Dette hadde jeg aldri trodd

Hei dere!

Denne uken har bare vært fylt med morsomme beskjeder for min del. Først fikk jeg beskjed om at jeg var norges nest mest googlede kvinne, noe som er helt sykt. Jeg hadde aldri trodd det, og jeg synes det er utrolig morsomt! I går igjen fikk jeg melding om at jeg var videre som semifinalist i Vixen Influencer Awards. Jeg tenkte med en gang at det måtte være kategorien “stjerneskudd”, men jeg fikk sjokk da jeg så det var “folkets favoritt”. Jeg er i sjokk enda, og jeg skjønner ingenting.

Imorgen er det nøyaktig 9 måneder siden jeg startet denne bloggen. Jeg er veldig ny i denne bloggverden, og jeg skal innrømme at det til tider er vanskelig. Jeg føler i blant at jeg er den paradisejenta som fikk topplisteplasseringen servert på sølvfat. Jeg føler andre har jobbet så hardt for å komme dit de er i dag, og jeg har så mye respekt for andre bloggere. Jeg elsker å blogge, og jeg synes det er så morsomt. Derfor er jeg så ekstremt takknemlig for alle dere som klikker dere inn her hver dag. Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det♡ 

Jeg har som sagt ikke holdt på ett år en gang. Likevel har denne bloggen gitt meg så utrolig mye. Jeg får møte nye mennesker så og si hver dag som kommer bort for å snakke, jeg får fine kommentarer daglig, jeg har alltid folk som støtter meg og jeg får oppleve så mye fint. Har jeg en dårlig dag kan jeg sjekke kommentarfeltet mitt, det får meg som regel alltid i bedre humør. Herregud, jeg er så heldig! Jeg har også vokst enormt mye på disse månedene. Jeg har utviklet meg mye, og jeg føler jeg har funnet noe jeg får til. 

Bloggen har gitt meg en haug av muligheter. Enkelte av disse mulighetene kunne jeg aldri sett for meg etter 9 måneder som blogger. Dessverre har jeg vært nødt til å takke nei til noe veldig kult fordi det ikke passet seg akkurat nå. Likevel er jeg glad og stolt over at jeg fikk det tilbudet etter så kort tid. I går da jeg fikk melding om at jeg var semifinalist virket det også bare for sykt. Jeg måtte gå inn og ut av siden flere ganger bare for å være sikker på at jeg så riktig. “Folkets favoritt”, HVA?? Jeg klarer ikke helt å forstå det enda. 

Det er så mange flotte og ikke minst flinke folk som også er semifinalister i samme kategori. Jeg har derfor ingen tro på å skulle vinne dette, for disse menneskene har holdt på i mange år. Jeg synes bare det er sinnsykt kult å være en av de ti semifinalistene i min kategori. Det i seg selv er stort for meg. Tusen, tusen takk verdens beste lesere som har nominert meg♡ Dere er virkelig best, og takket være dere har jeg det så bra som jeg har det. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få takket dere nok, for dere planter et smil på munnen min daglig. 

Om det er noen der ute som vil stemme på meg, eller en annen favoritt kan dere gjøre det HER♡ 

Folkets Favoritt er forresten en pris der leserne bestemmer hvem som skal vinne. Derfor avgjøres alt med stemmene deres!

Processed with VSCO with s2 preset

Nuss og klem fra en veldig glad Martine♡

 

23 kommentarer

Siste innlegg