En haug av varer til en veldig billig pris!

ANNONSE- Annonselenker

Woho, romjulssalget er i gang! Nå kan man skaffe seg en haug av ting på tilbud, og Nelly skuffer ikke på den fronten. Nelly har lagt ut sinnsykt mye på salg nå, og det er så mye fint til en billigere penge. Jeg har lyst på alt! Dere finner hele salget HER

1. HER  2. HER  3. HER

Paljettkjoler til nyttår er alltid en slager! Eller den fine rosa som passer perfekt til sommeren.

4. HER  5. HER  6. HER

Alle disse kjolene elsket jeg! Den rosa er i tillegg nesten helt lik kjolen jeg brukte i finalen på Paradise Hote. Så fin!

7. HER  8. HER  9. HER

Begge de som går over knærne har jeg, og jeg bruker de hele tiden. Jeg liker ikke å gå med høye heler, og da passer disse perfekt til fest!

10. HER  11. HER  12. HER

Jeg er vel ikke den eneste som har planer om å starte treningen på nyåret? Haha, det sier jeg hvert år.. Nelly har hvertfall masse fine treningsklær på salg nå. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Vippeserum finner dere HER.

Jeg må fortelle dere om dette vippeserumet, for det er fantastisk! Om dere titter på bilder eller videoer av meg fra de siste månedene kan dere kanskje se at jeg har sluttet med falske vipper? Det er takket være denne. Jeg føler rett og slett at jeg ikke trenger falske vipper lenger, og det er så deilig! Vippene mine er så fine nå, og de har blitt mye lengre på kort tid. Jeg tenkte å vise dere ordentlig på Snapchat i løpet av de neste dagene, og om dere vil se det kan dere legge til Martineluunde der. Denne er nå på 60% rabatt, og det betyr at den kun koster 199kr. Helt sykt at man nå får den så billig med tanke på hvor bra den faktisk er! Kjapp dere før den blir utsolgt.. Dere finner den HER

Dere finner hele salget til Nelly HER

24 kommentarer
    1. Hei Martine! Jeg er en jente på 13 år snart 14. Jeg så akkurat på videoen du og Isabell la ut om hatkommentarer.
      Nå skal jeg si noe til alle dere som hater. Hvis dere ikke har sett videoen så handler mange av kommentarene om kropspress. Det er så jævlig mange som ikke skjønner begrepet kropspress og hvordan dette foregår. Isabell og Martine legger ut bilder på blogg og insta av dem selv hvor de muligs står i bikini eller er «lettkledd». Mange sier «åååh. Jeg blir så sur. Dere gjør sånn at tenåringer føler press for å se tynn ut, ha store pupper og stor rumpe» Jeg er selv en tenåring. Når jeg ser bilde av Martine og Isabell hvor man ser hvor tynne de er, eller hvor store pupper de har eller hvor stor rumpe de har så er ikke det første jeg tenker «åååhh. Det er sånn man må se ut. Sånn er man perf». Jeg tenker bare at de ser utrolig bra ut. De gir meg inspirasjon til å trene. Inspirasjon til å spise sunt. Og til de som tenker at det er kropspress. Bruk hue. Det er faen ikke kropspress. Det er så mange som ser bilder av kjendiser og blir motivert til trening. Så neste gang dere tror at det er kropspress så tenk to ganger.
      Btw. Elsker dere Martine og Isabell😘💕

    2. Ja, Nelly har sykt mye fint❤️ Anbefaler og Glitter & Zara😄 Der er det sykt mye kult og billig❤️ Bra blogg😍Elsker å lese dine blogger😂

    3. Herregud du har jo ikke peiling på klær?! Vist du hadde fått alt av de du viste på bloggen din av Nelly hadde du aldri brukt de du får jo penger for og vise det på bloggen din!!!

    4. Er det noe farlige stoffer i vippeserumet?? D har jo vært veldig mye snakk om at det er så mange farlige stoffer i iglow, er d de samme stoffene i komorebi?? I iglow er d jo stoffer som kan gjøre sånn at du ikke kan få barn. Jeg har brukt iglow i tre måneder men jeg tålte ikke d, jeg ble helt rød på øynene og d klødde. Så lurer på om d e noe farlig i komorebi?

    5. Hei! Har kjøp vippe serumet og lurer på om du Kan du lage ett innlegg/video om hvordan vippe serumet virker og hvordan det på føres:)? Ps: du er favoritt bloggeren min❤️

    6. Møtte deg på maxi-mat i dag. Du sto borte ved 2 for 25 vitamin c greiene. Lillesøsteren mim tørte å snakke til deg, men ikke jeg. Haha. Hyggelig da🌸

    7. Hei, har mange venninner som har brukt vippeserum. når de slutter å bruke vippeserum brekker vippene av.

    8. Å! Jeg har det vippeserumet, har brukt det i sånn 1 1/2 måned å jeg bare elsker det. Øyenvippene mine har blitt lange og ikke minst fine. Btw! De klenå… omagash… gorgeous (tror det er sånn det skrives på engelsk.. er ikke så flink ahah) + JEG ELSKER Å LESE BLOGGEN DIN, du er utrolig talentfull og nydelig og utrolig flink til å skrive. Jeg selv hadde aldri klart å side meg ned å skreve om ting som har skjedd osv… men ja. Elsker bloggen din som sakt.

    9. Hei. Elsker deg og din YouTubekanal og blogg😆 Bruker du Snapchat😯 Og kan du ha en sms rulette på YouTube med alle på Snapshat☺
      I ❤ YOU😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg