Bildene som aldri kom på bloggen- DEL 8

Heyy!

Jeg trodde det skulle ta lenger tid å samle opp bilder til et nytt innlegg som dette, men der tok jeg feil. Sist sa jeg at jeg hadde vært ganske heldig med bildene i det siste, men det burde jeg aldri sagt. Nå derimot er det minst 5 bilder daglig som passer til et innlegg som dette, haha! Jeg vil nok si at noen av disse bildene er de verste bildene som har kommet ut på denne bloggen. Jeg får ofte kommentarer på disse innleggene at bildene ikke er så ille, og kanskje ikke. MEN bildene kan definitivt ikke brukes i et vanlig innlegg, bare så det er sagt. Haha! 

Processed with VSCO with s2 preset

Jeg vet ikke en gang hva jeg skal si om dette bilde, haha! Om noen av dere sier at dette er fint begynner jeg virkelig å lure.. 

Processed with VSCO with s2 preset

For et veldig merkelig smil.

Processed with VSCO with s2 preset

Her tok Aleks og jeg bilder ved siden av en veldig trafikkert vei. Jeg smilte, og han som satt i den ene bilen trodde jeg smilte til han. Jeg ble litt småklein, men jeg fikk jo et stort smil tilbake da.

Her var Aleks litt for tidlig ute med å knipse bilde.

Processed with VSCO with s2 preset

Her vet jeg egentlig ikke hva jeg prøvde på, haha!

Processed with VSCO with s2 preset

På disse bildene var det helt umulig å holde øynene oppe. Snøen pisket meg seriøst i øynene, og det var ikke veldig behagelig. En bloggers problemer altså.

Processed with VSCO with s2 preset

Dette var bare et tullebilde, fordi Aleks synes smilet mitt var rart på bildene vi tok. Litt leppestift på tanna også da selvfølgelig, hehe!

Processed with VSCO with s2 preset

Dette skjer som regel når jeg blir lei av å ta bilder. Da starter tullingen.

Processed with VSCO with s2 preset

Raija skulle ta bilde av meg, og jeg fulgte som vanlig ikke helt med.

Processed with VSCO with s2 preset

Sånn cirka hver gang noen tar bilder av meg begynner jeg å snakke. Her har vi et resultat av det.

Processed with VSCO with s2 preset

Så avslutter vi med dette blinkskuddet. VAKKERT!

Håper dere likte innlegget♡

Om dere vil stemme på meg som “Folkets Favoritt” i Vixen Influencer Awards kan dere gjøre det HER♡ Man kan stemme hver tolvte time!

31 kommentarer

Siste innlegg