Dette visste ingen inne på Paradise Hotel

Hei dere!

Jeg vet dere synes det er gøy å lese om Paradise Hotel, så nå tenkte jeg derfor å fortelle dere en hemmelighet som nesten ingen inne på hotellet visste om. De eneste som visste om dette var de på sync og Isabelle.

Da jeg dro til Mexico fikk jeg en lykkepeng av mamma. Mamma sa at den skulle jeg bruke om det var noe som skjedde, om jeg måtte ta et valg eller om jeg bare trengte litt lykke. Jeg tror på alt mulig sånt, så jeg brukte den. Første gangen jeg brukte den var i allianseuken under parseremonien. Jeg puttet den i beltet til mikrofonene vi brukte, og jeg hadde den på meg hele seremonien. Jeg var skikkelig stresset over den seremonien, men heldigvis gikk det bra. 

Etter uke fire glemte jeg helt bort lykkepengen. Jeg glemte helt at jeg hadde den, og jeg følte meg ikke så veldig truet der inne heller. Helt til Isabelle kom inn igjen andre gangen og det var tid for demonuken min. Den uken brukte jeg lykkepengen ofte, og jeg hadde den med meg på pandoras da jeg skulle fortelle om oppdraget. Jeg var kjemperedd for at folk skulle skjønne det var meg, men heldigvis gikk det etter planen. Samme uken skulle en sitteplass på parseremonien deles ut til en jente. Det sto mellom Isabelle og Andrea, og vi mistet helt håpet. Vi skjønte at den sitteplassen kom Andrea til å få, og selvom jeg prøvde å overtale guttene virket det umulig. Da kom jeg på lykkepengen igjen, og jeg fikk gitt den til Isabelle fort. Jeg løp opp igjen for å diskutere meg frem til at Isabelle måtte ha den sitteplassen, og plutselig begynte guttene å vende om. De skjønte at det kanskje var lurt å gi Isabelle sitteplassen, og plutselig stemte alle guttene på Isabelle. WOHO! 

Uken etter skulle Isabelle og Grunde på utflukt, og var Isabelle kjempestresset. Da kom jeg på lykkepengen igjen, og hun fikk ta den med seg på utflukten. Da hun kom tilbake ble jeg så glad, for vi var redd for at hun skulle ryke. 

Så var det seremonien der en jente skulle få en finaleplass. Jeg følte at jeg var avhengig av den sitteplassen for å skulle komme meg til finalen. Hadde jeg ikke fått den hadde Morten garantert byttet meg ut med Sofie, og da hadde løpet vært kjørt. Jeg tok med meg lykkepengen ned på seremonien. Da vi sto der nede merket jeg at Aleks ikke ville se på meg, og min første tanke da var at han ikke kom til å gi kulen til meg. Jeg sto der jo med bestekompisen hans inne på hotellet, og om jeg fikk flest kuler kom Morten til å ryke. Da siste kulen skulle deles ut var jeg helt sikker på at Andrea skulle få den. Da jeg så kula ble lagt foran meg ville jeg helst skrike og hoppe, men jeg måtte vise litt medfølelse for Morten. Haha!

Så var det finalen. Lykkepengen var faktisk med meg hele dagen, og under hele seremonien holdt jeg den i hånden. Jeg holdt den så hardt at jeg hadde merke etter den i hånda da seremonien var ferdig. Og jeg vant! 

Jeg tror veldig mye på sånne ting, og jeg tror helt klart at denne mynten ga oss lykke der inne. Både Isabelle og jeg brukte den, og vi fikk det akkurat som vi ville. Vi fortalte heller ingen om mynten, og jeg hadde faktisk helt glemt den. Helt til jeg så finalen igjen, for da ser man virkelig hvor hardt jeg holder pengen. Bare se på bilde under, haha! 

Bilde fra TV3

63 kommentarer
    1. hei!
      jeg vil egt bare snakke med deg om noe av det du legger ut. jeg vet du sikkert hører dette sykt ofte, men jeg tror du legger ut litt vell mye kroppspress. jeg vet du er stolt av kroppen din, men jeg synes ikke du skal gjøre sånn at alle andre ikke er fornøyd med seg selv. jeg er egentlig for det meste fornøyd med hvordan jeg ser ut, men selv jeg kjente et hardt stikk i magen og tårer når jeg åpnet instagram og så det seneste bildet ditt øverst på feeden min, så jeg kan ikke tenke meg hvordan de som har hatt/har anoreksia, eller bare relativt dårlig selvbilde vil føle seg når de ser det. håper du ikke blir for irritert av meg, men vil bare si det alle tenker. elsker bloggen din, stå på!

    2. Hei, jeg synes ikke du legger ut bilder som handler om kropp akurat, du legger ut bilder av ting du gjør og det er din profil så du kan vel legge ut alt som er i reglene at man kan legge ut. Det er folk som var laktut så mye verre bilder.

    3. Dere som sier at martine skaper kroppspress osv.. ifølge min mening kommer ikke Kroppspress fra kjente bloggere som legger ut bilder av seg og sin kropp, jeg tror at kroppspress er noe du skaper selv. For hvis du sliter med selvbilde ditt, er det veldig enkelt å bli dratt ned og påvirket av alt du ser på nettet. Kroppspress tror jeg er noe DU selv må jobbe med, jobbe med å få et bedre selvbilde.
      (Dette var vare min mening)
      – Lei av at andre legger skylda på deg/andre bloggere

    4. herregud bare la jenta legge ut bilder av seg selv? hva så om hun har fin kropp: bli inspirert til å jobbe mot en sånn kropp selv! Det er en tosidig sak å be noen IKKE legge ut bilder av seg fordi du får “dårlig selvtillitt av det”. Det blir som å be noen ikke gå ut på gata. For du risikerer jo å møte Martine eller en annen person med fin kropp på gata også? Kroppspress finnes bare i hodet ditt, og å være fornøyd med deg selv kan ikke stå på om Martine eller andre legger ut bilder av seg selv eller ikke.

    5. HerreGud Martine dæ valpene dær var drit søte!😍Syns skikkelig synn på de…☹️Så ikke ut som om at de hadde dt så bra når de måtte drikke av et hamburger fat..😕Syns viiiiiiirkelig at du burde ta de med deg hjem…! De får dt sikkert bedre hjemme hos deg..!!!💓💓PS: Elsker kanalen til deg å Isabelle!💓💛💍

    6. Silje: man kan ikke trene opp store pupper f.eks. Jeg er kjempeusikker på puppene mine, og alle andre kommenterer også at de er små, så
      jo- jeg synes det er urettferdig at hun skal legge ut de bildene

    7. Hvis du Kunne ha endret noe når du var på paradise i så fall hva? Og synes du det var slemt gjort av Martine J, og resten sv la familia og sende ut Rebbeca

    8. Hvis du ikke har vært sammen med Alex og det var en driit kjekk gutt som du begynte å snakke med på gaten og han virket veldig snill, så har han spurt om å bli med på date hva ville du har svart da??❤️❤️

    9. Hva er din favoritt sjokolade?
      Hva gjør du i Mexico?
      Kan du ha en prøver meksikansk godteri på YouTube?
      🤔♥️👍🏻

    10. 1. Snakker du med triana nede i Mexico?
      2. Hvor lenge har dere vært i Mexico?
      3. Hvor lenge har dere være i Mexico?
      4. Si 3 positive og 3 negative ting ved Aleks.
      5. Er Du eller aleks en person som reagerer på smatte/spiselyder?
      6. Hvor stor sum er det meste du noen gang har hatt på kontoen din?
      7. Vet du hvilken av legendene som er på hotellet?
      8. Vet du hvem som har sjekket ut?
      9. Hva spiser du nede i Mexico?
      10. Hvordan går det med katten og kattungene nede i Mexico?

    11. Ukens spm / Har du fortsat det slimet du og Isabelle lagde på yt videoen? Leker du med det i så fall?

    12. Isabell eller Aleks? Stor fan, fortsett med det du gjør, og drit i de sjalue menneskene som sier stygge, usanne ting om deg❤️❤️❤️❤️

    13. Til ukens spørsmål:
      1. Hva synes du om at lesbiske og homofile blir mobbet for det?
      2. Hva hadde du gjort hvis Aleks plutselig fortalte deg at han var homofil?

    14. Heii hva skjedde egt med deg og Øystein? Virket som dere hadde en greie før du sjekket inn på pærra… er han sjalu på aleks liksm?

    15. Jeg vet ikke om du har blitt spurt om dette før og svart, men jeg har ikke sett det så derfor spør jeg… har du noe imot soph?:)

    16. ?Hvordan har du det nå?❤️
      ?Hva er det beste og verste med mexico?
      ?Hvor ville du dratt viss du kunne dratt hvor som helst, og hvorfor?
      ?Hvem ville du tatt med deg på en øde øy, og hvorfor?

    17. Hva skjedde med deg og Øystein?
      Kan du vise et bilde av bestevenn lista di på snap?
      Hvem betyr mest for deg?
      Beste minne du har?
      Beste bilde du har?
      Kan du si 5 bestevenner?

    18. Hei, hva syntes du om at Ulrikke falch meldte seg av vixen og Sophie Elises holdning til det? Jeg bare lurer for jeg har hørt mye snakk om det på sosiale medier og i aviser i det siste:) du er herlig❤️❤️

    19. Hei Martine❤️
      Mitt spørsmål er hvilken VGs gikk du på? Og på hvilken linje?
      Yrkesfag eller studiespesialisering?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg