Barndomsminner

Hei dere!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en utrolig koselig dag. I dag har jeg vært og sett på Putti Plutti Pott, og for de som ikke vet spilte jeg i den forestillingen da jeg var yngre. Jeg spilte nissekone og reinsdyr der i fire år tror jeg det var, og det var kjempegøy! Jeg fikk alltid så mye julestemning da jeg spilte i det stykket, og nå derimot finnes ikke julestemningen. Derfor bestemte Therese og jeg oss for å se forestillingen i dag. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Forestillingen var så koselig, og jeg er skikkelig glad for at jeg dro. Jeg kom meg litt lengre på veien mot julestemning, og ikke minst vekket det opp mange barndomsminner. Jeg husker fortsatt alle sangene og dansene, så det var ganske morsomt. Putti Plutti Pott var en del av julen min i mange år, og jeg vil virkelig prøve å dra for å se på hvert år fremover. Man blir aldri for voksen til forestillinger for barn!

Jeg må også fortelle dere om en veldig morsom hendelse. De fleste som kommer bort og spør om bilde er folk som har sett på Paradise Hotel, Youtube eller bloggen. Jeg får høre mye rart, men i dag ble jeg gjenkjent for noe helt nytt. En liten jente kom bort til raden vi satt på og sa “Er du hun som lager slim?”. Først skjønte jeg ingenting, og ble litt satt ut. Etterhvert gikk det opp for meg at det var slimvideoene på Youtube hun mente, og det var det. Hun spurte deretter om autografen min, og senere slo jeg av en prat med henne. Så søt, og veldig morsomt! Da har jeg blitt gjenkjent for å lage slim også, haha! 

Jeg tok også bilde med en annen, og da var det en liten gutt som kom bort og spurte om jeg spilte rollen Putti Plutti Pott siden jeg ble tatt bilde av. Da fikk jeg meg en veldig god latter, haha! Det er så morsomt å se hvor mye barn lever seg inn i slike forestillinger. Jeg lo så mye av alt barna skrek ut i salen i dag. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Noen av de flinke skuespillerne♡

10 kommentarer

Siste innlegg