Del dine meninger og få betalt!

ANNONSE- Meningstorget

Hei dere! 

De fleste av oss har en stemme som man ønsker hørt? Jeg har hvertfall en haug av meninger, men ikke alle velger jeg å dele i all offentlighet. Jeg fortalte dere om Meningstorget for rundt et halvt år siden, og siden den gang har jeg svart på undersøkelsene flere ganger. Denne siden går ut på at man skal svare på undersøkelser, og deretter tjener man seg opp poeng. De poengene kan man senere bytte inn til gavekort på for eksempel H&M, Dressmann eller Peppes Pizza for å nevne noen. Om ikke kan man tjene penger via Paypal. Supersmart og lettjente penger. Det eneste kravet til å benytte seg av denne tjenesten er at man har fylt 18 år. 

Processed with VSCO with s2 preset

Første gang jeg hørte om denne nettsiden skjønte jeg ikke helt hva det var. Jeg tok likevel en titt på siden, og etter noen minutter var jeg registrert. Deretter fant jeg noen spennende spørreundersøkelser, og tjente meg opp poeng. Meningstorget har faktisk betalte spørreundersøkelser i 32 forskjellige land. Spørreundersøkelsene som vi kan svare på er for eksempel for å forbedre produkter, eller bidra til forskning. Man samler opp poeng på alle disse spørreundersøkelsene, og som takk for hjelpen kan poengene veksles inn i penger eller gavekort. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Hvor morsomt er det ikke å være med å gjøre en forskjell? Spesielt da det absolutt ikke er vanskelig!

I tillegg til at man samler opp disse poengene, donerer også Meningstorget penger til en av tre veldedige organisasjoner som du vil støtte. Det trekkes også en vinner av hele 35.000 kroner hver tredje måned for alle som deltar i spørreundersøkelser. 

Processed with VSCO with s2 preset

Sjekk ut videoen ved å trykke på bilde for å få litt mer innblikk i hva dette går ut på!

 

8 kommentarer
    1. Da har jeg skaffet meg 10 lodd for 100 poeng. Jeg håper jeg vinner premien as. Jeg vinner jo aldri haha..

    2. Hei Martine! Jeg leser bloggen din hver uke, og synes du skriver om mye spennende. Jeg lurte på om du ville ha en utfordring? Jeg lurte på om du kan prøve deg som vegetarianer i en uke eller 2, og skrive på bloggen hvordan det gikk. Om du merka noe forskjell med kropp og humør osv. Jeg har selv vært vegetarianer i 1 år og synes det hadde vært interessant å lese om det fra noen andres perspektiv. Tar du utfordringen? 🙂
      Jente 19

    3. Ja, du kan tjene noe her, men det tar tid. Laaaaaang tid. Jeg har tjent maks 300,- på et år, og jeg tar nesten undersøkelser daglig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg