Mitt favorittprodukt♡

ANNONSE- FRØYA

Heey!

Jeg får ofte spørsmål om hva mitt favorittprodukt er, og det skal jeg vise dere nå. Mitt absolutt favorittprodukt i hele verden er min egen liquid lipstick, og det kom vel ikke som noe sjokk? Haha! Denne er etter min mening den perfekte fargen, og det er akkurat farger som dette jeg liker å ha på leppene mine. Det er en nude farge, og den passer like bra til fest og hverdag. Jeg bruker denne hver gang jeg har på sminke, så om dere lurer på hva jeg har på leppene er det mest sannsynlig denne. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Her der dere hvordan liquid lipsticken ser ut på. Som dere ser bruker jeg den både til hverdag, og når jeg vil pynte meg litt ekstra. Superfin til begge deler!

Jeg kan jo fortelle litt om selve liquid lipsticken. For det første må vi snakke om konsistensen. Den er så deilig å ha på, og den tørker ikke ut leppene. Den sitter på lenge, og den flasser ikke av som mange liquid lipsticker gjør. Den tørker helt matt, og det synes jeg er best. Når jeg tar den på kan jeg både spise, drikke, kysse og sove med denne på. Det har faktisk flere ganger hendt at jeg har sovnet med den på, og dagen etter da jeg våkner ser den like fin ut. Det er ganske sykt! Aleksander elsker når jeg har på denne, for da slipper han å få leppestift i hele ansiktet hver gang jeg kysser han, haha! 

Jeg er så fornøyd over å ha navnet mitt på denne, og jeg blir så glad når folk sender meg meldinger og sier de elsker den like mye som meg. Jeg setter så stor pris på deres tilbakemeldinger, og jeg håper dere som eventuelt kjøper den blir fornøyd!

Om dere også har lyst til å kjøpe min kjære liquid lipstick kan dere gjøre det HER. Den koster 199kr♡

 

7 kommentarer
    1. Jeg har en giveaway på AKKURATT DENNE + mer gående på instagrammen min «@makeuphenri_» nå, hadde blitt SÅÅ GLAD om du ville delt den med dine følgere!!

    2. du sminker deg sååå fint, kan du lage en sminkevideo av hvordan du sminker deg i hverdagen? hvilke fundation, pudder ogsv bruker du?

    3. HVORDAN ER DET MULIG Å SI AT DU ER HORE?! HÆ?! FY FAEN DU ER JO EN JÆVLIG UBESKRIVELIG JENTE!! ELSKER DEG

    4. Hei Jeg har en oppgave i norsk om og skrive om en ting jeg har lyst til og skrive om søvnparallyse og oppgaven går ut på og intervjue noen og jeg vet at du har hatt det er det mulig og få et litte intervju med deg det kommer ikke til å ta langt tid vis du kan kontakt meg på instagram abirabir00 foressten elsker deg ❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg