En forferdelig morgen

Snakk om en ille morgen. Jeg har våknet til meldinger fra folk jeg ikke kjenner, venner og familie med bilder av en brann. Ved første øyekast var jeg helt sikker på at det var min blokk som brant, og jeg fikk helt seriøst panikk. Mamma og broren min har sovet i leiligheten min i natt, og da var det veldig ukult å våkne til en blokk i brann. Heldigvis for meg var det blokken bak som brant, og videoene jeg har fått tilsendt så det ikke bra ut. Hele leiligheten der det har brent er helt svart inni, og flammene sto ut. Brannen hadde i tillegg spredd seg til loftet. 

Jeg leser på nett nå at brannen mest sannsynlig var påtent. Altså hvem gjør noe sånt? Det kunne gått så mye verre, og i verste fall kunne fler blokker tatt fyr. Blokkene ligger tett der jeg bor, så flammene kunne lett spredd seg. Jeg er glad for at jeg ikke sov i leiligheten min i natt, for da hadde jeg mest sannsynlig fått helt panikk. Jeg synes synd på mamma og broren min som har vært der i natt, for det kan ikke ha vært gøy å plutselig se det står flammer ut av vinduene bak. 

Etter hva jeg har skjønt er brannen slukket nå. Det var faktisk helt jævlig å få bilder tilsendt som var tatt langt unna, for det så ut som flammene kom ut fra min blokk. Jeg hadde seriøst hjertet i halsen helt til jeg fikk opp meldingene fra mamma og pappa. Nei, det her var ikke en kul morgen for meg. Samtidig er jeg glad for at så mange bryr seg, for jeg har fått så mange meldinger på Instagram blant annet om dette. Uff.. Nå skal jeg hvertfall få stått ordentlig opp, og så må jeg få tatt ringerunden til alle som har ringt meg. 

16 kommentarer
    1. Håper det går bra❤️ Hvordan kan folk være så dum at de tenner på en blokk?😠 Det er bare helt idiotisk

    2. Det var ved Årvoll/Tonsenhagen.
      Mange på Tonsenhagen skole så det.
      Hilsen Morten 7A på Tonsenhagen skole

    3. Hei! Jeg er glad for at det gikk bra med broren din og mammaen din❤️ Jeg elsker deg å Isabelle så mye. Håper du kan svare å adde meg på snap🙏🏻

    4. Tenk om det er en person som tente på den blokka den natta, og at han skal tenne på de andre etter flere netter? Vær OBS!

    5. Hei Martine. Jeg Marion Antoine risa ønsker å treffe deg jeg bor i nabo huset rett visna det du bor kunne jeg få besøke deg å få en prat med deg ønsker å bli kjent jeg driver en Ervald avis ønsker om du kunne være med i den avisen som jeg driver med intervju med kjente personer håper på at vi kan bli kjent med hverandre klem fra sjefredaktør

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg