MØT ÅRETS PARADISE HOTEL DELTAGERE

Heei!

I dag ble endelig deltagerne til Paradise Hotel 2018 sluppet, og jeg tipper alle er glade for det? Nå har jeg visst hvem deltagerne har vært i et par måneder, og jeg må si jeg er veldig imponert. Det er en utrolig fin gjeng, og uten å røpe for mye kan jeg si så mye som at dere har mye å se frem i mot. Jeg har virkelig troen på denne sesongen! 

Aleks og jeg brukte også hele desember på å spille inn en ny serie. Vi var programledere, noe som var litt merkelig og skulle være. Vi har vært vandt med å stå foran kameraet som deltagere, men nå var det plutselig snudd. Jeg skal innrømme at det har vært utrolig gøy å få prøve seg som programleder, og jeg likte den rollen skikkelig godt. Selve serien går ut på at vi følger deltagerne fra det øyeblikket de selv får vite at de skal være med. Vi overrasket dem, vi hang med dem og vi fulgte dem hele veien til Paradise Hotel. Denne serien blir så kul, og første episode ligger allerede ute. Da får dere bli bedre kjent med deltagerne, og dere får se da vi overrasket dem. Så gøy! 

Mange lurer nok på hvem som er mine favoritter, og det vil jeg ikke svare på. Jeg er redd for å røpe ting som skjer inne på hotellet akkurat nå, og om jeg forteller hvem som er mine favoritter vil dere skjønne at de klarer seg der inne. Denne sesongen blir hvertfall dødskul, og menneskene inne på hotellet i år er så bra!

Dere finner første episode HER

 Processed with VSCO with s2 preset

23 kommentarer
    1. Ok, STORT SPØRSMÅL!
      Hvordan fungerer en uke i paradise? For det er 4 episoder ikke sant, som slutter på torsdag. Men når dere legger dere på torsdag våkner dere på en mandag? Wtf?! Så har dere dager med fri? Eller varer ukene på en måte bare 4 dager hvis du skjønner? Hahah dette har jeg lurt lenge på altså

    2. Til Jona. Ja en uke på ph er 4dager. Altså når det vises fra mandag-torsdag. Så våkner de rett på mandag igjen

    3. Du og Aleksander var dritt flink som programledere, lo av dere masse og dere er kjempe herlig ilag. Håper på en serie der vi kan følge dere 2, det hadde vært kjempe gøy

    4. Hei Martine, på en skala fra 1 til 10 hvor svak vil du si at du er som person? når du har så liten toleranse for andres meninger at du finner det nødvendig vil du kjapt finne ut at de eneste som kommer til å gidde å skrive på bloggen din er troll og jenter som er så unge og dumme at de tror du er verdt noe. Slutt å vær så svak og faktisk vis styrke ved å ta en debatt istedet for å løpe fra den.

    5. Hva heter serien? Og er det massa kamera folk rundt dere nå dere var på oh? Elelr var d båre sonne stillestående overvåkings greier???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg