80’talls PARTY

Hei dere!

I går var vi på fest her nede i Mexico, og temaet var 80’tallet. Alle hadde kledd seg ut, og alt var så gjennomført. Alt fra hvordan det var pyntet, og til hva folk hadde kledd seg ut som. Det var så mange som imponerte meg skikkelig, for folk hadde virkelig lagt tid i kostymene sine. Jeg derimot kan ikke så alt for mye om 80’tallet, så jeg tok bare på meg noe veldig enkelt. Jeg sminket meg også, og herregud som jeg så ut. Haha!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg røyker forresten IKKE. Jeg trodde jeg skulle se mer bad ut med røyken i hånda, og jeg føler alle på 80′ tallet røyket. På det siste bilde gikk det vel opp for meg at den røyken kun så dumt ut, haha! Jeg vet jo så vidt hvordan man holder en røyk. Den gikk fort ut av hånda mi igjen, og noe dere kanskje ikke visste er at jeg får vondt i hodet av røyklukt. Jeg hater derfor å være steder hvor mange røyker. 

Processed with VSCO with s2 preset

Vi fikk også utdelt “penger” med bilder av oss på. Hvor kult er ikke det? Jeg digget det!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Aleks så smashing ut! Han hadde på seg de mest fargerike klærne man kan finne, og utrolig nok så han ikke så alt for ille ut. Haha!

Alt i alt en veldig bra kveld! 

15 kommentarer
    1. Koffer skriv du «herregud som jeg så ut» når du såg skikkelig bra ut? det såg jo egentlig ut som at du bare va på en vanlig fest😅og du ejo super fin. men likte kostymet til Aleks👏🏻

    2. Hmm, hvis du ikke vet så mye om 80? tallet og hvordan de kledde seg tilbake på den tiden, men Aleks gjorde det.. hvorfor kledde du deg ikke bare sånn som han, masse farger altså? Nohate altså, du så smashing ut as always❤️

    3. hvem var det som var på festen og hvem arrangerte? er det for crewet og de deltakerne som har gått ut, på hotellet eller hva? 🙂

    4. Får du prøvd på å legge ut flere innlegg og videoer? Skjønner hvis det tar for mye tid! Hadde vært gøy med noen pranks eller challenge video med deg og Alex😁 kan du også blogge litt mer om sminke og evt vise hvordan du får til kinnbeina så bra? Dette er bare forslag🙌🏼

    5. Så utrolig pen du var! Sånn må du sminke/style deg oftere 🙂 ikke frekt altså, du er jo pen til vanlig også, men her var du STUNNING!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg