funket som bare det, vippene ble kjempelange, man baksiden av medaljen var at vippene rett og slett begynte å falle av etter en stund.

    2. Hei, pleier du å kjøpe jeans på Nelly? og hvordan vil du si de er i strl, sammenlignet med Bikbok? <3

    3. Du er mitt forbilde og du er pen både med og ute sminke på du er søt og uansett så er du og Alexander et bra par sammen glad i deg du er så mye mer en mitt forbilde jeg vil bli som deg☺

    4. Helt enig.. vippeserumet funker ikke😞 sykt mange bloggere som reklamerer for det og sier at det har forandret «livet/vippene» deres men det er jo bare tull.. har pratet med flere som har prøvd det og ingen merket forskjell

    5. Du er sykt pen❤️ Du er forbildet mitt, ikke la noen endre deg fineste Martine❤️ Elsker deg så sykt❤️

    6. Har lyst til å kjøpe det vippeserumet men ser at det er så mange som sier at det ikke fungerer! Hjelp

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg