Julegavehelvete

Hei dere!

Hele dagen i går ble brukt til julegaveshopping, og Gud så lei jeg er av det nå. Jeg føler jeg aldri blir ferdig. I tillegg er folk helt umulige når det kommer til julegaver, for når jeg spør hva de ønsker seg får jeg som regel i svar at de ikke vet. Isabelle og jeg surra rundt fra sted til sted, og etter mange timer orket vi ikke mer. Da hadde vi begge fått nok, haha! Jeg fikk kjøpt en del, men jeg er fortsatt ikke ferdig.

Resten av gavene får jeg ta senere, for det finnes virkelig ikke noe kjedeligere. Føler jeg bare går rundt og surrer, men heldigvis ble det noen veldig fine gaver!

Da vi var ferdig med gaveshoppingen dro jeg til pappa for å hjelpe til å pynte juletreet. Vi spiste også grøt, og gjett hvem som fikk mandelen.. JEG!! Woho, og da fikk jeg gave. Veldig fornøyd!

Nå derimot er jeg ikke i Oslo lenger. Nå er jeg i Bergen. Jeg har savnet Aleks skikkelig, og da passet det perfekt at vi hadde en liten jobb her i Bergen disse dagene. Jeg blir her kun i noen dager, noe som egentlig er litt trist. Men jeg må jo hjem til jul jeg også.

7 kommentarer

Siste innlegg