HER BOR VI

Hey!

Jeg har fått en del spørsmål om hvordan vi bor her nede, og det tenkte jeg å vise dere nå. Vi bor utrolig fint her, og vi bor rett ved siden av sjøen. Vi bor i en bungalow, så det blir ikke en stor overgang fra sist jeg var i Mexico. Da jeg var med på Paradise Hotel bodde jeg så og si kun i bungalowen, så det ble ikke en stor forandring for oss. Bungalowen er kjempesøt og den har god plass til både Aleks og meg. Det deiligste er at vi legger oss, og våkner til lyden av bølgene som slår inn mot land hver morgen. Jeg sover så utrolig godt her nede, og jeg tror bølgene er grunnen. 

Dette er altså bungalowen vår, og vi bor i første etasje her. 

Dette er det første man ser når man kommer ut døren våres. Solsenger og havet rett utenfor døren er ingenting jeg klager over. Dette er akkurat sånn som jeg liker det, og jeg kunne gjerne bodd her. Eller kanskje ikke bodd her, da skulle det blitt satt opp litt fler butikker her først. Jeg tok noen bilder i en av butikkene her i går, og det skal jeg faktisk lage et eget innlegg om. Matbutikkene her er ikke akkurat Meny som vi har hjemme. 

Vi bor så fint, og jeg er skikkelig fornøyd med at vi får bo på stranden. Det er noe jeg alltid har hatt lyst til, og nå får jeg endelig gjort det. Som dere skjønner stortrives jeg her, og jeg gruer meg allerede til den dagen vi skal hjemover igjen. 

16 kommentarer
    1. Hvordan får du lov til å blogge der nede på pærra? Ifjor var det jo ikke lov… Og det gjør der mye mer spoiling😒
      Elsker bloggen din❣❣

    2. Selvølgelig har hun ikke bildet av hvordan det ser ut inni! 😀 Hun er med på PH 2018!!! Men hun var der nede sikkert litt før, for å ta bilder hun kan bruke. Meeeeeeen, hun har brukt den samme kjolen på alle innleggene så langt fordi hun skal være med! 😀 men det er jo kjempe gøy!!!

    3. Kan du lage en video der du viser litt rundt som du kan poste når du kommer heim? Får liksom se så masse meir da:D

    4. Hun får lov til å blogge fordi hun ikke er med i pH 2018. Hun er der bare fordi hun savner stedet. Hvor har dere fått det at Martine er med på pH igjen?!

    5. ^ nei, aleks og martine skal jobbe i web for ph. altså de som intervjuer og snakker med folk når de ryker ut osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg