SMINKEKRISE

Hei dere!

I dag sto jeg opp veldig tidlig fordi jeg skulle gjøre noe i byen. Jeg måtte selvfølgelig sminke meg og fikse meg først, så derfor sto jeg opp noen timer tidligere. Jeg liker å bruke lang tid på sminken, og da spesielt på morgenen. Jeg hater å stresse, og derfor brukte jeg som vanlig god tid. Jeg var endelig ferdig med sminken, og hadde kun mascara igjen. Jeg bestemte meg for å vente litt med mascaraen, så derfor sprayet jeg på settingsprayen. Dette ble resultatet.. 

Processed with VSCO with s2 preset

For og si det sånn, jeg skal ALDRI ta på eyeliner igjen før settingspray. Eyelineren bare rant og rant, og det endte med at jeg måtte fjerne sminken i halve ansiktet. Sinnsykt typisk i og med at jeg egentlig hadde veldig god tid, og plutselig måtte jeg begynne på nytt. Heldigvis gikk det bra, og man så ikke at jeg hadde failet med alt etter en ny runde på halve ansiktet. Ta med dere dette tipset for alltid- ALDRI TA PÅ EYELINER ELLER MASCARA FØR SETTINGSPRAY. Det hadde vært så sykt kjipt om dette hadde skjedd om jeg hadde hatt dårlig tid, eller om jeg skulle noe spesielt. Jeg skulle faktisk noe spesielt i dag, og derfor ble jeg skikkelig irritert. Haha!

Nå er jeg hvertfall hjemme, og om litt skal jeg ned til byen for å møte Raija. Vi skal ut å spise, og jeg gleder meg! Det er en liten stund siden jeg har møtt Raija nå, så jeg savner henne masse♡ 

14 kommentarer
    1. Hørte fra en venn at hennes venninne halvveis kjenner deg litt, og har møtt deg et par ganger, og hun fortalte at det ser ut som du har på et Snapchat filter naturlig siden du er så pen og du har en sånn vakker «glød» over deg ❤️

    2. Unnskyld meg men nå måtte jeg le:)) du er 20 år og du bruker så inmari masse greier i ansiktet, du trenger det ikke engang……settingspray?? Huden din blir jo kvalt! Hvordan skal dette bli når du blir 40-50 år?? Hvis du fortsetter på samme måten? Nyt livet nå og sett pris på din naturlige skjønnhet…. i ettertid vil du se tilbake å tenke: hvorfor gadd jeg å styre med alt dette…

    3. Du som sier «du er 20 år å bruker så mye sminke» er endten en 10 åring som tror man er såå voksen når man er 20, eller så er du en dømmende 40 år gammel mor🙃 man bruker sminke for å føle seg fresh og fin, og så lenge man fjerner den er det ikke farlig.

    4. Hei Martine ! Jeg elsker yt kanalen til deg og Isabelle. Men kan dere ha en life hacke Vidio ?dere er syk pene❤

    5. Jeg liker veldig godt at du forteller dette på bloggen fordi det beviser at ikke alle er perfekte og at de peneste og de som er flinkest til å sminke seg kan gjøre feil💎 Jeg elsker at du skriver dette for det ga i hvertfall meg bedre selvtillit fordi hvis jeg faller sykt på sminken tenker ikke jeg at det er verden undergang💎Elsker bloggen din forresten💎 Hilsen 14 år gammel jente

    6. Jeg legger alltid øyesminken først, blitt avhengig av det. Litt for ofte at jeg får mascara inn på øyet og blunker hardt eller noe, blir jo helt jævli å fikse igjen 😂😂😂

    7. Haha… beklager altså men nå måtte jeg bare le litt!😹Fordi det så ut som Halloween sminke!😹💗Du er sinnsykt pen altså så dette er IKKE hat!!! Det så bare litt morsomt ut, Sorry!😹💗💗😙Du er pen!💛😽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg