Den verste beskjeden man kan få

 Processed with VSCO with b5 preset

Den verste beskjeden man kan få er at noen har dødd, og det var den telefonsamtalen jeg fikk i dag tidlig. Jeg vil ikke gå noe inn på hvem er som har dødd, men det er en i nær familie. Jeg har vært forberedt på at det kunne skje mens jeg er her i Mexico, men jeg har selvfølgelig håpet på at det ikke skulle skje. Det er helt jævlig å være en 30 timers reise unna Norge når noe sånt skjer. Hva skal man gjøre? Jeg føler meg helt hjelpesløs som sitter her i Mexico, når jeg helst ville vært hjemme med familien min. Jeg har det ikke bra nå, og jeg kunne gjort mye for et par timer hjemme. Likevel vet jeg at personen som døde hadde blitt sur om jeg hadde reist hjem. Det siste personen sa til meg var at jeg måtte kose meg i Mexico, og hilse Aleksander. Jeg var på besøk den dagen jeg skulle reise, og jeg fikk tatt farvel. Akkurat nå skulle jeg helst vært hjemme, men det hadde ikke endret noe.  

 

138 kommentarer
    1. Jeg kondolerer! Jeg synes du skal ta deg pause fra blogg resten av ferien❤️ Prøv og kos deg så mye du kan,ikke stress med blogg nå!

    2. Bruk den tiden du trenger Martine❤️ Når noe så fryktelig skjer, må du ikke stresse med bloggen, slapp av❤️#respect❣️

    3. Kondolerer så mye Martine!❤️😿🥀 ikke tenk på alt stresset m bloggen, bare ta fri om du ønsker! Vi støtter deg!!<33

    4. Hei kondolerer så mye;((! Har selv mistet tre personer som står meg nær, oldemoren min, farfaren min og faren min;(( Mistet pappa i mars 2017, det skjedde veldig brått, han skulle ut av sykehuset den uken han døde😭 Farfaren min skjønte jeg at han skulle død, han lå i narkose noen dager så det kom ikke som skjokk men det var selvfølgelig trist!😭 Og oldemoren min møtte jeg ikke så ofte. Hun var gammel og bodde på gamle hjem og jeg var liten da så jeg skjønte ikke så mye da men synes det er trist nå;((

    5. Stakkars deg håper de går bedre etter vert støtter deg 100%❤️❤️
      HEREGUD STAKKARS 😭❤️

    6. Kondolerer så masse<3 vet hvordan det føles. Har mistet begge bestemødrene mine på et halvt år til kreft, og mamma mistet to stykker på sin side av familien, men de kjente jeg ikke så godt. Alle disse fire har dødd på litt over et halvt år😭 Kondolerer så mye! Prøv å ha det så fint som mulig i Mexico❤️❤️❤️

    7. Kjære deg Martine!❤️
      Jeg håper det virkelig går bra med deg og det må gjøre ufattelig vondt!
      Jeg skal selv bort i sommer til kroatsia og har en hund hjemme som min mor og far skal passe på, han blir 10 år denne sommeren og angsten skyter inn når tanken kommet at jeg kan få en slik beskjed du fikk i dag!! Du syntes sikkert det er teit siden det er snakk om en hund, men denne hunden er det som betyr mest for meg i livet❤️
      Kondolerer💔❤️

    8. Jeg kondolerer så masse❤️ Ta deg en pause fra bloggen resten av ferien, å prøv å kos deg då masse du kan, selvom det er vanskelig. Gjør det beste ut av situasjonen, selvom jeg veit det er sårt å vanskelig.
      Å til de som spørr om hvem som døde osv, hu skrev ganske tydelig i det innlegget at hu ikke ville hå mer inn på det, men at det var en nær familie medlem som døde, synes det er ganske så respektløs at folk i det hele tatt spørr om hu kan skrive ett innlegg om hvem som døde å hva var årsaken!! Hadde dere villet dele med hele verden om at F.eks bestemoren din døde æ hvorfor? Kan ikke folk bare respektere at vil ikke MARTINE IKKE UTDYPE så må man respektere det, det er en veldig sår ting når noen i familien før uansett, sæ enkelte ting spørr man bare ikke om😊

    9. Kondolerer Martine🥀⚰️ Det er trist når man mister noen som er ung som fortjente å leve et langt, fint liv❤️ Men det er nesten like trist å miste noen som du har kjent hele livet😔 Håper du har det bra og at du får en fin ferie der likevel❤️

    10. Stakkar deg❤️😞 kondolerer❤️ Skjønner at du tar en pause… kom tilbake når du føler deg bedre❤️❤️❤️

    11. jeg kondolerer så mye Martine! ❤️❤️ Men var dette en av dine besteforeldre eller foreldrene dine sine? Jeg beklager om jeg er litt uhøflig nå men hvem var det som døde?

    12. Ikke vær så nyskjerrige. Hun har sagt hun ikke vil si hvem det er, hun sier det nok når hun er klar for det, vis respekt for det❤️ Kondolerer så mye!! Bra du har Alek som er der for deg, det trenger du😔 LoveYou

    13. Jeg syntes det er veldig trist og jeg syntes at du skal ha pause fra bloggen hele ferien, men du må prøve å ha det gøy.
      😭😭😭
      Når jeg midten noen jeg sto veldig nær så prøvde jeg bare glemme det siden eg fikk vite det rett før eg sko på skolen.

    14. Jeg syntes det er veldig trist og jeg syntes at du skal ha pause fra bloggen hele ferien, men du må prøve å ha det gøy.
      😭😭😭
      Når jeg mistet noen jeg sto veldig nær så prøvde jeg bare glemme det siden eg fikk vite det rett før eg sko på skolen.

    15. Kondolerer så mye! Vil også tilføye at det er veldig respektløst av visse i kommentarfeltet å grave i hvem det er og hvordan det skjedde. Utrolig frekt, sånn gjør man bare ikke når noen har gått bort.

    16. Kondolerer❤ikke føl deg presset til å blogge nå, ta en dyp pust og tilbring tiden med en som forstår❤ klem💎💎

    17. Jeg kondolerer masse Martine😔 Håper du får et fint i Mexico likevel, og jeg er enig i at hvis du ønsker å ta fri en stund, så burde du det❤❤❤

    18. Kondolerer😵
      Jeg mast bestefaren min får minst 3til 4 år siden. Kan hende jeg snart mister oldemor men hun blir 102år i morgen.hun spiser ikke så mye .men jeg håper hun lever minst et år til, å lengre. Bare ikke tenk på YouTube eller bloggen . Bare kos deg i Mexico. I LOVE YOU💖💖💖

    19. Ååå så trist!😰 skjønner at du ikke orker å blogge:( men du får tenke at det sikkert var best for denne personen og bare kose deg resten av tiden du er i mexico😊 jeg fikk vite at en jente som er 03 tok selvmord på en av skolene i nærheten av meg. Jeg skjenne Rikke denne jenta men det er fortsatt veldig trist!😨

    20. Kondolerer så mye! Håper du tar den tiden du trenger til å komme over dette og at hvis du trenger pause fra blogg og sosiale medier støtter alle supporterne dine deg 110%! Håper at du koser deg med resten av ferien din og prøver å ikke tenke for mye på dette! Elsker deg og bloggen din!❤️🌹

    21. Huff så trist. Er helt sikker på at personen kommer til himmelen og ser ned på deg og er stolt over alt du har oppnådd og at når du trenger hjelp eller har en dårlig dag så kommer personen til å passe på deg og hjelpe deg! Kondolerer og håper du tar så lang pause som du trenger! Så du er helt klar når du begynner å blogge igjen! Så trist assa har mista 2 familie medlemmer selv og vet hvordan det føles, men sverger at det blir bedre, æresord! Kos deg på ferie. Elsker bloggen din!!!🌹❤️💋

    22. Så trist! Kondolerer. Mormoren min døde for noen måneder siden så jeg vet hvordan det er. Jeg fikk også en telefon om at hun var død.

    23. Kondolerer så mye🥀 mistet begge foreldrene mine i en bil ulykke for ca 2 år siden. Vet hvordan det er å miste noen som står deg nær. Håper du koser deg resten av ferien din❤️

    24. Folkens… slutt å spør Martine hvem, hva hvorfor osv! Herregud, ha litt respekt a! Skriv kondolerer, og that?s it! Hadde hun villet at vi skulle vite det, hadde hun skrivd det:) med all respekt altså! Kondolerer så mye Martine..❤️

    25. Kjære deg. Hold motet oppe. Livet er ikke lett, folk kommer og folk går. Vær sterk kjære deg. Livet består av så mye mer, og død kan ikke være slutten på alt. Jeg tror at man møter de igjen. Så hold ut ❤️ Jeg skal be for deg. Varme klemmer

    26. Kondolerer så mye, på bursdagen i 2016 ringer bestemor og sier at oldemoren min er død. Jeg var helt i sjokk fordi jeg sto henne veldig nær
      Jeg skjønner hvordan du har det😘 det ER urettferdig, men det blir bedre😘

    27. Til deg som spør om hun kan lage et innlegg om hvem som døde og hva årsaken var: Skjerp deg litt plis!! For det at noen i nær familie dør er en privat sak mellom familiemedlemmene og det er ikke noe hun trenger til å dele med hele Norge lizm… vis respekt!! Når noen i nær familie dør og hun skriver i innlegget at hun ikke ønsker å gå inn på hvem det var osv… så trenger man ikke spørre om slike spørsmål!!! Så en gang til: SKJERP DEG! PS Martine! Elsker bloggen din og kondolerer på mye!❤️❤️❤️

    28. kjære Martine❤❤
      Kondolerer❤❤ jeg vet hvordan du har det, jeg mistet faren min et halvt år før jeg fylte 1 år. Elsker deg så mye❤ du er mitt idol❤😘
      Dette klare du, du er den sterkeste personen jeg vet om😘😘
      Jeg vet at det kan være vanskelig, men prøv og Koss deg i Mexico selvom❤❤
      Dette var ein trist nyhet😭😭
      Stå på Love u❤❤😘😘

    29. Kondolerer så mye til deg og pårørende❤️ Skjønner at det er veldig tøft å være så langt borte fra hjemmet og familie når sånne ting skjer. Uansett hvor langt borte dere er fra hverandre så er dere sammen om dette. Håper Aleks og de rundt deg i Mexico kan være en trygghet og trøst for deg💞

    30. Det er utrolig sårt og trist å miste noen, men viktig å huske på alle de gode tingene og minnene med personen. Tårer skal en trille, men til slutt skal man klare å tenke på personen å begynne å smile eller le når du tenker på alle de fine minnene deres❤️ Du er en søt og god jente, som har mye god i vente. Vær sterk❤️

    31. Du ble diska fra wixens, folk syntes det var så urettferdig og støttet deg ved å faktisk trekke seg! eks. Celina og Agnes!! Og nå ber du folk stemme på deg?? Sykt hvor selvopptatt ..

    32. Anonym: Hadde jeg vært i en annen kategori hadde jeg trukket meg uten å nøle. Nå derimot er det følgerne som bestemmer, og da føler jeg det er annerledes.

    33. Nei huff!! Det er så trist når noe sånt skjer!!💔💔 Kondolerer så mye her hjemme fra Sola!❤️ Hilsen Ida.

    34. Kondolerer til deg og alle som har mistet noen de var glade i! Forstår godt at du ikke vil dele detaljer rundt dødsfallet. Forstår der i mot ikke at det er viktigere for deg å være på jobb eller ferie hvis noen du sto nær er død.. da er vell naturlig å slippe alt og faktisk vise de rundt deg at du er der med de, støtter dem og viser respekt for avdøde. Men det handler vell bare om prioriteringer, og folk prioriterer forskjellig, noe som er greit. Bare vanskelig å forstå for noen som prioriterer annerledes. Håper det går greit i alle fall, noe det tilsynelatende gjør, i og med at du fortsetter med ferie/jobb

    35. Kondolerer❤️
      Bare lev livet som personen som har gått bort ville! Nyt hvert sekund! En vet aldri når ens siste dag blir!
      Det blir bedre!

    36. Nei, så trist! 😔 Kondolerer så mye til fine, flotte deg Martine og familien din! 🌹
      Håper ting blir bedre for deg etterhvert og at det ikke er så altfor lenge til du er hjemme med dine kjære ♥️

    37. Kondolerer Martine. Ta deg den tiden du trenger. Ike stress med å komme tilbake❤️ Kondolerer igjen🌹

    38. Kondolerer så mye! Ufattelig trist å få sånne beskjeder på turer man egt bare skal kose seg på😔❤️
      Men over til det med å ta med seg dyr fra Mexico til Norge: du må vaksinere dem og få en veterinær til å chippe han med informasjon om vaksiner og alt.. Så kan du ta med han til Norge, hvor du går gjennom rødt på tollen, slik st de kam lese av chippen og se at alt er greit! Dersom chippen ikke fungerer slik den skal, kan du velge mellom å sende dem tilbake eller fikse alt av blodprøver, vaksiner osv på nytt i Norge men da må hunden stå i karantene i 4 mnd❤️

    39. Fy faen til de som spør kem det e Martine du ska faen meg bere ikke svar nor de spør om sånne teite spørsmål!
      Kondolerer så mye 😭😭😭😭😭😭😭🌹🌻💐🌷🌸

    40. Kondolerer masse:( skjønner hvordan du har det, jeg var i Sverige da noen i min familie døde mens mamma å hele familien var der. Håper de går bedre m deg❤️

    41. Kondolerer.
      Det å få en slik beskjed når man er utenlands og ikke får gjort det man ønsker er veldig vondt. Jeg opplevde det selv i november 2017. Da var jeg og samboeren min på Gran Canaria og våknet til ubesvarte anrop som viste seg å være fra ambulanse og lege som kunne fortelle at min samboers mor hadde dødd pga hjerteinfarkt.
      Selv om vi hadde vært hjemme så hadde vi ikke rukket frem for å ta farvel, noe som var en liten trøst oppe i det hele. Nå i vårt moderne samfunn fikk vi ordnet det viktigste via litt over hundre telefoner og noen mailer hjem til Norge. Vi visste at hun ville ha ønsket at vi gjennomførte ferien vår, så det gjorde vi. Vi fikk god støtte fra Sjømannskirken på Gran Canaria og utallige fantastiske mennesker her hjemme, g hadde bisettelsen en uke etter at vi kom hjem.
      Nå har jeg ikke noe med hvem av dine kjære som døde, men ta vare på alle de gode minnene du har med vedkommende, de er verdifulle nå. Og vær glad for at du har Alexander, det betyr mye å ikke være alene nå.

    42. Åneii😭😭 kondolerer såå mye❤️Håper du kommer deg trygt hjem og får kost deg masse❤️❤️Det var veldig trist å høre😭😭😭❤️❤️❤️

    43. Kondelerer mye Martine❤️ Men det er faktisk på tida da at du tar deg pause resten av ferien i Mexico og koser deg, isteden for å stresse over bloggen!! Du fortjener det og det er noe du trenger nå💛 Ha det gøy og slapp av. Har mistet folk før, og det siste jeg trengte da, var stress!! Kos deg uten blogging resten av ferien🧡 Vi leserne ville ha satt pris på ar du faktisk gjorde det💜

    44. Hei, Martine. Jeg skjønner hvordan du har det, jeg har følt slikt før 3 ganger. Og jeg var heller ikke til stedet da det skjedde. Så jeg skjønner deg veldig godt. Kondolerer 💕

    45. Kondolerer Martine❤️
      Vet hvordan du har det, fikk nettopp vite at faren min som ligger på sykehus har mindre enn en uke igjen å leve😭😭 vet ikke hva jeg skal gjøre uten han😭😭💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭

    46. Kondolerer🌹 jeg føler det blir feil å si at jeg vet hvordan du har det fordi jeg ikke vet årsaken til dødsfallet eller hvor nære familie dette er❤️ Men det er alltid trist når slike ting skjer❤️❤️ Jeg er en helt normal 14 år gammel jente som har sett deg på pærra og som har sett deg på ærlige Norge og på di vanvittig bare videoene til deg og Isabell på youtube❤️ Jeg tror jeg har funnet den første personen jeg er ordentlig «fan» av❤️Jeg har aldri møtt deg og jeg er ikke av di som leser bloggen din dagelig men jeg syntes du er et forbildet, jeg ser opp til deg og det du har fått til i livet❤️ Du er sterk og modig, og jeg vet at du kommer deg i gjennom dette❤️ Selv om det tar mye tid, følelser og krefter og selv om noe av det du aller helst vill her i livet akkurat nå er å kunne få møte vedkommende en siste gang❤️ Du er et forbilde❤️Kos deg masse i Mexico❤️

    47. Så trist 🙁 Kondolerer så mye! <3 Høres ut som at det var kreft eller noe, siden du var forberedt. Er så redd for å få en sånn sykdom 😢 Håper du koser deg videre i Mexico❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg