JEG TESTER- Større rumpe på 1,2,3

Hei dere!

Her i Mexico er det en by som selger alt mulig ræl. Og da mener jeg lignende ting som man finne på Ebay og Wish. Klær som er ødelagte i sømmene, masse rare greier man ikke vet hva skal brukes til og ikke minst- truser som gir deg større rumpe. Jeg trodde først det var tull da jeg så det, for jeg har ikke sett lignende noen steder før. Jeg aner ikke om man får kjøpt det i Norge, men jeg er helt sikker på at man får kjøpt det på blant annet Wish. Jeg måtte jo kjøpe denne trusa, for den kostet ikke mer enn 10kr. Bare så det er sagt, så er jeg fornøyd med rumpa mi som den er. Ville jeg endret på den hadde jeg trent, men denne trusa kjøpte jeg kun for gøy. 

SÅNN HER SER RUMPETRUSA UT

Processed with VSCO with s2 preset

Det ser ut som en helt vanlig truse, bortsett fra at det er store puter bak der hvor rumpa skal være. 

FØR OG ETTER

Altså hva skal jeg si? Rumpa ble større, men bakfra så det ut som at jeg hadde på meg en bleie. Rumpa så virkelig ikke ut bakfra, men fra siden så det ikke så alt for ille ut. Jeg kommer nok ikke til å bruke denne trusa fremover, og mest sannsynlig kommer denne til å havne på en søppeldynge her i Mexico. Likevel var det morsomt å teste ut en Kim K rumpe for en liten periode, men det passet absolutt ikke kroppen min. Haha! 

51 kommentarer

Siste innlegg