Dere vil ikke tro hva slags dyr jeg har holdt i dag

Heyy!

I dag 

Nå sitter jeg hos venninnen min Amanda. Alene i huset hennes, haha! Amanda er straks ferdig på jobb, mens kjæresten hennes kjørte meg hit i sta. Så nå har jeg sett litt på skihopp, og jeg synes faktisk det er ganske morsomt å se på. Jeg hater å gå på ski selv, men alt fra langrenn, skiskyting og skihopp synes jeg er veldig gøy å se på. Ellers har jeg hatt en liten photoshoot i speilet her, og bildene ble som så. Haha! Jeg fant ut at i dag var ikke dagen for bilder. Amanda og jeg skal kun slappe av i dag, spise og få pratet litt. Jeg har ikke møtt henne på flere måneder, så vi har mye å snakke om. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå har jeg kjedet meg en god stund her, men nå kom endelig Amanda inn døren her. I det hun kom inn ville hun vise meg kyllingene sine, og derfor utsatte jeg å poste dette innlegget. Jeg vil jo ta bilder med de, haha! Herregud, de var så skumle. De flakset i vei, og jeg skal innrømme at jeg fikk panikk i blant. Altså, hvem er det som har kyllinger hjemme hos seg? Jeg har aldri hørt noen har hatt det tidligere med mindre de bor på gård. Vi fikk hvertfall knipset noen bilder av meg og kyllingene, og jeg vurderer å henge et av de opp på veggen.

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Haha, for noen merkelige dyr. De ser litt smågale ut, og den ene så ut som en gammel dame. Kanskje jeg skal ta med meg et par egg hjem og få meg noen kyllinger selv. Jeg tror Aleks hadde blitt veldig fornøyd da!

 

37 kommentarer
    1. du har jo sminke på brynene da, er ikke så vanskelig å se 🙂 bloggverden burde lære seg å være ærlig

    2. Mente ikje hær, men den sminken du har fått no e sykt rar og passe ikje ditt ansikt 🙂 Det ser bare ut som du e 100 år.

    3. Hvis bloggverdenen må lære seg å være ærlig må blogglesere lære seg å faktasjekke før dere påstår ditt og datt:):)
      GRATULERER MED VIXEN NOMINASJON MARTINE! Vel fortjent❤️

    4. Liker at du skylder på at du er sminkede, men du har tydelig tegna bryna, som forøvrig ikke ser så bra ut… men jaja, ditt valg, liker at du står opp for deg selv selvom du får mye kritikk som responsen din ikke gir særlig mening

    5. De brynene der er jo heftig tegnet på, så å skrive at du ikke har sminke er jo bullshit. Keep it real Martine. For din egen del også

    6. Altså Martine, du er så vakker! Men de brynene er tegnet på, samtidig sikkert farget som du selv nevnte, men ser vertfall ut som at du har tegnet utpå der igjen. Samtidig ser det ut som du har på ett tynt lag med foundation, skal ikke si det, men ser slik ut dersom du ikke har redigert. Ikke ta det som hat, bare chill! 😚 isåfall så er du naturlig pen

    7. Fy fader så mye rart folk skal henge seg opp i hele tiden, altså herregud folkens. Bruk tiden deres på noe litt mer fornuftig😂

    8. Så søte!!
      Foresten du er drit pen, og du må ikke bry deg om hva andre sier.
      Be who you are, becuse you are perfekt❤️

    9. Herregud så mye folk henger seg oppi 😂 alle disse småtassene som komenterer bryna dine har garantert ikke farget bryna selv før, mine ser alltid slik ut den første uka. (At de ser sminka ut liksom) syntes du er veldig fin uten sminke. Stå på og gratulerer med nominasjon. ☺️

    10. Random spørsmål på denne posten, men fikk akkurat 2 stykk Jeffree Star leppestifter og det luktet noe helt sykt av de! Har aldri hatt noen av hans produkter før, så lurer på om noen av dine leppestifter lukter? Det er en utrolig sterk lukt (lukter som kjemikalier), har kjøpt de fra Coverbrands, og de skal jo være godkjente selgere.
      Hadde satt pris på svar – vet ikke om noen andre i ‘miljøet’ som bruker hans leppestifter 😊

    11. Tanya: Hei duu! Det har jeg faktisk aldri opplevd før.. Du kan sjekke hele lista på hvem som er godkjente selgere av sminken hans nederst på siden her: https://jeffreestarcosmetics.com/pages/faq og jeg kan ikke se coverbrands står der. Med mindre de akkurat har begynt å selge det da, og at de ikke har fått skrevet det på jeffree star sin hjemmeside enda 🙂

    12. «Du har helt klart tegnet bryna»
      …..
      Ja for dere som skriver det satt sikkert å så på henne hele dagen og vet nøyaktig hva som har skjedd og ikke skjedd med ansiktet hennes 🙂 LA VÆR….
      Hva så om hun har tegna bryna, farga de eller ikke? Vil ikke akkurat si at det er den største skandalen som har skjedd 😂 voldsomt hvor mye bullshit mange henger seg opp i.
      Stå på Martine!!

    13. Wth, om martine sier hu har farga bryna så har hu det. Kan hende d har noe med lyset ellerno også, hu bruker ikke sminke her er det så vanskelig å skjønne. Tipper dere er sjalue pga Martine er pen uten sminke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg