JEG ER I MEXICO!

Hei fra Mexico!

Det var utrolig mange som skjønte hva og hvor jeg skulle, så nå kan jeg endelig fortelle dere at mange av dere tok helt rett. Jeg er i Mexico igjen! Det er så sykt, for jeg hadde aldri trodd jeg skulle få muligheten til å dra tilbake. Jeg har drømt om Mexico siden jeg kom hjem i fjor, og nå er jeg her plutselig igjen. Jeg er så glad for å være her, og jeg skal heldigvis ikke hjem igjen før om to måneder. Hvor sykt er ikke det? De verste månedene i Norge skal jeg være i Mexico.

Som dere kanskje skjønner er det dette som har opptatt tiden min i det siste. Jeg fikk vite om dette for mange måneder siden, og jeg har telt dager. Dagene har føltes ut som en evighet, men nå er endelig ventetiden over. Jeg har hatt så lyst til å skrike det ut til alle at jeg skal hit, men det kunne jeg ikke. Derfor gjør jeg det nå- JEG ER I MEXICO IGJEN!!!

Jeg skal selvfølgelig oppdatere masse på bloggen mens vi er her nede, og jeg skal selvfølgelig ta masse fine bilder. Jeg håper dere er klar for å følge meg to måneder i Mexico, for jeg klarer nesten ikke vente med å oppdatere dere. Klokken er forresten straks 10 på morgenen her i Mexico nå, så oppdateringene vil bli litt rare for dere i Norge. Jeg skal likevel prøve å tilpasse innleggene mine til tiden i Norge.

Vi blogges!

40 kommentarer

Siste innlegg