WOW, for en utsikt!!

Hei dere!

I dag startet jobbdagen klokken halv 10, og jeg skal innrømme at jeg var dødstrøtt da jeg gikk i søvne ut på badet klokken 8. Hver gang jeg skriver jobb på denne bloggen får jeg alltid kommentarer om at det jeg driver med ikke er en jobb, og at jeg burde skaffe meg en ekte jobb for å vite hva man kan kalle en jobb. Alltid noen som skal påpeke at blogg er en hobby. Helt greit for meg at dere synes det, men da er ikke for eksempel fotball heller en jobb. Fotballspillere driver jo bare med det daglig og drar inn noen millioner i året, hehe! I dag har jeg ikke drevet med hobbyen min da, men i dag har jeg faktisk vært på jobb. Jeg driver med litt utenom bloggen også, men det er fortsatt hemmelig hva vi holder på med. Det er uansett utrolig gøy å prøve litt nye ting, og jeg tror dere kommer til å bli glad når dere får vite hva. 

Vi var blant annet en tur oppe på Fløyen i dag, og wow for en utsikt. Eller? Haha!

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with s2 preset

Jeg er veldig glad for at jeg var en tur på Fløyen i sommer, om ikke hadde jeg nok blitt veldig skuffet i dag. Det var som at noen hadde hengt opp et hvitt laken foran hele utsikten. Jeg har aldri sett så mye tåke før i hele mitt liv faktisk. For dere som ikke vet hvordan Fløyen ser ut uten tåke legger jeg med et bilde av det. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Se så fint det egentlig er da!

Det var i tillegg skikkelig kaldt i dag, og det regnet som bare det. Perfekt i og med at vi skulle være ute hele dagen.. Jeg var iskald, og etterhvert kjente jeg ikke tærne mine. Da vi kom hjem gikk jeg rett i dusjen, for jeg var seriøst kald på innsiden også føltes det ut som. Jeg satt vel i dusjen i 20 minutter med glovarmt vann. Det er noe av det beste jeg vet, og jeg har så varmt vann at jeg ser ut som en kokt hummer når jeg er ferdig. Så deilig!

Både Aleks og jeg var også ganske slitne da vi kom hjem, så vi bestemte oss for en halvtimes powernap. Vel, den powernapen varte definitivt ikke i en halvtime. Har egentlig en powernap noen gang gått etter planen? Jeg sover alltid lenger enn hva jeg har bestemt meg for, og etter to timer våknet jeg i litt småpanikk. Jeg drømte seriøst at jeg blogget, bestilte klær på nettet, ryddet leiligheten og kjøpte inn julegaver. Jeg kjente derfor stresset over meg da jeg våknet, for det er jo egentlig det jeg burde gjort. Ah, nå har jeg endelig kommet i gang da!

Om dere vil stemme på meg som “Folkets Favoritt” i Vixen Influencer Awards kan dere gjøre det HER♡ Man kan stemme hver tolvte time!

5 kommentarer
    1. Seriøst Slikkmeister🤣🤦‍♀️
      Jeg tror ikke du får lov til det😂😂
      For og si det:DET ER VELDIG EKKELT AV DEG🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg