Jeg elsker livet

Heey!

Jeg koser meg så mye her i Mexico, og det føles så bra å få reise hit igjen og oppleve litt. Sist jeg var her var jeg “innelåst” på Paradise Hotel, og de eneste gangene jeg fikk se noe annet enn utsikten der var på utfluktene. Nå derimot får jeg se litt mer av stedet, og det er så fint her! Jeg er i bedre humør enn på lenge, og jeg har så mye mer motivasjon her. Her kan jeg gå rett ut av døra om jeg vil ha fine bilder. I Norge derimot er det en skog rett utenfor døren min, og det er kanskje ikke like fint. Jeg må reise mye fremover, for det er nå jeg føler at jeg virkelig lever. Jeg sier ikke at livet mitt suger i Norge, men jeg liker å oppleve ting. Man lever mest sannsynlig bare en gang, og den sjansen jeg har fått vil jeg bruke til å reise og oppleve mye. Akkurat nå elsker jeg livet!

Disse bildene er tatt rett utenfor døren vår. Herregud, tenk at jeg skal være her i hele to måneder. Det har enda ikke gått opp for meg. Disse bildene tok vi forresten på noen få minutter, og dere ser hvor fort solen går ned. Solnedgangen her er noe av det fineste jeg har sett, så den vil dere se mye av på bloggen fremover. Nå skal jeg ut å oppleve litt mer av Mexico. Her er klokken kun litt over 11, så jeg har hele dagen foran meg. Yey! 

20 kommentarer
    1. Kan du lage et blogg innlegg om hvordan det ser ut på utsiden og innsiden av der dere bor?💕har utrolig lyst til å se det🌷🌷

    2. Hei! Ser du er i Mexico og lurte på hva du gjør deg nede? Veldig tilfeldig at du er der samtidig som pH spilles inn og vet hvem som deltar? Du er der altså i paradise sammenheng antar jeg?

    3. Så sykt fine bilder!! Jeg misunner dere så mye akkurat nå. Alt for lei av minusgrader og snø. Har du noen tips til fine sydenturer? Holder på å finne noen turer til sommeren.
      Er inne på bloggen din flere ganger om dagen for å se om du har lagt ut noe nytt. Digger både deg, bloggen og Youtube kanalen deres. <3

    4. Kjære Martine! Jeg elsker vloggen din og at fu var med på pærra men ville du ha valgt Aleksander hvis han hadde vert overvektig? Sol din kjæreste liksom? Elsker deg- stor fan❤️

    5. Martine du er helt klart mitt idol i tileg er du pen snill og utrolig morsom.Vis jeg møter deg en gang så forbred deg for gråting. Jeg har så lyst og møte mitt største idol.Og det er sikker hundre vis av andre folk som har deg som sitt høyeste idol og det skjønner jeg. Tenk om mitt største idol hadde død pogrunna av krokodiller da hadde jeg tat det neste flye og flydd rett til Mexico og slott krokodillen sånn at den hadde død jeg ELSKER deg hilsen din største fan

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg