Jeg er nominert igjen

Heei!

Da har ting blitt endret, og jeg er plutselig nominert igjen til Vixen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om det, men jeg synes det er bra at de selv har skjønt at de gjorde en feil. Det var flere som lurte på hvorfor jeg ble disket, og nå skal jeg fortelle dere. I september hadde jeg lagt ut et innlegg og delt det på Facebook. Jeg hadde ikke skrevet annonse på Facebook da jeg delte det, og derfor ble jeg diskvalifisert. Etter jeg fikk mail fra forbrukerombudet har jeg alltid skrevet annonse på Facebook i ettertid, men Vixen tok meg for noe jeg gjorde før den mailen fra forbrukerombudet kom. Jeg sendte også en mail til forbrukerombudet der jeg spurte om jeg skulle endre de gamle Facebookinnleggene mine, og den mailen har jeg enda ikke fått svar på nesten 3 måneder senere. Derfor var det skikkelig kjipt at nettop det var grunnen. 

Jeg er glad for at de skjønte at det burde være likt for alle, for jeg skal innrømme at jeg følte meg veldig urettferdig behandlet i går. Jeg synes det var skikkelig kjipt at andre som hadde slurvet med merking av reklame fortsatt var nominert. Jeg har også fått en del spørsmål om jeg skal på selve prisutdelingen, og nei det skal jeg ikke. Jeg er i Mexico når utdelingen er. 

Jeg er glad for at rettferdigheten seiret, men samtidig synes jeg det er kjipt at ting som dette skulle skje. Stemmene har hvertfall åpnet igjen, så om dere vil stemme på meg kan dere gjøre det HER♡ Jeg vet egentlig ikke helt om det her er riktig av meg å skulle be om stemmer, for jeg har hatt mye tanker om akkurat dette det siste døgnet. Jeg tror jeg må få sortert tankene mine litt, men i mellomtiden kan de som vil stemme gjøre det. 

Processed with VSCO with s2 preset

 

 

15 kommentarer
    1. Det er helt latterlig flaut for Vixen at de disket deg, for å så nominere deg igjen. De gjorde en skikkelig tabbe, men det er fint at de skjønte at det var urettferdig behandlet hvertfall<3 Heier på deg Martine!!

    2. Første gangen jeg så deg på PH trodde jeg at du bare var en dum ungdom som bare var opptat av deg selv…. men når jeg begynte å se på deg på yt og så snap storiesene dine og sånt skjønte jeg at jeg hade tatt rimelig feil💕 du er mitt største forbilde, og ting som dette bare viser hvor rettferdig og sterk du er💕💕💕

    3. Vixen er bare en stor vits! Flere har reagert og da er du plutselig nominert igjen. Helt på trynet at du ble disket, frøken Sophie Elise (som er dårlig til å merke mye av reklamen) ble ikke disket. De har dritt seg ut. Blir flau på deres vegne

    4. Helt ærlig burde du bare be dem fjerne deg fra hele kåringen så useriøst som det er! Ser at to av dem som er nominert som beste sminke/makeup har gjort det. Har så mye større respekt for dem som nå tar et standpunkt for å vise hvor korrupt hele kåringen er. Anbefaler deg å lese innleggene til bloggomtoppbloggere angående dette. Dere seriøse bloggere som gjør dette for fansen trenger ingen pris fra et panel som består av en kompisgjeng som fremmer hverandre. Synd å si men tror ikke de vil la deg vinne heller uavhengig av antall stemmer nettopp fordi de kun tenker penger i komiteen. Stå på Martine og kos deg i Mexico:)

    5. Og bloggomtoppbloggere ble disket men fikk ikke plassen sin tilbake.. Er overbevist om at de ville ha vunnet Folkets favoritt, da det har vært en hel bevegelse rundt bloggen deres. Så det må føles litt bittersweet å vinne Folkets favoritt og vite at det egentlig var noen andre som ble stemt frem av folket.

    6. Syns du (eller iallefall noen) burde gå ut hardt mot Vixen og boikotte for måten de holder på. Disker, angrer, disker bloggomtoppbloggere uten å si hvorfor. Det er helt tydelig at Vixen selv styrer hvem som skal vinne, de ville ikke at bloggomtoppbloggere skulle ha en sjangse til å vinne, derfor ble de disket. Hvorfor er ikke resultatene offentlige? Fordi da kan de ikke bestemme selv.

    7. Selvfølgelig må man inne å markere eldre innlegg med reklame. Hadde heller ikke svart på et slikt åpenbart spørsmål hadde jeg jobbet i Forbrukerrådet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg