Ukens spørsmål 40♡

Heei!

Og god helg dere♡ I dag skal jeg nok en gang svare på ukens spørsmål, selvom det føles ut som at jeg svarte på det i går. Dagene her nede går så fort.. Håper dere får svar på noe av det dere lurer på!

Er det gratis å være med på Paradise Hotel? Ja, det er helt gratis å være med. 

Liker du potet? Jeg elsker potet, og jeg elsker alle typer. Jeg tror jeg kunne levd på potet, så glad er jeg i det. NAM!

Kan du lage vlogger i Mexico? Ja, det skal jeg selvfølgelig gjøre! Jeg skal få vlogget masse herfra. 

Har du lyst på en ordentlig utdanning? Nja, men ikke enda isåfall. Om jeg hadde startet på skole nå hadde jeg mest sannsynlig droppet ut, for motivasjonen min for å sitte på skolebenken eksisterer ikke. Jeg vet heller ikke hva jeg ville studert, men jeg synes det virker veldig morsomt å jobbe med store tv- produksjoner. 

Var du og Aleksander sammen da dere spilte inn første sesong av kollektivet? Haha, ja det var vi faktisk. Vi hadde vel akkurat blitt sammen da vi flyttet inn der, så det var veldig spesielt. 

Hva er det beste med å ha kjæreste? At man alltid har en som er der. En man kan snakke med om alt, og en man alltid kan komme til om det er noe. I tillegg har man alltid en armkrok å legge seg i. Jeg elsker å ha kjæreste! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvis du hadde blitt gravid nå, hadde du da beholdt barnet? Om jeg hadde blitt gravid nå måtte jeg ha tatt abort. Her i Mexico er det noe som heter Zika virus, og om jeg hadde blitt gravid nå kunne fosteret blitt skadet. Om dere søker det opp kan dere se hvordan barna blir om moren har hatt Zika. Nå kommer sikkert folk til å mene at jeg er frekk som ikke ville hatt et barn med Zika virus, men det er noe jeg vil prøve å unngå. 

Hvor lenge har du og Aleksander vært sammen? Vi har vært sammen i ti måneder. Herregud, vi har snart vært sammen i ett år. Det er så sykt hvor fort tiden går! Kan tiden fremover gå litt saktere? Vær så snill. 

Kan du vlogge maten du spiser i Mexico? Jeg kan sikkert få vlogget det om det er noe spennende jeg spiser. Det vi spiser her vi bor er ikke veldig ulikt det jeg spiser i Norge, så jeg vet ikke helt hvor spennende det er. I tillegg spiser jeg så sinnsykt mye frukt her, selvom jeg ikke tåler det.. Haha, jeg klarer virkelig ikke la vær. Frukten her er fantastisk!

Hvor mange ser mystoryen din? I det siste har det vært 40.000, og det er jo helt sykt! Jeg skal bli mye flinkere på å oppdatere der med ting jeg gjør, og jeg føler jeg har skjerpet meg litt i det siste. 

Er du i Mexico enda? Ja, og jeg skal være her en god stund til. Woho!

Hvem har du minst kontakt med fra Paradise Hotel? Jeg har egentlig kun kontakt med Aleks, Isabelle og Sofie. Det er de jeg har kontakt med daglig, eller flere ganger i uken. De andre snakker jeg ikke så mye med, men når jeg møter de er det alltid veldig hyggelig. Man glir mer og mer fra hverandre når man kommer hjem, og folk går tilbake til sine vanlige liv og gamle venner. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Har du hatt regulering? Ja, men jeg hadde det ikke ett år en gang. Jeg hadde det i en veldig kort periode, og det var fordi det var en tann som var ganske skeiv. 

Hvor mange barn har du lyst på? 2-3 kanskje. Jeg vil hvertfall ha to, og jeg hadde absolutt ikke blitt lei meg om jeg hadde fått tvillinger. Haha!

Har du hørt om fattigdom? Fattigdom? Nei, jeg aner ikke hva det er….. 

Har du tatt restylane? Nei, og jeg har heller ingen planer om å ta det. 

Om dere ikke fikk svar på det dere lurte på er det bare å legge igjen en kommentar!

 

 

53 kommentarer
    1. Haha….digger svaret ditt om fattigdom. Noen tror tydeligvis at du er et nek som ikke vet opp ned på deg selv.
      Hadde jeg vært like reflektert og “up and coming” når jeg var i tyveårene, hadde jeg vært stolt.
      Hilsen gammel dame på 38 🙂

    2. Tror du Martine Johansen hadde følelser for Aleks? Hun virket litt bitter på deg siden det ble du og Aleks (som jeg er veldig glad for) Jeg elsker deg og bloggen din!!

    3. Det om abort:Hvis du hadde vært griavid nå kan du ikke gjør det!Du kommer til å angre på det resten av livet!Du vet at det er mange som har tatt abort og aldri kunne ha barn?!Du kommer sikkert til å bli lei deg etter at du ikke kan ha barn mere etter å ha tatt abort!Håper du ikke blir gravid nå!For jeg vil ikke at forbilde mitt skal ta abort❗️❤️❤️(ikke for å være slem) Hilsen en 15 års jente fra Bergen❤️

    4. Du tar med useriøse spørsmål, men kan ikke svare på hvor den rosa bikinien er fra? Blir litt irritert da jeg syns den er veldig fin og kledde deg veldig bra, så fint om du svarer snart ❤️

    5. Har du noen gang bli tvingt til å ha sex, sånn at noen spør tusen ganger mens du sier nei å bare spør og spør har du opplevd det noen gang??

    6. Skjønner godt at du ville tatt abort nå under disse omstendighetene, men prøv for deres egen del å unngå å bli gravid! Hvis du elsker Aleks og ser for deg en fremtid med han, og faktisk får barn med han i fremtiden, kan du kanskje se på den babyen og tenke; hvordan ville din storebror/storesøster se ut? Osv… må jo være helt jævli.

    7. Hvor er den hvite t skjorten med snøring fra som du har på deg på et av bildene?? Den var utrolig fin!!

    8. Hvordan klærer du å finne noe spende folk kommer til å lese du skriver blogg nesten hele tiden og det er altid bra du skriver hvordan finner du det du skal skrive❤️❤️❤️

    9. Jeg har en tvilling(du burde ikke få det, tror mamma og pappa blir innmari slitene😂)-du kan godt få oss for en stund😂Hilsen stor fan❤️

    10. Studere er bra Martine men så er d ka man vil studere da?d er mye å velge i da. Æ har holdt på lenge md d.æ kan mye om medisin diganoser å siste boka æ leste hva jævla bra da.hva så bra at man hva ferdig utdannet psykolog. Den beste boka æ har lest skal æ si dæ.d sto på gammel dansk. Men æ md mitt hode leste dn bra.viste dn til noe folk men dæm klarte ikke lese dn. Man kan så regel bli ka man vill da. D er jo bare viljen d er snakk om da.vill du bli d du vill?hæ bra spørsmål da? Har skrevet 5 bøker om bare rus medisiner å diganoser da 1 bok hvert år da.fikk noen til å lese ei bok. Dæm hva i sjokk. Måtte gjømme di bøkene mine alle ble helt vill etter dæm. Skal fortelle dæ sennere ka æ gjorde md dæm. Men som æ sir vilje vilje styrke har mye å si.æ ser d bøkene som 5 mastergrad æ har skrevet.kan kansje fortelle dæ senere om litt mer.æ er litt av en type skal æ si dæ. Ser på mæ idag som en veldig smart mann da. Ha d triveleg i mexico da. Med di myggstikk dine.prøv å ta en sitron å så bruker du sitron saften å smøre på. Sir æ kan mye om medisiner. Ha en kjekk helg da.

    11. Det virker litt som du tenker at du kan bli gravid med en gang… det er ingen garanti! Vi var unge i starten på 20 åra men endte med å prøve i 3,5 år. 3 operasjoner, endometriose og 3 prøverørsforsøk.. Fikk ei snuppe til slutt som nå er 5 år 🙂

    12. Bruker du ikke bh? Ser nippel??
      Virker også som du er si redd for å bli gravid ( lest det flere ganger) hvorfor da ikke bruke noe annet så du er mer sikker?? ( f.eks kondom??) …
      Kanskje veldig privat men får du det helt *glatt* nedentil?? Kan eventuelt spørre om hva du bruker ( av produkter) og hvordan du gjør det?
      For sliter/får nupper osv selv..

    13. Til dere som for Martine negativ kritikk for at hun sa hun hadde tatt abort om hun hadde blitt gravid nå:
      Dere har ingenting å gjøre med Martines meninger eller hva henne føler. Tenk så mye belasting både Martine og barnet hadde hatt hvis det ble rammet av zika viruset. Akkurat nå virker det som at Martine lever et hektisk liv og da blir det ikke tid til barn. Martine vil ha barn, bare ikke akkurat NÅ. Respekter henne for hennes meninger og ikke gi henne masse Kritikk for det. Se ting fra et annet perspektiv

    14. Kan du begynne å vlogge mer på snapchat? Syntes du allerede er ganske flink, men kanskje snakke litt mer ogsånn. Er bare så kosleig å se <33

    15. Anonym: Nei, jeg bruker så og si aldri BH. Jeg synes det ubehagelig, haha!

      Jeg vil ikke bli gravid nå, og derfor går jeg på p-piller.

      Jeg bruker faktisk balsam når jeg barberer meg både nedentil, legger osv. Det funker faktisk veldig bra!

    16. Når du tar på selvbruning farger det av og til av på klærne dine? F.eks. når du trener og svetter osv. I så fall har du noe tips til hvordan man unngår dette?❤️

    17. Martine!! Du er utrolig tøff som faktisk svarer på alle spørsmålene 💛💛 elsker deg drithøyt!! 😍😍 plis svar mæ!! Hadde blitt så glad 😘😘 loveu!! Kos dæ i Mexico ❤️ Du og Aleksander er goals 💕

    18. Føler du ikke noe skam i det hele tatt, når du gang på gang driver med disse ekstreme clickbaitsa dine fra snapchat??????

    19. Enn om du hadde blitt gravid når du er i Norge igjen da, og det ikke hadde vært noe store muligheter for at noe skal gå «galt» med fosteret? Hadde du beholdt, eller tatt abort? 🙂

    20. Bare et tips altså… ta å dropp den der stygge rosa bikinitoppen! Serr, den er så fæl :p Ser du ikke selv at den er GRUSOM??!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg