Bli festens midtpunkt♡

ANNONSE- NELLY

Heey!

Dere har kanskje fått med dere julekalenderen hos Nelly? Hver dag får man rabatter på forskjellige ting, og i dag er det festklær. Jeg har nå funnet mine favoritter, og flere av disse plaggene har jeg faktisk selv. Nelly har så mye fine festklær inne, og jeg er helt sikker på at du vil bli festens midtpunkt i mye av dette♡ Dere får faktisk 30%-50% på alt det under her! Dere finner direktelink til alle festklærne HER!

1. HER  2. HER  3. HER

Jeg har alle disse tre, og de er så fine! Den røde skal jeg ha på julaften, yey!

4. HER  5. HER  6. HER

Paljetter er så fint og det passer perfekt til nyttårsaften!

7. HER  8. HER  9. HER

En svart enkel kjole slår aldri feil, og da spesielt ikke om man pynter den opp med masse fine smykker!

10. HER  11. HER  12. HER

Eller hva med en kul jumpsuit? Disse likte jeg godt!

Igjen, dere finner link til hele utvalget HER

 

11 kommentarer

Siste innlegg