Caféturen endte i tårer..

Heey!

I dag startet også jobbdagen tidlig, men i dag var vi også ferdig ganske tidlig. Jeg fikk derfor gjort ferdig enda en julegave, og etter litt bestemte jeg meg for å sette meg på en café. Aleks holdt på med noe, og derfor måtte jeg gjøre noe annet. Jeg satte meg ned på denne caféen og begynte å skrolle på telefonen min. Plutselig så jeg en artikkel om at Pilotfrue er gravid, og da kom tårene. Jeg begynte å gråte, alene på café. Jeg gråter aldri, og jeg blir veldig sjeldent så rørt at tårene kommer. I dag skjedde det, men jeg ble så utrolig glad på deres vegne. Jeg har lenge håpet på en gladnyhet fra henne, og endelig kom den. Jeg unner virkelig Pilotfrue og mannen all lykke fremover, og jeg er helt sikker på at de vil bli noen fantastiske foreldre♡

 Processed with VSCO with b5 preset Processed with VSCO with b5 preset

Nå har jeg akkurat våknet etter en powernap, og om noen timer går turen til flyplassen. I dag skal jeg hjem igjen, og jeg har ikke lyst. Jeg vil være i Bergen i noen dager til, men jula venter hjemme. Det er helt sykt at julaften er om tre dager. Jeg har absolutt null julestemning, og jeg har alt for mye å gjøre dagene frem til julaften. I tillegg er ikke hodet mitt helt i Norge akkurat nå, så jeg fokuserer på alt annet som skjer fremover. 

Er det forresten noen innlegg dere ønsker fremover? Merker fantasien min ikke er helt på topp om dagen.. 

15 kommentarer
    1. Du kunne har skre innlegg om:
      – bedre selvtillit
      – mote
      – mat
      – jule tradisjon
      – tips t hva å gjlre i jul
      – fortell om ting så interesserer
      ~ stor klem fra meg!! Å håper du får en fantastisk jul å et godt nytt år❤️
      PS: du kommer nok snart pp noe bra å skrive, du har altid noe bra å si😘

    2. Kan du og Isabelle lage en video der dere leser opp fine kommentarer? 😁❤️ Mye koseligere enn de stygge kommentarene..

    3. Skal du feire jul med Aleksander?🎅🏼🎄 håper du får en kjempe fin jul og koser deg masse Martine❤️ Elsker deg og bloggen din og ikke minst YouTube-kanalen til deg og Isabelle❤️❤️❤️

    4. Kan du ha ett innleg om
      Julegavetips til venninner/ kjæreste?
      PS: stor fan og elsker bloggen din❤️

    5. Begynne å gråte for P er gravid??? Og har de noen spesielle egenskaper/verdier som gjør dem til så fantastiske foreldre??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg