Ukens spørsmål 44♡

Hei dere!

Ukens spørsmål på fredagen ble dessverre utsatt noen dager, men jeg håper det går fint! Nå har jeg hvertfall endelig fått svart på spørsmålene deres, og jeg håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på♡ Om ikke kan dere legge igjen en kommentar, så svarer jeg på det neste uke. 

Har du og Isabelle hatt sex? Haha, nei det har vi ikke. 

Skal du sjekke inn på Paradise Hotel denne sesongen? Hm, skal jeg det? Neida, det skal jeg nok ikke. Jeg er her nede på jobb denne sesongen, og jeg trives utrolig godt med det!

Har du noen gang angret på at du slapp kula i finalen? Nei, faktisk ikke. Jeg trodde kanskje jeg kom til å gjøre det da finalen ble sendt på TV, men jeg angret ikke et sekund. Det var mye drittslenging de første dagene, men etterhvert roet det seg. Nå tenker jeg ikke over at jeg har vunnet eller sluppet kula, så jeg angrer ikke. 

Processed with VSCO with s2 preset

Hvilket språk hadde du på skolen? Jeg hadde spansk, og jeg husker så og si ingenting. Jeg kan si hva jeg heter, hvor gammel jeg er, også kan jeg bestille mat. Det er det jeg husker fra spansken, haha!

Hva syntes du om den videoen på VG der de skjekker mobilen til Soph, og hun vil ikke vise samtalen til Aleks? Er du ikke redd for at han er utro? Den samtalen var fra før Paradise Hotel, og jeg vet hva den samtalen handlet om. Jeg skjønner at Soph ikke ville vise det, for den samtalen var hemmelig. Jeg tror ikke Aleksander ville vært utro med meg mot Soph, så det at han og Soph snakker sammen er ikke noe jeg bekymrer meg over. 

Hvilken uke var morsomst på Paradise Hotel? Vikinguka, helt klart! Også demonuka mi, for den var sinnsykt kul. Da fikk jeg endelig vist spillferdighetene mine, og jeg synes selv jeg gjorde det sinnsykt bra. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor mange kjærester har du hatt? Aleksander er min første kjæreste. 

Har du noen gang hatt følelser for en jente? Nei, det har jeg ikke. 

Hvis du ikke vil ha silikonsnakk på bloggen, hvorfor skriver du da at du har silikon? Fordi jeg vil ikke fremstille puppene mine som ekte, noe de åpenbart ikke er. Derfor er jeg ærlig med dere og sier at de er operert, men mer enn det vil jeg ikke skrive om her. 

Hvem gleder du deg mest til å se igjen i Norge? Familie og venner. Herregud, jeg savner folk hjemme i Norge så sinnsykt mye nå.. 

Har broren din kjæreste? Nei, han er singel. Simenlundee på Instagram, woho! 

Gikk du på noen sport da du var yngre? Ja, jeg drillet i mange år. Jeg konkurrerte også i drill, og troppen min var ganske flinke. Vi vant flere konkurranser, og det var veldig morsomt! 

Har du lyst til å gifte deg med Aleksander? Ja, en gang i fremtiden vil jeg det. 

Hvordan konfirmerte du deg? Jeg konfirmerte meg kristelig. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Gleder du deg til å komme tilbake til Norge? Både ja og nei. Det blir deilig å komme hjem til venner, familie, senga mi og norsk mat. Det jeg ikke ser så mye frem i mot er kulde, snø og det vanlige livet igjen. 

Føler du deg noen gang feit og stygg? Ikke stygg og feit akkurat, men det er selvfølgelig dager der bare alt føles feil. For eksempel de dagene når jeg har mensen, da føler jeg meg ikke helt på topp. Jeg tenker svært lite over akkurat dette, men alle har vel dager der man helst vil ligge under dyna hele dagen. 

 

 

52 kommentarer
    1. Det er så fint at du svarer på litt av alle sine spørsmål, blir så mye gøyere å lese bloggen din når du faktisk får svar på det du lurer på:-) digger deg.

    2. Jeg elsker deg og Isabelle dere er idole mitt drømmen min er å møtte dere enn gang eller flere ganger❤️❤️ Er 10år og heter tuva❤️❤️ Håper du ser meldingen hilsen tuva enn veldig fan

    3. Kam dere please legge ut en ny video snart. Jeg er syk IG har ingenting og gjøre og den eneste gleden jeg får er og se på deres videoer

    4. Hei! Kan du fortelle hva som skjedde med deg og saxegaard? Har ikke fått med meg det 🙂
      Også lurer jeg på hvordan du er som person. Er du en som er lett å bli kjent med, inkluderer fremmede? Eller er du en sånn typisk perspn som ignorerer fremmede om dere feks havner på samme vors?

    5. Hei!
      Jeg driller nå, og har drillet siden jeg var 8år og nå er jeg 18 fyller 19. Så jeg går ut av korpset til sommeren, fordi da blir jeg skolekorpspensjonist. Og det blir veldig trist:(
      Hvilken tropp drillet du i??

    6. Når du har ukens spørsmål, kan du legge ut et innlegg på bloggen hver uke der man kan spørre om spørsmål, kanskje 3 dager før?❤️

    7. Bekymrer du deg eller tenker du mye om at Aleksander kunne vært utro, eller om han har vært det? Og hva synes du om at du får så mange kommentarer om at han har vært utro? Jeg har også kjæreste, får nesten daglig høre at han har vært utro mot meg. Hva gjør du for å ikke bry deg?

    8. Eg fikk vite fra venner av eksen at eg hadde vært utro, noe eg ikkje var men han eg va sammen med vår utro og istedenfor å si det til vennene hans så sa han at eg va utro mot han med bestekompisen hans som eg ikkje vet hvem er😂 Spurte hva i helvette de mente med at eg va utro og de tok hand parti fordi han fortalte jo alltid sannheten lol. Advarer alle jentene han er sammen med at han er utro og han sprer rykter om de så snart han gjør noe galt, men selvfølgelig tror de pårørende meg før det er for sent 😂😂 De kryper til meg me unnskyldning etter max 2 uker 😂😂 Fikk også vite at eg va gravid via rykter, kjenner tydeligvis ikkje meg selv godt nok til å vite at eg e gravid samtidig som at eg hadde mensen😂

    9. Eg fikk vite fra venner av eksen at eg hadde vært utro, noe eg ikkje var men han eg va sammen med vår utro og istedenfor å si det til vennene hans så sa han at eg va utro mot han med bestekompisen hans som eg ikkje vet hvem er😂 Spurte hva i helvette de mente med at eg va utro og de tok hans parti fordi han fortalte jo alltid sannheten lol. Advarer alle jentene han er sammen med at han er utro og han sprer rykter om de så snart han gjør noe galt, men selvfølgelig tror de pårørende meg før det er for sent 😂😂 De kryper til meg me unnskyldning etter max 2 uker 😂😂 Fikk også vite at eg va gravid via rykter, kjenner tydeligvis ikkje meg selv godt nok til å vite at eg e gravid samtidig som at eg hadde mensen😂

    10. Du e så nydelig og du har så flott kropp😍😍
      Kor mye silikon har du i puppene og hvilken bh størrelse bruke du?

    11. Haha! Vi skulle få en ny trener på drill som heter Martine😻 og jeg håpet på at det var deg❤️ Men så tenkte jeg at du ikke kunne drille☹️ Ikke slemt ment☹️ Men nå vet jeg at du kan det💛 så da er det fortsatt håp❤️❤️❤️❤️❤️Lu❤️❤️

    12. Vist folk som er fan av deg bare kommer bort og klemmer deg, ville du klemt tilbake? Eg vil sånn klemme deg om eg ser deg, du sjønner “Bergen e byen, det e min borg” så det kan være eg ser deg!❤️🤞😎😍🦄💚💙💜💥😜😀💕

    13. Så den videoen der vegard snoka i mobilen til ho der Soph, satte på pause alle gangene jeg kunne en mld, de brukte ❤️ Å det så ut som en hadde noe på gang, hadde de det?

    14. Åssen ble deg og Isabelle kjent med hverandre?
      Plz svar!
      ❤️❤️❤️Stor fan!❤️❤️❤️

    15. Hvis man ser på episoden til Carl Aksel på det beste vorspielet, ser man at du sitter i armkroken til Øystein, og dere holder hverandre på låret osv. Hadde dere en greie før?

    16. Kunne du lagt ut mer kommentarer under bildene dine hvor antrekk er fra? Svært lite av det på bloggen din:/

    17. Har du og Alexander hatt sex?
      Hvis dere har hatt SEX syntes du det var deilig?
      Vil du ha barn med Alexander?

    18. Har du noen gang fingret deg selv eller noen andre jenter? Har Alexander fingret deg? Kan du og Isabelle lage en video der dere fingrer?(om ikke dere syntes det blir for privat)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg