Ukens spørsmål 36♡

Hey!

God helg alle sammen! Endelig fredag og klart for ukens spørsmål. Jeg føler dere vet så mye om meg nå, og jeg føler jeg svarer på de samme spørsmålene gang på gang. Om det er noe dere lurer på ville jeg anbefalt å sjekke ut arkivet mitt. Der er det en egen side som heter “Ukens spørsmål”, og da kanskje dere får svaret der. Om dere ikke finner svar på det dere lurer på er det bare å legge igjen en kommentar♡

Har du gjort noe med rumpa? Nei, det har jeg ikke. 

Hvordan går det med lillesøsteren din? Det går veldig bra! Hun er verdens søteste jente, og jeg møter henne så ofte jeg kan. Det er så koselig med babyer, helt til de begynner å gråte.. Da er det veldig greit å kunne gi henne tilbake til pappa eller kjæresten hans. 

Fikk du noen bivirkninger av botoxen du tok i panna? Nei, jeg vet heller ikke hva slags bivirkninger det kunne vært. Jeg fikk et lite blåmerke ved stikket en gang, men det så man kun i godt lys. Jeg har bare hatt gode opplevelser med botox, og jeg kommer til å ta det resten av livet. Haha! Det er en drøm å slippe hodepine og migrene hver dag. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor gammel er du og Aleks? Jeg er 21 og han er 22. 

Slått opp med Aleks, eller lagt ned bloggen? Lagt ned bloggen. Bloggen betyr mye for meg, men ikke mer enn kjæresten min. 

Hvor vil du helst reise av steder du ikke har vært? Helt klart Maldivene. Jeg sitter ofte og drømmer meg bort i de syke bildene folk tar der. Dit SKAL jeg en eller annen gang!

Hvor mye tjener du på bloggingen? Dette spørsmålet kommer inn hver gang, og for å være helt ærlig vet jeg ikke. Jeg tjener godt på bloggen, det er ingen hemmelighet. Hvor mye derimot aner jeg virkelig ikke. Alle pengene jeg får inn derimot spares, og jeg later egentlig som at jeg ikke har de. Drømmen er å få kjøpt leilighet neste år, så da er det bare å spare. Jeg synes også økonomi skal være en litt privat ting, rett og slett fordi enkelte folk blir bitre om noen tjener mer enn hva man gjør selv. 

Hva er det flaueste som har skjedd deg? Hm, det må være da jeg falt i menneskebæsj. Den bussturen hjem med bæsj over hele meg var veldig lite kult. 

Er det mye sjalusi i forholdet til deg og Aleks? Nei, heldigvis ikke. Jeg tror vi har kommet til det stadiet der vi stoler nesten litt for mye på hverandre. Jeg synes det er veldig deilig å slippe sjalusi, for det fører bare til krangling og dårlig stemning. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvordan fikk du så langt hår? Jeg har hatt langt hår siden jeg var liten, og egentlig bare spart. Jeg har alltid vært ganske redd for håret mitt, og ingen frisører fikk røre det før. Jeg tror mamma klipte meg til jeg var 18 år, haha!

Hvor mange kjærester har du hatt? Aleks er min første♡ 

Har du det bra for tiden? Ja, jeg har det veldig bra! Jeg er ganske rastløs om dagen, for jeg venter bare på ting som skjer fremover. Jeg er veldig lei av Norge og tenker på reising hele tiden. Ellers har jeg det supert, haha!

Hva er det beste minnet fra Paradise Hotel? Det er så mye, men likevel må jeg nok si at de beste minnene var da alle glemte at det var et spill. Da alle bare koste seg, festet og hadde det gøy sammen. Herregud, jeg savner det så sykt mye!

Håper dere fikk svar på noe av det dere lurte på, og om ikke er det bare å legge igjen en kommentar!

Vi blogges mer imorgen♡

 

 

25 kommentarer
    1. Hvertfall ikke å ha innstillingen av at du skal blogge for penger. Den sjelløse innstillinga di lyser.

    2. Hei,jeg vet ike om dette er et dumt spørsmål men jeg har alatid lurt på dette. På ph så er jo en uke fra mandag til torsdag. Men hva gjorde dere fra fredag til søndag? Eller bare lata dere som om fet var mandag på en fredag liksom?

    3. Hvorfor startet du denne bloggen og hva var det som gjorde at.du ville være.med.på ph var det liksom det du hadde planlagt eller? Litt rart spørsmål men hvor gammel vil du se fordeg å være når/hvis du gifter deg

    4. Av og til når du sminker deg, sminker du deg som at du ser veldig streng og sur ut.. Du hadde virkelig kledd kun mascara og noe farge på øyenbrynene for du er så naturlig pen.😊 Bare et tips, for du er virkelig ei nydelig og pen jente.💕

    5. Gå inn på bloggergossip på Jodel og tråden om at Sofie og Andrea sine poseringer er kleine for å høre litt ros ❤️ helt enig med det de skriver der!

    6. Utrolig fine svar!<3 (som alltid!)
      Du er virkelig forbildet mitt, og jeg elsker alle de sprø og fine sidene ved deg💓
      Ville bare si at jeg også har veldig lyst til å dra til Maldivene, men jeg har funnet ut st jeg må kjappe meg! Og det burde du og! Det sto på nettet at Maldivene kommer til å synke i vann, Pga globaloppvarming! Så du burde kjappe deg💓 Hvis du drar til Maldivene ta masse bilder!💓
      Hilsen Emilie 11år<33

    7. Du har fått med deg at du er nominert i vixen blogg awards?
      Hvis så søk på vixeb blogg awards nominerte 2017 på Google 😊
      Vil bare si masse gratulerer!

    8. Hei!
      Botox i pannen for å slippe hodepine? Har mye hodepine selv. Hvor hadde du hodepine? I pannen og tinningen? Aldri hørt om dette før, hadde vært fantastisk hvis det hjalp

    9. Connie: Heei! Ja, botox hjelper mot hodepine 😀 Visste ikke det selv før en venninne fortalte meg det. Jeg hadde hodepine/ migrene i absolutt hele hodet. I tillegg hadde jeg det tre- fire ganger i uken. Nå derimot har jeg hatt hodepine 2 ganger på 4 måneder!

    10. Hei. Lurte på om du og isabelle kunne ha pepperkakehus challenge!? På YouTube kanalen deres. Det vil si at dere skal pynte vær deres pepperkakehus så blir det kåret en vinner:) hadde også vært morsomt med en taper premie:D PS digge bloggen din og ikke minst deg<3

    11. Hei,
      Du og Alex er så herlige❤. Var så gøy å følge dere på paradise og håpet virkelig på at dere skulle bli kjærester❤❤ Kansje et veldig privat spørsmål så forstår hvis du ikke svarer, men hvor mye silikon har du i hver pupp? Synes du ser flott ut, og jeg har akkurat lagt inn selv, men føler at de er litt store. Men er vel bare jeg som må vende meg til å ikke være flatbrystet lengre.😂😂
      Ønsker deg og dine en God jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg