Forklaringen bak krokodillebildet

Halloo!

Innlegget i går fikk noen reaksjoner, og jeg var egentlig ikke helt forberedt på det. Til og med mamma sendte meg en melding og var helt i sjokk, så derfor føler jeg at jeg må forklare akkurat dette. 

I krokodilleparken var det avsperret på den ene siden. Der var det et gjerde, slik at krokodillene ikke skulle komme seg rett inn i byen. På andre siden derimot var det helt åpent, og fra den siden kunne krokodillene gå akkurat hvor de ville. Vi gikk på en bro, og på den broen var det gjerder rundt, for om ikke hadde krokodillene kommet seg opp til oss. Det var heller ikke sånn at vi kunne ta på krokodillene, for krokodiller er farlige dyr. Da vi matet krokodillene måtte vi kaste ned mat over gjerdet til broen vi sto på, det var ikke sånn at jeg sto med krokodillen ved siden av meg og ga den mat. 

Så over til bilde som folk ble stresset over. Nemlig det bilde der jeg satt på en krokodille med hånda i munnen på den. Jeg trodde folk så at den ikke var ekte, for det var den selvfølgelig ikke. Noen kommenterte at den krokodillen måtte vært dopet ned fordi jeg satt på den, og ja det måtte den mest sannsynlig ha vært. Nå skal det sies at jeg aldri i verden hadde satt meg på en krokodille med hånden i munnen på den, uansett om den hadde vært dopet eller ikke. Greit nok at jeg er litt gal, men så gal er jeg virkelig ikke. Haha! Den jeg satt på var en statue, og ingen av krokodillene der var dopet ned. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

14 kommentarer
    1. Anonym: kanskje du skal lese inlegget før du stiller dette spørsmålet!?😡 For det sto i inlegget att denne krokodillen var en statue!!! Bruk hjernen er ett tips fra meg!!!!👿

    2. Hahah!! Eg trodde den var ekte. Men da jeg så på det andre bildet var krokodillen akkurat i samme stilling, som det første bilde. Hahahah!!❤️❤️Elsker kanalen til deg og Isabel😍
      Kan du og Isabel ha Isabel dater 2 snart!!!!
      Svar fort

    3. Dust du som sier at det stod at krokodillen var en statue! For det står ikke ETT sted at det et en statue! Det står at den ikke er ekte… bruk huet ditt !! Taper

    4. Hei,
      Jeg bare lurte på en ting. Før du begynte å blogge, da du bare var en «instagrammer». Tjente du noe penger på det? Er sånn ca i samme selv og bare lurer på om du kan få en livsstil ut av det. Hadde vært fint med svar angående dette! Hadde hjulpet masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg