Jeg har kun meg selv å takke..

Hei dere!

Håper alt går bra med dere♡ Jeg sitter nå hos pappa, og jeg har akkurat spist middag her. Jeg har hatt en ganske kjedelig dag i dag, for dagen startet med en tur på sykehuset. En i familien har blitt syk, og derfor var vi på besøk der. Jeg hater å være på sykehus, og jeg blir seriøst dårlig av det. Alt fra lukten der, til å se syke mennesker i gangene gjør meg skikkelig uvel. Jeg kunne hvertfall aldri jobbet på et sykehus, eller med syke mennesker. Da hadde jeg nok svimt av støtt og stadig på jobb. Så ja, der har dere grunnen til hvorfor jeg oppdaterer dere så sent i dag. 

Da jeg kom hjem merket jeg plutselig at jeg har fått urinveisinfeksjon. AU! Det er så vondt.. Likevel har jeg kun meg selv å takke, for hvem var det som snøbadet her om dagen? Jo, det var meg. Veldig smart, og spesielt når jeg er plaget med det fra før av. Jeg skal aldri i hele mitt liv ta det for gitt å være uten urinveisinfeksjon igjen, for herregud så vondt det er. Jeg har derfor akkurat tatt en lang dusj, for det er faktisk det som hjelper mest for meg når jeg har det. 

Jeg kom egentlig bare kjapt innom nå for å oppdatere dere litt om dagen min, og straks skal jeg begynne på et innlegg jeg gleder meg skikkelig til å skrive♡ Vi blogges mer straks!

 Processed with VSCO with s2 preset

Det var ikke så vanskelig å skjønne hvorfor jeg fikk urinveisinfeksjon denne gangen.. Hehe!

16 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke den største fan av sykehus, men har lært meg det etter mitt andre armbrudd :/ Operere igjen 10 januar, da :/

    2. Drikk appelsinjuice og masse vann! Hele tiden! Og tiss og vask deg nedentil etter hver gang du har hatt sex 🙂

    3. Det med at du blir uvel når du er på sykehus kan ha noe med empatien din å gjøre. Noen mennesker føler så mye empati at de selv blir fysisk dårlig, så kanskje du bare er et veldig godt menneske! 🙂

    4. Å så dumt🤧 Jeg hater å være på sykehus det er bare Åhh jeg vet ikke helt hvorfor men jeg liker det bare ikke! Jeg liker spesielt ikke sykehuset i Trondheim! Fordi jeg mistet noen jeg var veldig glad i der😭 God bedring Martine❤️

    5. Hei, jeg har ofte urinveisinfeksjon og det er ikke så lett for meg når jeg er enn 12 år gammel jente og skal være på skolen..Jeg har vært kjempe mange ganger og droppa skolen fordi jeg har hatt det. Og det som er det verste med det er at det svir noe indelig 🙁 men det som hjelper er og holde deg så lenge så mulig og vist du skal dusje ikke bruk parfymert såpe der nede<33 elsker deg Martine det her klarer vi!! God bedring <33

    6. Hei, jeg elser å lese bloggen din<3 og jeg føller deg på snap, men jeg synes at det er litt irr at du hele tiden legger ut det samme blogginnlegg flere ganger.<3

    7. hater folk som trenger å være i sentrum hele tiden. Jeg tipper personen i familien din er svært mye sykere enn deg, og at du burde gi den personen oppmerksomhet, istedenfor å snakke om dine egne problemer som kan virke veldig små i forhold til andres.
      p.s: jeg visste det ikke kom til å komme noe godt ut av bikinibildene i snøen, og det innlegget du skrev

    8. Jeg kommenterer aldri, men akkurat her vil jeg faktisk gi deg et tips for å unngå unødvendige urinveisinfeksjoner.
      Siden du har kjæreste, gå på do og tiss etter samleie, å tisse skylder urinrøret og fjerner da bakteriene og sæd, slik at du unngår urinveisinfeksjon.
      Håper du leser dette og prøver det 🙂

    9. Urinveisinfeksjon(UVI) får en når en får bakt fra tarmen til skjeden! Du kan ikke dusje deg fra det. Du skal tisse ofte, tror flere her blander UVI og sopp. Eneste er antib kur. Det tar bakt. Sopp klør, da skal en dusje etter sex, ikke trange jeans, bruke bomullstruser etc. Lykke til!

    10. til ”håper du leser denne kommentaren”.
      urinrør og skjedeåpning er ikke det samme, sæden sprutes i skjedeåpningen. men er enig i at å tisse er viktig for å unngå UVI.
      Drikk masse vann 🙂

    11. Til 31.12.2017 kl. 17:41
      Hvis du er jente og faktisk har hatt sex før, så vet du at sæden renner ut igjen og at man gjerne har foreplay (der han fingrer og leker med klitoris, eller bruker munn) og da kommer det bakterier borti urinrøret lett, som man da renser bort ved å tisse :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg