Oss og rikingene

Hey!

I går bestemte Aleks og jeg oss for å dra til en strand som ligger rett borti her. Vi hadde fått flere anbefalinger om dette stedet, så vi måtte jo teste stedet. For det første, WOW! Det var virkelig utrolig fint der. Det er så mange fine steder her i Mexico, og man blir satt ut hver gang man drar til de forskjellige stedene. Det var store båter som sto der, så vi var omringet av rikinger. I blant tok de en båt bort til de store båtene sin, og noen hadde også med seg tjenere. Mens rikingene spiste gikk tjeneren rundt med hunden deres. Haha! Oss og rikingene♡

Det var en restaurant der som vi ville prøve ut, og selvom vi ikke var så alt for sultne bestemte vi oss for å dele en cæsarsalat. Dere som følger meg på Snapchat så vel sikkert hvordan den salaten så ut. Det var tre salatblader, tre krutonger og litt ost strødd på toppen. Vi ble helt satt ut når vi fikk det der, og det sykeste er at den salaten kostet 100 norske kroner. Hvordan kan de servere tre salatblader til 100kr?? Helt sykt spør dere meg. 

Vi fikk også tatt en haug av bilder, så nå har jeg så mange fine bilder til Instagram og bloggen. Det var så mange fine steder å ta bilder, så vi endte opp med å ta over 2000 bilder. Så til dere som ikke takler bikinibilder- dere burde holde dere unna mine sosiale medier frem til mars. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Se på denne salaten da.. Haha! Ville noen betalt 100kr for det her? 

♡♡

 

 

57 kommentarer
    1. Bestilte en gang salat i Florida i USA og fikk helt seriøst et helt salat hode liksom i en skål med LITT grønnsaker til

    2. Herregud! Du er så pen! Du kunne vært en supermodell! Jeg kødder ikke❤️❤️❤️❤️❤️ Hilsen din største fan!

    3. Det er viktig å vite det at Martine er en av de med høy forbrenning. Jeg har dette selv, og derfor kan man se veldig slanke ut selvom man kanskje spiser mye. Ikke tro at dere må gå ned i vekt for å se ut som Martine, eller at Martine slanker seg med vilje osv. Det kan være veldig irriterende å ha høy forbrenning og man får faktisk ikke like fort muskler som andre. (No hate, hvis det blir tatt som det) Elsker bloggen din<3

    4. Du tar jo inn magen vi kan se det på alle bildene😂😂♥️(Sorry var ikke ment frekt!!!)❤️♥️Stor fan!!✨✨✨❤️

    5. Hei jeg elsker bloggen din og du er sååå pen😍😍. Deg og Aleksander er såå perfekte sammen😍❤️og åsen har du blir så pen😍😍

    6. Jeg elsker bikinien din den var kjempe fin og det er du også elsker deg kjempe stor fan❤️❤️❤️❤️❤️

    7. Er jeg den eneste som så på neglene til Martine på 5. bilde?🤷🏽‍♀️ Får vondt i hjertet hahaha

    8. Uff, har du gått ned mye i vekt? Håper ikke du føler på kroppspress og at du må slanke deg, for du så mye sunnere ut tidligere!:/

    9. Heihei! martine har vært like perfekt hele tiden!! Noen av dere som hater,tror at siden Martine for inn så syykt mange kommentarer,så går sikkert ikke hate inn på henne! Noen er sårbare! Så før dere hater tenk hvordan dere hadde følt det,vis dere hadde følt at dere ikke hadde brydd dere! Så tar dere grundig feil tror jeg!! Ikke hate på nett! Og vis dere skriver noe stygt,så kan andre lese den kommentaren og tenke ?Den burde vært til meg;((? Så ikke hate!ELSKER DEG SÅÅ MYE MARTINE!!❤️❤️❤️

    10. Heldig som har en slik kropp uten å trene for det eller spise sunt. Men ser ut som du har blitt veldig mye slankere enn f eks i sommer. Håpe ikke det er noe som plager deg! Liker bloggen din

    11. Hvordan er den bikinien på om du har små pupper?? Om du vet? Jeg har veldig små pupper (dvs får ikke kløft i noe). Blir det veldig rsrt eller?

    12. Folkens!!! Det kan være minst like sårende å få høre at man er tynn som at man er tykk! Så pass på hva dere gulper ut av dere.
      Du er fin nok som du er, Martine 😍 Stå på – jeg digger deg!

    13. Nydelige bilder av deg! Naturlig skjønnhet på sitt beste. Uten å høres frekk ut slik som flere andre over her, så kan man se en klar forandring på kroppen din, men velger heller å si at jeg håper du har det bra 🙂

    14. Hva er vitsen med å legge ut bibink bilder, når du vet at det ikke kommer noe godt ut av det?
      Ja, du vil få kommentarer til d lzm. Det har vi skjønt, men har ikke du fått nok kommentarer allerede??

    15. Martine er akkurat perfekt som ho er. Det at folk kan skrive at ho har gått ned i vekt eller slanka seg, akkurat det skjønner jeg ikke at dere tørr å skrive. Enten er dere mesunnelig eller så er det bare for å lage oppstyr. Noen forbrenner mye selvom man spiser mye. Martine er like mye verdt som alle andre her. Men det å sette seg ned å skrive det, jeg blir helt mål løs av å lese det. Martine er en jente som har et hjerte av gull, kommet mye lengre enn de fleste her i verden! Hvis det er så ille å se hva ho legger ut, så ser jeg ikke problemet med å lese bloggen eller kommentere i det hele tatt. Snakk om folkeskikk..

    16. Alltid vært en stor fan av deg, men må ærlig innrømme at på det første bilde så du veldig usunn ut.

    17. Syns du det er fint att man ser ribbeina dine? Ikke meningen som hate lissom, men det ser ut som att du er en med spiseforsyrrelser når man har så tynn mage…:/

    18. trist at du ikke ser selv hvor mye kroppen din har forandret seg fra tiden ifjor da du var med på paradise.. håper du kommer deg, det er en ond sirkel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg