Dette ønsker jeg meg!

ANNONSE- NELLY

Hei dere!

Det er en god stund siden jeg har fått vist dere mine favoritter på Nelly nå, så derfor tenkte jeg å gjøre det i dag. Jeg merker det er litt kjipt at jeg sitter i Mexico og finner fine klær når jeg ikke kan bestille det hit til meg. Jaja, det får vente til jeg er hjemme igjen. Jeg fant hvertfall sykt mye fint på Nelly, og jeg skulle gjerne hatt alt sammen! Dere finner hele utvalget til Nelly HER

1. HER  2. HER  3. HER

4. HER  5. HER  6. HER

7. HER  8. HER  9. HER

Som sagt finner dere hele utvalget til Nelly HER! De har så mye fint inne nå, så jeg ville absolutt anbefale og ta en titt. De har også 20%-50% rabatt på alle topper og bodyer, og om dere vil sjekke ut det finner dere det HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg