Min nyttårsfeiring♡

Heey!

Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om nyttårsfeiringen min, for den var veldig fin! Jeg var ganske bestemt på at det skulle være en rolig nyttårsfeiring, rett og slett fordi det er så mye jeg skal fremover. Derfor dro jeg til en venninne som skulle ha noen venner hos seg, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro dit. Det var veldig god stemning, og vi danset og sang så og si hele kvelden. Vi dro også og så på fyrverkeriet, og deretter var det tilbake til huset. Vi ga oss faktisk halv 2, noe som jeg vil si var ganske tidlig. Jeg var dødssliten, og det eneste som fristet var senga. I tillegg gledet jeg meg så mye til Aleks skulle komme, så jeg ville bare få natten til å gå fort. Vi hadde det hvertfall utrolig koselig hele kvelden, og fremover vil jeg kun feire sånn med noen venner. Mye koseligere at alle er samlet hele kvelden, istedet for å dra ut på byen og at alle mister hverandre. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Til slutt må jeg bare dele dette bilde med dere. Jeg skulle ta et bilde av fyrverkeriet, og da jeg skulle se gjennom bildene senere så jeg dette. Se på det søte paret som kysser da. Ntå♡

Tusen takk til alle som har vært med å gjøre 2017 så sinnsykt bra! Jeg har fått muligheter jeg aldri hadde sett for meg, og jeg har fått oppleve så mye gøy. 2017 gikk over alle forventninger, og nå er jeg så klar for 2018. Om kun noen dager skjer det noe sykt som jeg aldri hadde trodd skulle skje. Jeg er så gira, og jeg gleder meg til å dele et nytt år med dere! Tusen takk til dere fine lesere som har vært med å gjøre dette året så bra. Jeg håper dere vil være med på fortsettelsen♡ 

16 kommentarer
    1. Kan du og aleks ha en “reagerer til paradise hotel”? episoden du sjekker inn og epiosden nårr du gleder deg til å se aleks som er i juryen (den episoden morten ryker og du får finalebilett)

    2. I YouTube videoen din sier du at du skal spare til leilighet og kjøpe deg leilighet.. men har ikke du leilighet? Hva bor du i nå da?

    3. Heeei💕 Det er ikke ofte jeg kommenterer på bloggere sine innlegg med duuu inspirerer meg skikkelig til og begynte meg blogg og YouTube det var deg og Isabelle som fikk meg til og starte dere er egentlig grunnen til alle vennene jeg har fått Elsker deeeg!💞

    4. Til spørsmål uke 1❤️
      Hvilken ansiktsmaske bruker du?
      Hvor lenge hadde du reggis?
      Fineste guttenavn og jentenavn?❤️

    5. Hvor setter du botoxen som hjelper for migrene? Forandrer den noe utseende messig? På bildene over så ser det ut som du har botox i pannen når du hever øyenbrynene så er det bare en rynke, er det pga botoxen eller er det naturlig? 🙂

    6. Hei. emmm jeg lurer på om når du flyttet hjemmefra? Eller har du liksom alltid bodd der? Elsker bloggen din:)

    7. Godt nyttår Martine du er den peneste bloggeren og youtuberen i værden😘😍 Du har dritt fine bilder på bloggen din😘😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg