Disse menneskene irriterer meg helt sykt..

Heey! 

Nå tenkte jeg å lage et litt morsomt innlegg her, og dette har jeg planlagt en god stund. Jeg har derfor skrevet ned på telefonen min hver gang jeg kom på noe, og nå har jeg samlet noen veldig irriterende ting til dere. Jeg er en person som lett kan irritere meg over andre mennesker, og det skjer daglig.. 

Folk som hopper opp av flysetet- Dette er noe av det mest irriterende jeg vet om, og derfor prøver jeg som regel alltid å booke sete innerst. Dere vet i det sekundet flyet stopper, og alle hopper opp fra setene sine? Det er så irriterende, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor de gjør det. Man kommer seg ikke fortere ut av flyet selvom man spretter opp. Jeg kan skjønne det om noen skal rekke et nytt fly, men jeg tviler på at 80% av passasjerene skal det… 

Folk som ikke har respekt for folk som har kjæreste- Dette her er så sinnsykt irriterende, og jeg skjønner ikke hvorfor folk prøver seg på en de vet har kjæreste? Hva vil de oppnå? Ødelegge forholdet? Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal ødelegge mellom to stykker som åpenbart har det bra sammen. Om en person har kjæreste, så holder man seg unna. Enkelt og greit! 

De som ikke tenker- Haha, dette punktet er det mest irriterende av de alle. Nå skal jeg prøve å komme med et eksempel her slik at dere forstår. La oss si noen spør om hvor du har en ting. Så sier du at det ligger i en av skuffene til høyre på kjøkkenet. Der er det tre skuffer sier vi, og denne personen sjekker kun den øverste. Deretter sier personen med en gang at de ikke kan finne den tingen. Altså er det så vanskelig å sjekke de to andre skuffene, eller må jeg virkelig reise meg opp for å åpne den andre skuffen for deg?? Eller om noen skal låse seg inn et sted og personen har tre nøkler. De prøver bare med den første og deretter gir opp. Ah, jeg kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på det. Dette var det beste eksemplene jeg kom på, haha! 

Ikke for å være frekk, meeen…- Dere vet de kommentarene der folk starter med “Ikke for å være frekk, men..”, de menneskene irriterer meg skikkelig. For det første, hvorfor skriver du “ikke for å være frekk” når det du sier åpenbart er frekt? “Ikke for å være frekk, men du har skikkelig stygge bryn”. Javel, jeg ser du skriver at det ikke er frekt ment, men det er hvertfall ikke snilt ment? SLUTT MED DET!

Folk som bruker to seter på bussen- Man går på en buss som er stappfull, og noen har reservert et helt sete til ryggsekken sin. Altså er disse menneskene seriøse? I og med at du klarer å gå med den sekken på ryggen, klarer du vel også å ha den på fanget noen holdeplasser? Disse menneskene har vel også øyne, slik at de kan se at folk står oppå hverandre for å få plass. Det er helt greit at man lar sekken sin få et eget sete om bussen er tom, men hallo.. En stappfull buss? Kom igjen a dere.. 

Folk som henger seg alt for mye opp i hva andre gjør- “Du bruker alt for mye sminke”. Ja, det gjør jeg. Og hva så? Hva har det å si for din hverdag og ditt liv at jeg bruker mye sminke? Jeg skjønner meg ikke på mennesker som skal henge seg så sinnsykt opp i hva andre velger å gå kledd i, hvor mye sminke de bruker eller hva de velger å gjøre med sin egen kropp. Om en jente tar litt restylane fordi leppene har vært et kompleks for henne, ja hva har det da å si for deg? Absolutt ingenting. La folk gjøre som de vil, og bruk heller tiden din på noe annet enn å bry deg om hva andre velger å gjøre med seg selv. 

Kan du bare gi bussen min en shoutout? Nei, det kan jeg ikke. Om alle bussene som spør meg om en shoutout skulle fått det hadde min profil vært en russeprofil. Jeg får daglig meldinger om dette, og det er så irriterende. Samme med de personene man ikke har snakket med på ti år, eller til og med folk man ikke kjenner som spør om man kan dele sangen deres. 

Sponsorer- Jeg tror Sophie Elise nevnte litt om dette, og jeg er så enig. Disse folkene som sender en DM på Instagram, og spør om man vil ha en pinsett mot reklame. Mener disse personene at jeg skal ta i mot noe som kostet de 10 øre å lage, for og så lage et reklameinnlegg for de gratis? Slik at de igjen kanskje tjener masse penger på det, mens jeg sitter igjen med en pinsett? Det funker ikke sånn, og dette er jobben min- akkurat som det å selge pinsetter er deres jobb. Om jeg skal reklamere for noe skal det gå opp i opp. Det er ikke sånn at jeg skal hjelpe dere med å tjene penger, uten å sitte igjen med noe selv. 

Sånn, da har jeg fått ut litt aggresjon. Haha! Dette er hvertfall noe av det som irriterer meg mest om dagen, og noe av det irriterer meg så mye at jeg blir sprø. Noen som irriterer seg over det samme? 

 

81 kommentarer
    1. Noe jeg synes er drit irriterende er folk som leker dumme, assa de tror de er kjempe morsomme hvis de er dumme🙃🙃

    2. Hahaha😂❤ veldig bra innlegg❤ irriterer meg over veldig mye av det samme selv😂😂 digger bloggen din❤ og deg❤😍

    3. “Det er ikke sånn at jeg skal hjelpe dere med å tjene penger, uten å sitte igjen med noe selv”. Du og andre bloggere får så mye penger for å ikke gjøre noe som helst. Da er det ok og hjelpe andre litt=)

    4. Personer som deg irriterer meg, bloggere, som tar alt nær seg. Man kan ikke en gang si noe uten at de blir fornærmet å går til politet å skal anmelde dem for å «vise dem en lærepenge».
      Du sier du aldri gråter og sier du ikke er redd for noe, mens alt du gjør her på bloggen er å syte og fortelle om den gangen du gråt for å få sympati fra de 10 år gamle leserne dine.
      Det er litt fucked up.

    5. Du skjønner at man ikke vil ha en ukjent som sitter ved deg i bussen. Noen folk stinker (spesiellt svarte folk), andre r bare ekle å sitte nær. Så Sorry at jeg vil holde en plass til sekken min sånn at de folka ikke kan sitte nær meg..
      I Norge har vi noe som heter personlig rom!

    6. Åherregud så enig jeg er, haha!
      Samme med de menneskene som absolutt må reise seg 133564 meter før bussen stopper på busstoppet så de kan gå av hvis de sitter innerst. Sånn at jeg holder på og tryne og har ingen steder og holde meg fast mens bussen fortsatt kjører.. haha! Det er SÅ irriterende

    7. Jeg synes også at det er kjempe irriterende når folk spretter opp av setet på flyet! Jeg blir irritert hver gang😂 vet hvordan det føles😤

    8. Halo!? Serr. Dere kan ikke si at folk holder sekkene sine på setet vesidenav for de vil ikke at svarte folk skal sitte der?!? Så teit å si. Du som sa det burde skamme deg og alle er like mye verdt selvom hvilken hudfarge de har! KJERP DEG!

    9. Sant. Dere bloggere er en av grunnene til at samfunnet faller. Trist at barn ser på dere som forbilder. Hva gjør dere?

    10. (Du men den stygge kommentaren om svarte folk) e du mein no?!! Å si at du itj vil sitt med svarte folk fordi dæm stinke må faktisk vær det styggeste æ har hørt på læng! E det mulig å synk så lavt og kom med rasistiske kommentarer?! Du e ganske så tøff bak skjermen i og med at du har på anonym… ta bort anonym neste gang Og stå opp for det du mene selvom det e heilt jævlig. sånne som dæ e med på å gjør verden heilt forferdelig sted å lev i!! Håpe virkelig at absolutt INGEN ser opp te dæ! 🙂 btw ha en fin ferie til dere andre(; <3

    11. At folk sprette opp av settene på flyene er ikkje noe å irritere seg over, ikkje fokuser på sånne ting som du egentlig ikkje trenger å irritere deg om, folk gjør som dei vil, men det andre er jeg enig i❤️

    12. (Meg med den kommentaren om at folk sinker). Hvorfor får jeg så mye hate? R d min feil at de stinker og ikke klarer å ta en dusj? Btw alle sammen vet at svarte har en helt jævli lukt som buret blitt igjen i hjemmelandet ÆSJ..
      Som jeg sa så har vi noe i Norge som heter personlig rom d burde folk respektere. Blir kvalm da de som stinker setter seg ved meg i bussen..

    13. Til deg som skrev det om “svarte” folk:
      “Det er noe som heter personlig rom”, det er noe som heter høflighet også (:

    14. Greit nok me personlig rom men da har du jo egt me familie å venna og eller? Alle har personlig rom, men då gjelder det alle å ikkje berre svarte folk eller folk som stinker😂 Alle må godta at noken setter seg ved sida av deg på bussen. Skal dei risikere livet sitt viss bussen kræsjer då liksom? Synst detta var et veldig bra innlegg et Martine❤ Fint du får fram vertfall dette me busssen og “ikkje for å vere frekk, men“😅

    15. Jeg er en av dem som har skoleveska på setet vedsiden av meg, haha! Men jeg tenker såpass at om man har lyst til å sitte på en plass hvor det ligger en veske, eller en sekk, så er det ikke så veldig vanskelig å spørre om å få sitter der..

    16. Jeg sjønner og skjenner meg igen i nesten alt.
      Spesielt, «ikke går å være frekk» det er det en venn eller jeg vet ikke om jeg egt vil kalle det en god venn av meg dom sier det iallfall 1 gang i uken til meg.
      Jeg skjønner ikke greia?

    17. (Til du som sier at svarte folk stinker og at vi har personlig rom i Norge)
      Hvor rasistisk går det ann å bli? Visst alle skal holde på å fortelle hvordan folk er og hvordan de burde opp føre seg, etter sin egen mening, kommer ikke verden til å komme så veldig langt.
      Og ja vi har «personlig rom» i Norge, men det betyr ikke at vi skal begynne å være frekke mot de som ikke har noen plass å sitte på bussen. Sekken/veska/bagen klarer seg helt fint i fanget ditt eller på gulvet

    18. Til deg som synes at svarte folk stinker:
      Det er utrolig generaliserende å si at svarte mennesker stinker og at lukta burde blitt igjen i hjemlandet. Hva har lukt med hudfarge å gjøre? Og er det sånn at alle mørkhudede er innvandrere? Nei. I Norge har vi et flerkulturelt samfunn, hvis du ikke har lagt merke til det. Jeg kjenner mange hyggelige personer med mørk hud som er født og oppvokst i Norge, og som absolutt ikke stinker! De eneste menneskene jeg har møtt som har stinket har faktisk vært hvite, det jeg antar er det du ser på som norsk.
      Hilsen ei 14 år gammel jente med litt vett i hodet

    19. Kan du som kommenterte at «svarte folk stinker» gå å få deg et liv? Det er absolutt NULL forskjell på de lysere i huden og de mørkere i huden! Sjerp deg med en gang, virker som du har mistet manerene dine helt! Dette går ikke an! Tenk om de som er mørkere i huden enn oss skulle sagt så mye stygt om de lysere i huden? Men nei det gjør de ikke! De stinker absolutt ikke, det må nok være lukten av deg selv du har merket i de tilfellene!

    20. Du irriterer deg over folk som bryr seg om hva andre gjør, deretter skriver du et blogginlegg om ting som irriterer deg, som andre gjør. monkaS

    21. Jeg synes også de som liksom skal rette på d du går med av klær er iriterende😤kan man ikke bare få ha sin egen stil❤️

    22. (Meg med kommentarene som får hate) jeg mente ikke st alle svarte stinker bare 90% av dem.. uansett så r d flere som også stinker f.eks romenere, pakistanere og afghanere ÆSJ as … de r KVALME og stinker bare helt jævli

    23. Skjønner ikke hvorfor dere skriver så mye stygt om Martine! På bloggen hennes skriver hun om livet sitt og meningene hennes, så da er det jo dere som velger og få høre det! Bare ikke la det gå inn på dere hvis dere er så sårbare!!
      OG DU SOM ER SÅ RASISTISK SOM SKRIVER DET MED SVARTE FOLK, SKJERP DEG!!!!! Alle er ikke like her i verden og alle må være seg selv!!
      TIPPER PÅ AT DE LUKTER BEDRE ENN DEG!!

    24. Den kommentaren om d me «svarte» mennesker osv.. hva er problemet ditt? Hvordan kan du i det hele tatt skrive noe sånt!!! Jeg forstår at det å sitte ved siden av noen som ikke lukter særlig godt ikke er no gøy elns, men det at du skal bruke spessielt «svarte» mennesker er jo helt sykt! Jeg forstår at du «leker» kul osv på nette men ærlig talt voks opp!! Jeg vedder på at du ikke hadde turt å sagt noe sånn i virkeligheten!!! Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tiden din på så skrive sånne frekke ting på nette!!! Stopp å lek så kul nå og voks opp!!!!!!

    25. Til deg med grusomme forsommer om folk med mørk hud.
      Jeg skjønenr ikke at du bare fortsetter å forvare deg selv når alle andre sier at du ikke kan skrive sånt! Kan du ikke bare beklage deg og si at du tok feil, istedenfor å dele dine rasistiske meninger?!

    26. Fyf, jeg blir flau på dine egene vegner. Og vis d noen som stinker her så e d du din jævel

    27. Så enig i den der om folk som bryr seg om hvor mye sminke man bruker og sånn, folk som henger seg oppi alt og sier til andre at man feks har «alt for mørk og for mye farge på bryna i forhold til håret» og blablabla.
      Har bare et spørsmål hvorfor kommer noen ganger feil blogginnlegg opp når jeg swiper etter hva det står det liksom skal være om? Ahhaha

    28. Du virker veldig generaliserende og dømmende i dette innlegget. Og for folk med for eksempel sosial angst, lav selvtillit eller mennesker som er veldig redde for å «drite seg ut» eller «være i veien», blir det nok mye verre av å lese denne bloggen. For det skal vist ikke mye til å irritere eller plage mennesker som deg!
      «Folk som henger seg alt for mye opp i hva andre gjør». Vell, se på deg selv.. jeg gir deg ditt eget råd i retur: «la folk gjøre som de vil, og bruk heller tiden din på noe annet enn å bry deg om hva andre velger å gjøre med seg selv». Mister mer og mer tiltro til deg og denne bloggen jo lenger du holder på. Er så skuffende innhold, gang på gang.

    29. Anonym: Jeg skrev at det var irriterende med folk som bryr seg om hva folk velger å gjøre med utseende, klær og sminke. Ikke generelt. Om bloggen min suger så sykt, så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å klikke deg inn og til og med kommentere 😀

    30. Fy faen, jeg hadde vært så utrolig flau om jeg hadde kjent deg! Det er en skam at vi forsatt har sånne folk som deg i lande vårt! Det er så dårlig gjort at du sier at alle mørke folk stinker!? Alle lukter forskjellig det er ikke sånn at hvis du er lys i huden så lukter du automatisk godt, men hvis du er mørk i huden så lukter man vondt. Har aldri hørt noe mere bullshit en det du skrev. Hvis du syntes at andre mennesker lukter vondt så er det mest sannsynlig bare lukten av deg selv:)

    31. Er du serr hvem sier sånne ting har hud farge noe og si tenk deg om flr du snakker det er så urespektfult og si sånt sånne dumme folk ler jeg bare av men ikke da det blir snakk om rasisme skamm deg

    32. Helt enig med deg Martine det er irriterende alt det som sto der (jeg begynte å le nor jeg leste det).

    33. Forstår at folk blir irritert og frustrert, e måpte sjøl når e leste det, men jo flere og flere komentarane e leste inså e at nokken av dokke slenge dritt tilbake. E har 0 toleranse for rasisme men e velge og ikke vær e dårlig persjon og slenge dritt til den persjonen da e e Nestel like ille. Synst ikke dinna diskusjonen tar plass her i kommentarfeltet på Martine sin blogg!
      Stopp hat og spre kjærlighet!!❤️❤️

    34. Som en svart kvinne, foretrekker mørkhudet kvinne som har levd hele livet sitt i Norge er dette noe av det kvalmeste jeg har hørt. Først og fremst takk for at du sier jeg stinker… Vet du hvor generaliserende det høres ut? Å du prøver å forklare deg med når du får hat at det er ikke alle bare 90%?! Å det er jo ikke bare kun mørkhudet folk også de fra Pakistan, Romania Afghanistan, “for det gjorde det så mye bedre”. Jeg håper virkelig ikke du faktisk tror at det er bare oss 3 gruppene du nevnte som svetter og at du svetter aldri på bussen. Svette kommer av bevegelse, så beklager at vi liker å bevege oss i motsetning til dere da. Dine ord, ikke mine (: Ha en gledelig jul, å vent du vil vel ikke høre det fra en svett mørkhudet ekling som meg..

    35. Martine, det er en ting jeg ikke skjønner. Du skrev at det irriterer deg når folk henger seg alt for mye opp i hva andre gjør. Men selv skrev du at det er irriterende når folk hopper opp av flysetet. Det er jo å henge seg opp i hva andre gjør.

    36. Vi har forskjellig kosthold i ulike land. Våre nye landsmenn er vandt med eit anna kosthold enn det vi har her i Norge. Derfor lukter dei litt annerledes enn vi gjer. Eg har også hørt at nordmenn lukter melk for andre. Det er fordi vi drikker mykje melk! Ha ein fin juletid vidare🎄

    37. Det er utrolig frekt å sitte her å skrive stygge kommentarer om svarte folk, og å holde av et sete til sekken sin lissom. Det er veldig frekt. Det gjør man bare IKKE!!😡

    38. Det er utrolig frekt å sitte her å skrive stygge kommentarer om svarte folk, og å holde av et sete til sekken sin lissom. Det er veldig frekt. Det gjør man bare IKKE!!😡

    39. Hvis dere skal argumentere, FINN GODE ARGUMENT FØRST. Dere sier at svarte ikke lukter vondt. DE GJØR DET. Det er en grunn for at folk sier at de lukter vondt. Og dessuten, er det rasistisk og si at svarte lukter vondt? Det er jo bare fakta…

    40. Okei, kanskje man ikke vil sitte siden av en fremmed på bussen, og det heter «personlig rom» men buss er kollektivt og vis du ikke vil sitte med noen du ikke skjenner så tar du noe annet en kollektivt trafikk, så enkelt er det, folk har ett personlig rom, men når folk står og leter etter plasser på bussen så kan du vel flytte sekken? Jeg synes du er litt frekk som sier at du ikke vil sitte siden av noen med en annen hudfarege, det er det slemmeste jeg har hørt på lenge, det du sier kan såre folk, så sitter du her har det kjempebra hva med andre i værden.

    41. Hei. Du burde følge litt med på kommentarfeltet ditt. Hvorfor slipper du gjennom rasistiske kommentarer???

    42. Martine, jeg er helt enig med deg når det gjelder det med bussen. Jeg har selv opplevd slik behandling… Jeg syntes at det er helt forferdelig at folk diskriminerer i en dag i dag, hvor det skal være frihet blant alle folk uansett rase, etnisitet og kjønn. Det at andre velger å bruke bloggen din på å uttrykke seg på en negativ måte er helt sykt.
      Jeg elsker jobben du gjør, stå på❤️

    43. Jeg kommer fra et annet land der det er helt vanlig å sette deg ved siden av en du ikke kjenner på bussen, og å smile til en randomer på byen, uansett om de kanskje lukter litt ille fordi de har dårlig hygiene eller hva faen, men det er absolutt ikke akseptabelt å si at de med svart hud har et spesielt lukt, jeg vedder på at du er en bortskjemt norsk ungdom som skrev dette på den nye iPhone x du fikk av pappa og du har aldri gjort en ting som du ikke har villet gjøre i hele livet ditt, Get some manners and respect for others you spoiled brat!! Skam. Gjør noe bedre med livet ditt, vær litt snillere, fordi som du har sikkert fått med deg i disse kommentarene så er det ingen som liker sånne ekle mennesker som deg. Det er nesten 2018 for faen, grow up!!

    44. I Norge har vi noe som heter personlig rom? Kom deg ut av den cirkelen din din drittunge, bussen er for alle, vil du sitte alene og unngå å møte på «svarte folk» som er «illeluktende» så bestiller du taxi nå fremover, der kan du og den jævla sekken din få være i fred, men du bestemmer ikke hvem som sitter hvor på bussen din rasistisk unge. Igjen, bussen er for alle! Alle betaler for å få rett til et sete på bussen så lenge de er ledige.

    45. Så enig i deg punktet «folk som ikke har respekt for at andre har kjæreste». Typen min har et barn med et ons og hver gang jeg er på borte og han har vært på byen kvelden før og ligger fyllesyk dagen derpå så banker hun på døra hans, siden da vet hun at han er helt borte. Sist helg sugde hun han da han var på sitt mest fyllesyke. Skjønner ikke hvordan hun klarte å gjøre det mot meg…. Har ikke folk følelser nok til å kunne sette seg inn i situasjonen hvordan de selv hadde følt det hvis noen hadde prøvd seg på kjæresten dems.

    46. Til deg som sier at bloggere tar seg nær av ting, det er jo ikke rart at bloggere tar seg nær av enkelte kommentarer. Hvis man leser nedover kommentarfeltet til de fleste bloggere og youtubere vil man finne masse hate, det er ikke rart at de blir lei seg:)

    47. kjenner jeg blir dypt irritert av og se enkelte kommentarer, men akkurat nå er denne ment til deg som skrev den utrolig frekke meldingen om personlig rom og mørkhudede mennesker! hvis du er så utrolig nøye på dette med personlig rom, er ikke bussen akkurat det første jeg ville gått på da;) vi har ALLE rett til personlig rom, uansett farge på huden, å i Norge er vi også så heldig å ha ytringsfrihet som gjør at vi kan si og skrive det vi vil uten og bli straffet får det, men rasisme er faktisk ikke lov! hvis martine velger og politi anmelde vil du få konsekvenser;) Å selv med ytringsfrihet, betyr ikke dette at du kan komme hvor som helst og tro du kan kommentere hva enn du vil! TENK PÅ ANDRE ENN DEG SELV OGSÅ!

    48. Til deg som skrev om at de lukter pga de har en annen kosthold osv. Bor du i Norge kan du spise Norsk kosthold ikke sånn somalsk shit.. blir kvalm at dere burde bare gått tilbake til hjemmelandet sånn at vi slipper lukten ÆSJJ. Trenger ikke å spise svin liksom pga religion men dere kan holde dere vekk fra d som lukter.
      BTW: r ikke Norsk til de som sier at jeg r en Norsk drittunge osv😊 Sprer bare fakta❤️
      (R han som starta diskusjonen btw)

    49. Igjen… hvorfor redigerer du ikke kommentarfeltet ditt og fjerner de rasistiske kommentarene?? Det er en grunn til at avisene redigere sine kommentarfelt og fjerner slikt. Dette har ingenting med ytringsfrihet og gjøre. Det er faktisk forbudt i Norge. Ref “rasismeparagrafen”
      § 185. Hatefulle ytringer
      Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler. Den som i andres nærvær forsettlig eller grovt uaktsomt fremsetter en slik ytring overfor en som rammes av denne, jf. annet ledd, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.
      Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
      a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
      b) religion eller livssyn,
      c) homofile orientering, eller
      d) nedsatte funksjonsevne.

    50. Må bare si en ting til personen lengere opp som skrev om typen som hadde barn med et ons.. og at denne jenta han har barn med hadde sugd han når han var veldig fyllesyk.
      HALLO! Typen din må ta ansvar for hva han gjør. Han har LATT SEG BLI SUGD.
      Jeg tviler virkelig at eksen hans tvang han til å si ja til å bli sugd.
      Jeg blir bare så oppgitt over hvor naive jente er i dag. Hu jenta du snakka om er nok ikke et bra menneske og høres veldig merkelig ut. MEN typen din er ikke uten skyld! JEG skjønner ikke hvordan typen din kan gjøre sånt mot deg!

    51. Du som skrev at svarte folk stinker.
      Å Gud så frekk kan man ikke bli at man sier at de som er mørk i huden stinker. At du tørr å være anonym og sier det. Vis du skal si noen frekt så bare hold det inni deg! Altså så frekk går det ikke an å bli!
      Norge er et sted der man kan være den man er og ikke bli mobbet for det!
      Jeg fikk veldig vondt i hjerte av den kommentaren! At det går an å være såå frekk at man kaller de som har mørkhud at de stinker!

    52. Kommentere sjelden på blogger men berre må. Du som skriver om svarte folk som stinker, vær sp snill og vær modig nok til å ikke være anonym. Utrolig stygt og frekt og si. Sikkert mange som synes hvite lukter, men har vett nok til å holde det for seg selv. Hilsen dame på 32, adoptert fra India!

    53. Det er ikke nødvendig å si sånt om mørkhudet mennesker. Herregud, alle skal få lov til å lukte som de vil. Og du sier at de skal gå å dusje?hva faen. Tenk litt her a. Mennesker fra andre land som flytter til Norge har en helt annen spisehabitat enn det andre har. Og Det gjør at noen kanskje lukter litt annerledes. Men ikke kom her å si at de lukter ekkelt! Alle skal få lov til å spise hva de vil også. Det er det som kalles ytringsfrihet. Og det er greit å ha egne meninger, men ikke alt trenger å deles

    54. Ikke for å vere frekk meeen – du skriver så irriterende att folk henger seg opp i andre, men hva er det du gjør på dette innlegget? Jo du henger deg opp i att folk sier ?ikke for å vere frekk men? , og hvorfor er det så irriterende? Det er bare å ignorere!! Du henger deg også opp i mange andre ting!! Så TENK over hva du sier å skriver! Versåsnill Martine!;{ *sorry Martine, men akkurat nå var det dette eg mente, eg pleier egt og være på din side på en måte, men nå har eg skrivd hva eg mente her… Unskyld håper ikke du blir lei deg av dette men håper du begynner å tenke litt over ting..*

    55. det jeg synes er feil å si er å si de som prøver seg på de som har kjæreste, hold dere unna. om det forholdet du har er så bra som det sies, å om det forholdet er sterk kan det ikke ødelegges av “en” som ødelegger. det er ikke h*n sin feil om den personen “ødelegger” det forholdet. det er nemlig han som er i forholdet som ikke er trofast. da er nok det forholdet ødelagt for lenge siden. det er alltid den som er i forhold sin feil om noe i d hele tatt skjer. å om h*n lar andre ødelegge eller å prøve så er det vell ingen andre å skylde på den som er i forhold. nå snakker jeg generelt for alle ikke kunn deg

    56. Irriterer meg over å bli vekket av mammas vaskekost klokken 4 om dagen… er det juleferie så er det juleferie!! Jeg blir ikke bare irritert, jeg blir rasende.
      Ellers takler jeg ikke folk som blir voldelige i fylla. Når de begynner å gå løs på deg med skoskjeen og rope noen kleine gloser.
      Gutter på snapchat. Hva mer skal man si. Sånne som sier at de vil knulle deg. Nei takk.
      Og så irriterer det meg grønn at jeg glemmer så fort. Jeg kan sitte en kveld å tenke at “i morgen skal jeg spise sunt”, og når dagen kommer så er det glemt..
      En siste ting; folk som legger ut masse bilder av seg selv i forskjellige situasjoner. På vsco og insta. Men det aller verste er selfies med kleine setninger under. “Trynet mitt når det regner.” Broh, Shat ap, vi ser at det er trynet ditt, og vi gir faen i at det regner. Vi skjønner at du er jævlig fornøyd med det bildet og at du er 100% ute etter komplemanger. Skriv heller “si noe fint om utseende mitt for å øke selvtilliten min” enn å pakke det hele inn i et latterlig utsagn.
      Verden as. Helsigvis er det noe fint over livet og, som å gå tur med hunden midt på natten med musikk på ørene, mens alle mennesker sover.

    57. NEi Martine, du skrev ikke kun om sminke. Du skrev om hvor irriterende andres atferd er, som å hoppe opp av flysetet, bruker to seter på bussen osv. Det er faktisk ikke vanskeligere enn å si «unnskyld, kan jeg sitte her?». Det vil være en utrolig mye mer hensiktsmessig reaksjon enn å gå rundt å være sur. Gratis tips 😀
      Eller den beste: «folk som ikke tenker». Er dette seriøst? Irriterer du deg over folk (som i ditt eksempel) ikke sjekker en skuff? Jeg sier det igjen: folk som er redde for å «være i veien» og nesten sier unnskyld for sin eksistens vil føle seg jævlig mye verre i ditt nærvær. Veldig glad for at du ikke jobber innenfor blant annet skole, helse-, eller omsorg! Og det må være slitsomt å være deg.. med så kort lunte. Du må jo gå rundt å være sur døgnet rundt. Kanskje jeg mentaliserer i større grad enn deg, sannsynligvis på grunn av studie mitt. Men å behandle andre med respekt er vell ikke for mye å forlange? Prøv å se ting fra andres perspektiv, se deg selv utenfra og andre innenfra så vil du kanskje fremstå som, eller i beste fall BLI et hyggeligere menneske

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg