Bli ny dag

ANNONSE- Jeg fikk behandlingene sponset.

Hei dere!

I går hadde jeg en skikkelig bli ny dag. Først dro jeg til Hendrix Hair, og det er der jeg fikser håret mitt. Det eneste jeg skulle der i går var å fjerne extensionet. Jeg har bestemt meg for å ta en pause fra det nå, og heller sette det på igjen senere om jeg ønsker det. Jeg likte håret mitt alt for godt med extensionet, så det er veldig merkelig å ta seg i håret nå. Mye mindre hår.. Heldigvis ser jeg ikke stor forskjell på håret mitt fra med extensions og uten. Jeg hadde det kun for mer fylde i håret, så håret mitt er like langt som før. Det er egentlig ganske deilig med en liten pause fra det, og nå skal håret mitt gjennom en skikkelig hvileperiode. Det trengs!

Jeg skal innrømme at jeg var skikkelig trøtt hos frisøren, noe som ikke er så vanskelig å se.. Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette er hvordan håret mitt nå ser ut uten extensions. Ingen endring med andre ord, haha! Dere kan ikke se endringen, men jeg skal love dere at jeg kjenner den når jeg tar meg i håret.

Deretter dro jeg videre til Beauty House. Der gjør jeg alt som har med utseende å gjøre. Da mener jeg bryn, vipper, negler osv. Jeg har gått til Beauty House i mange år nå, og jeg er alltid like fornøyd. I går fikset Raija brynene mine og vippene. Jeg fikk vokset brynene og farget de, noe som virkelig var på tide. Jeg har så lyse bryn, så i blant er det umulig å tegne på dem. Heldigvis gjør Raija jobben lett for meg, og nå er brynene mine kjempefine! Hun farget også vippene mine, og nå kan jeg endelig gå masse uten mascara. Jeg har veldig lyse vipper, så i blant ser det litt merkelig ut uten mascara. Nå derimot er vippene mine svarte og fine! 

 Processed with VSCO with s2 preset

Og her er resultatet. Her har jeg ingen sminke på hverken bryn eller vipper. Så deilig!

Deretter var det søte Caroline som skulle fikse neglene mine. Hun er så utrolig flink, og de gangene jeg har gått til henne har jeg alltid vært fornøyd. Jeg liker neglene mine lange, i en enkel farge og litt glitter. Denne gangen er faktisk neglene mine kortere enn hva de vanligvis er, og når jeg sa det til folk i går ble de litt sjokkerte. De er lange nå også, men de pleier å være lenger. Denne gangen gikk jeg for en sinnsykt fin beige farge, og i tillegg tok vi glitter på to av neglene på hver hånd. Neglene mine er så fine nå! Jeg elsker dem♡ Caroline holder også til på Beauty House.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Se så fine neglene mine ble! Jeg er skikkelig fornøyd, og Caroline er så flink♡ Sjekk ut instagramen hennes for å se alle de fine neglene hun har lagt. Instagramen hennes er Caroliinesnaglar.

16 kommentarer
    1. Bruker du å ha lengre negler enn det der?!?😳jeg syntes de neglene du hadde der var kjempe lange haha!
      DET VAR SYKT FINT DA❤️❤️❤️(brynene,vippene,håret og neglene)

    2. noe spesiell grunn til at du skjuler magen på alle de seneste bildene? kler deg kun i svarte klær slik at vi ikke kan se magen din! la også merke til at det ikke så ut som du drakk noe på nyttårsaften. Er du gravid? når hadde du tenkt til å fortelle leserne dine om det?

    3. Hei 😂
      Æ lurte på om du får alt gratis eller…? Uansett så har æ egentlig ikke noe me det . Men æ ville bare si du e drit fin hele tiden å du e fin uten sminke å med du e sååååå heldig!!! Æ vil være som dæ ❤️

    4. Har stemt på deg som årets favoritt!<3 du og Isabelle er mine aller største forbilder! Du fortjener så sykt å vinne<33 STEM PÅ MARTINE FOLKENS!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg