Mitt 2017- Januar til juni♡

Hei dere!

Hvor sykt er det ikke at straks er vi i 2018? Dette året har flydd forbi, og jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av. Likevel har 2017 vært det beste året til nå, og jeg har absolutt ingen ting å klage på. Derfor tenkte jeg å ta måned for måned, og fortelle om hvordan mitt 2017 har vært♡

JANUAR & FEBRUAR

De to første månedene av 2017 velger jeg å ta sammen, rett og slett fordi jeg var i Mexico. Jeg var som kanskje de fleste allerede vet med på Paradise Hotel. Disse to månedene må ha vært de beste i løpet av hele året, og jeg kunne ikke ønsket meg et bedre opphold. Masse bra mennesker, et nytt land, masse utfordringer, og sol og sommer. Januar og februar var virkelig helt fantastisk, og et av mine største ønsker er å kunne bare oppleve alt på nytt. Jeg fikk nye venner, og ikke minst møtte jeg en fantastisk gutt♡ Jeg hadde også bursdag i Mexico, noe som var veldig spesielt. Min første, og forhåpentligvis siste bursdag der jeg har null kontakt med både familie og venner. Det var veldig merkelig og ikke høre noe fra mamma og pappa på bursdagen min, og i tillegg hadde Aleksander blitt sendt ut av hotellet dagen før og Isabelle noen dager før det igjen. Bursdagen min var derfor litt trist, men paradisecrewet var utrolig snille med meg på denne dagen♡ I tillegg vant jeg jo Paradise Hotel, men det måtte holdes hemmelig helt frem til finalen ble vist på TV. Det var faktisk overraskende lett, selvom folk skulle prøve å få meg til å røpe vinnerne daglig. 

MARS

Jeg kom hjem i starten av mars, og hva gjorde jeg egentlig denne måneden? Jeg tror muligens jeg sov i to uker i strekk, for jeg var helt utslitt. Jeg startet ikke bloggen før i midten av mars, så jeg aner dessverre ikke hva jeg holdt på med før det. Jeg husker at Aleks overrasket meg i Oslo noen dager etter vi hadde kommet hjem, og det var skikkelig koselig. Han, Kevin og Isabelle bodde hos meg i en uke, og vi hadde det veldig hyggelig selvom jeg hadde sluppet kula på Kevin en uke tidligere. Det var også premierefest denne måneden, men jeg blogget ikke da. Jeg startet bloggen 17. mars og mitt første innlegg handlet om at jeg skulle være med på Paradise Hotel. Jeg blogget derfor ekstremt mye om akkurat dette, og jeg hadde også en del intervjuer angående min innsjekk. Den 21. mars startet Isabelle og jeg youtubekanalen vår, og vi hadde absolutt ingen mål med den. Derfor er det veldig morsomt at vi sitter her under ett år etterpå med 50.000 følgere. Det er helt sykt! Jeg blogget også om noe som tok helt av, og det var at Aleks og jeg hadde sex på TV. Det ble både godt og dårlig tatt i mot, og folk sa jeg kom til å angre. Vel, jeg angrer ikke enda. Vi spilte også inn kollektivet de siste ukene av mars, og jeg løy så mye på bloggen om det. Det at vi spilte inn det var hemmelig, så derfor måtte jeg finne opp masse historier her på bloggen. Jeg skrev ofte at jeg hadde vært i byen med en venninne, men sannheten var at vi for eksempel var på intervju med God Kveld Norge. Aleks og jeg ble også sammen i mars, haha! Det tok ikke en måned en gang før vi bestemte oss for å holde sammen etter vi kom hjem. 

APRIL

I april var det også en del ting som skjedde. Vi spilte fortsatt inn kollektivet, så en del av tiden gikk bort der. Vi fortsatte å gjøre intervjuer, og vi måtte også arrangere en fest. Jeg husker vi var kjempestresset over at ingen skulle dukke opp, men utrolig nok var det stappfullt der. Veldig morsomt! Jeg løy også ekstremt mye på bloggen denne måneden. Jeg nektet for at Aleksander og jeg var sammen, men egentlig var vi jo det. Vi prøvde å holde det hemmelig så lenge som mulig, rett og slett fordi vi var i startfasen. Vi ville være ordentlig trygge på hverandre før vi fortalte det til folk. Aleksander og jeg var også på Norefjell, og der koste vi oss veldig. Vi tok masse bilder, og det var da ryktene virkelig begynte å svirre. Aleksander og jeg dro også til Haugesund på verdens mest idiotiske arrangement. Vi ble leid inn på et utested, og det ble bare tull. Jeg fikk ikke betalt før flere måneder etterpå, og sjefen av utestedet var en 98’er. Vi burde vel nesten skjønt med en gang at dette ikke var noen seriøse greier, men vi koste oss likevel i Haugesund. Vi var også en tur i Trondheim, men kun for en dag. Jeg gjorde også et intervju med Se og Hør der jeg holdt en tarantella. Fy fader, det er noe av det sykeste jeg har gjort. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre dette. Når jeg leser innleggene mine fra april ser jeg også at jeg savnet Mexico ekstremt mye. Ingenting har endret seg med andre ord.. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

MAI

Jeg ser at i mai løy jeg også veldig mye om forholdet vårt. Jeg må le når jeg leser disse innleggene, for jeg nektet jo virkelig for at det var noe mellom oss. Det ene innlegget var noe som dette “Nå skal jeg til Bergen, og jeg er så heldig som får lov til å bo hos Aleksander”. Haha! Jeg dro flere turer til Bergen i Mai, og det var vel da jeg falt for byen. Jeg rullet også med broren min som var russ, og de var virkelig gale. Mye mer crazy enn hva jeg var i min russetid. Den 8. mai slapp jeg endelig den store nyheten. Aleks og jeg var sammen. Shit, den så ingen komme liksom. Jeg tror nok de fleste hadde skjønt hva som var greia, men vi trodde likevel vi var så smarte og lure. Jeg husker at den dagen jeg fortalte om det hadde jeg nesten 85.000 norske lesere på bloggen min. Så morsomt! Jeg feiret også 17.mai med gode venninner, og vi hadde champagnefrokost og senere dro vi til byen. Da jeg skulle legge meg på kvelden husker jeg at jeg fikk den verste hodepinen jeg noen sinne har hatt. Det var helt krise, og jeg ringte faktisk til bestemor og sa jeg kom til å dø. Japp, dramaqueen. Neida, men jeg har faktisk aldri hatt så vondt før. Aleksander røk ut av Paradise og jeg skrev litt om det. Jeg gråt tydeligvis da jeg så den episoden, og det tror jeg muligens jeg ville gjort i dag også. 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

JUNI

I juni skjedde det ekstremt mye. Juni startet med at Aleksander overrasket meg på døren med roser. Åh! Jeg husker jeg hadde savnet han så mye, og plutselig en dag ringte det på døren klokken 9 på morgenen. Der sto kjekkasen med roser i hånda. Det synes jeg var så søtt! Dagen etter kunne jeg også røpe at jeg var i finalen av Paradise Hotel. Jeg fikk gullbilletten og fikk en direkte plass til finalen. Woho! Det var vel da jeg fikk skikkelig lyst til å vinne, og jeg gikk all in. Noen dager etter igjen var det fullt kaos i kommentarfeltet mitt, fordi jeg hadde sluppet kula. Hvor merkelig er ikke det? Hvert år håper folk på at kula skal gå i bakken, men når det først skjer klikker folk i vinkel? Jaja, jeg brydde meg svært lite om kommentarene som kom inn, men noen var virkelig grusomme. Isabelle og jeg kunne også innrømme denne måneden at vi hadde skrevet under kontrakt med Splay. Utrolig morsomt at den muligheten kom så fort, og spesielt da vi absolutt ikke hadde noen mål med kanalen våres. Jeg dro også til London med mamma, Isabelle og moren hennes. Vi hadde noen fantastiske dager i London, og jeg brukte ALT for mye penger. Jeg kjøpte blant annet min første Chanelveske. Jeg er så glad i dag for at jeg valgte å kjøpe den, for jeg bruker den så ofte. I tillegg følte jeg at jeg hadde fortjent den vesken, og det er en veske jeg kan ha i mange år. Jeg dro også til Stockholm for å dra på event med de som grunnla Real Techniques. Altså de sminkekostene. Jeg ble også ganske syk i juni, og det startet allerede i London. Jeg var også ganske dårlig i Stockholm. Jeg var på legevakten flere ganger uten å få svar. Etter en stund fikk jeg endelig vite at jeg hadde fått mykoplasma lungebetennelse, og jeg var faktisk skikkelig dårlig. Derfor tok jeg meg en bloggpause, og Aleks blogget litt for meg. Vi lagde også en veldig morsom video med Prebz og Dennis, og jeg ler så mye bare jeg tenker på den videoen. Herregud, som de så ut etter vi hadde sminket dem i blinde. Vi reiste også til Stavanger, og vi hadde vårt første meetup. Veldig mye som skjedde, og jeg prøvde å henge med på alt selvom jeg var syk. Ikke smart! 

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette var det første halvåret av dette året, og som dere kan se gjorde jeg utrolig mye gøy! Vi fartet rundt, og det var ikke mye pause på meg de månedene. Det første halvåret av 2017 var så bra! Jeg legger ut resten av månedene imorgen, så jeg håper dere likte dette innlegget♡

11 kommentarer
    1. Står til frk Marthine. Hatt fin jul da? Sku bare stikje innom å si hei som du ser så høre du ikke så mye ifra mæ bare av å til. Ibyen min har æ et skjilt på taket dær d står pirre Robert. Enese by som har sånn. Skal ut å se litt på menyen idag på byen om d er noen jenter. Vist ikke drar æ bare hjem igjen å slapper av.ha et godt nyttår da klem ifra han Hansen

    2. Kjempebra innlegg, du og aleks er couplegoals😍gleder meg til i morgen for å lese resten i bilen på vei hjem fra ski!❤️Godt nytt år til deg og aleks!🎉

    3. Hei
      Jeg har mitt egen sminke salong så jeg lurte på om hvordan Man har sin egen leppestift fordi jeg vil gjerne ha en leopestift på mitt navn
      Håper du kan svare så fort som murlig!!!!

    4. Hei, jeg synes vloggen din er super fantastisk og YouTube din og Isabelle sin😘Håper du får et riktig godt nytt år med spenning og kos😂 og alle dine innlegg er helt fantastiske💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg