Winter wonderland

Heey!

Nå har vi akkurat kommet frem på Norefjell, og her skal vi være et par dager nå. Vi skal egentlig bare være her for å koble helt ut før det er mye som skjer igjen. Det er så mye som skjer snart, og jeg klarer ikke vente. Jeg lever to uker frem i tid, og hodet mitt er ikke helt i Norge nå. Derfor skal jeg være her noen dager bare for å slappe helt av og være med mamma, broren min og kjærestene deres. Litt kjipt at Aleks ikke kunne bli med, for nå er jeg skikkelig femte hjul.. Hehe! Vi dro tidlig i dag, og kjøreturen føltes ut som en evighet. Endelig er vi fremme, og det er så fint her! Skikkelig vinter og helt hvitt ute. Så koselig! Jeg synes snø er kjempefint så lenge jeg slipper å være ute i den. Derfor passer det perfekt å være på dette hotellet, for da kan jeg heller bare se på de andre som faller og fryser på ski. Hehe! Jeg derimot skal straks få en 80 minutters massasje, og så skal vi bare kose oss resten av kvelden. Jeg skal få tatt masse bilder imorgen, for nå er det allerede mørkt her. Ah, jeg hater at det blir så fort mørkt ute.. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå skal jeg få i meg noe mat før massasjen, og så blogges vi senere. Herregud, jeg gleder meg til massasje nå!! Helt klart en av julegavene som jeg trengte mest. 

6 kommentarer

Siste innlegg