Mitt nye favorittplagg

Hei dere!

For noen uker siden dro vi inn til nærmeste shoppingsenter, noe som tok oss tre timer en vei. Haha! Jeg brukte selvfølgelig tiden godt på shoppingsenteret, og jeg endte opp med noen utrolig fine plagg. Mitt nye favorittplagg kjøpte jeg faktisk på H&M i den byen, og jeg er så fornøyd! Det er en genserkjole i verdens fineste farge. I tillegg elsker jeg rysjene på armene. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Genserkjole- H&M  Veske- River Island

Denne passer perfekt på kveldene her i Mexico, for da er det ofte litt kaldere. Jeg gleder meg også til å bruke denne hjemme i sommer. Jeg er så fornøyd med denne! 

8 kommentarer
    1. Sykt fine klær❤️❤️😻men du er litt finere🌸🌸💗💗❤️Hilsen Marie 😍håper du svarer

    2. Jeg er sammen med noen jeg er skikkelig glad i, men han sier at han og liker en annen jente i tilleg til meg! Jeg er skikkelig redd for at han kan bli utro😭 Jeg vil ikke slå opp! Hva skal jeg gjøre??

    3. Jeg er sammen med noen jeg er skikkelig glad i, men han sier at han og liker en annen jente i tilleg til meg! Jeg er skikkelig redd for at han kan bli utro😭 Jeg vil ikke slå opp! Hva skal jeg gjøre??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg