I kveld er jeg på skjermen igjen♡

Heey!

I kveld kan dere se meg på skjermen igjen, og denne gangen på Eventyrlig Jul med Halvor♡ Det var et så koselig program å spille inn, og jeg tipper det blir like koselig å se på. Dere får høre om våres juletradisjoner, vi hogger ned juletre og en liten hemmelighet kommer også ut. Dere må følge nøye med om dere vil få det med dere, for jeg kommer nemlig ikke til å røpe det før om litt under en måned. Woho! Programmet vil gå klokken 21.30 på TV3♡ Dere kan se episoden HER!

Ellers har jeg hatt en shoot hos Splay i dag. Jeg er litt usikker på om jeg kan fortelle dere noe om det enda, så derfor velger jeg og ikke gjøre det akkurat nå. Jeg har derfor tilbragt en del timer der i dag. Det var veldig morsomt, og jeg ble sminket av en makeupartist. Drømmen er å ha en egen makeupartist som kan sminke meg hver morgen. Haha, hvor deilig hadde ikke det vært da? Jeg kan ligge å sove mens noen sminker meg, og når jeg våkner er jeg fikset og klar. I blant misunner jeg livet til Kardashianfamilien helt sykt mye. Om jeg noen gang blir steinrik skal jeg ansette en makeupartist som bor hos meg, hehe!

Nå sitter jeg hvertfall på Fridays med Therese, og har akkurat spist litt med henne. Hun er mye opptatt med skole og jeg med alt annet, og derfor må vi presse tid til hverandre når vi først har noen timer ledig. Nå skal jeg straks i bursdagen til bestefar og kusinen min, Emilie. Emilie har bursdag i dag, så gratulerer så mye med dagen til henne♡ Jeg tenker også å dra innom senteret ved meg, for der skal Prebz og Dennis ha meetup i dag. Jeg får se om det er vits, for etter hva jeg har sett er det helt kaos når de har meetup. Haha! 

 

 

88 kommentarer
    1. Sminken din veksler mellom å være grå og gi deg et helt dødt utrykk, og å være oransj. På disse bildene ser det jo ut som om du aldri har sminket deg før og fant en brunkrem i helt feil farge og bare klina det ut i ansiktet. Kanskje det er redigeringen som er problemet. Synes det er så rart, for du kan jo liksom sminke! Kun ment som konstruktiv kritikk

    2. Du ser noen ganger død ut i ansiktet… eller skummel. Du burde prøve og sminke deg finere enn dette eller prøver du i det heletatt

    3. Skam deg som bruker ekte pels! Du må jo virkelig være ei usympatisk kjærring som går med det når du vet hvordan dyrene lider. Æsj.

    4. Syntes sminken din var super fresh i dag jeg! Konturerte kinnbein og masse glød er jo så fint!!! Enkelte mennesker må bare pirke på andre for å følge seg bra selv, tommel NED til slike netttroll😎 Og tommel OPP til deg 😙

    5. Nå må dere snart gi dere med den drittslengingen folkens!! Skjønner ikke hvordan dere kan sette dere ned å skrive dritt å føle dere bra etterpå.. Har dere noe som ikke er positivt å si, så hold det inne! Hva oppnår dere med drittkommentarer egentlig? Kjenner jeg blir skikkelig provosert nå! La folk være seg selv og gjøre det de vil! Er ikke du enig, nei så behøver man ikke å poste en kommentar.. Martine, du ser dødsbra ut!😍 Drit i hva andre mener, du er sykt flink og fortjener all den kjærlighet du kan få! DET er viktig folkens!

    6. hva er galt med mennesker ? “du sminker deg så du ser død ut”
      fikk ikke med meg hemmeligheten men ser det står “skal du være med på ph, hva med aleks” , har fått med meg at det blir en slags reunion ph, og da kan jeg tenke meg det er ett eller anna som skjer, CF og Elin fikk og spm om og være med men måtte takke nei, de har barn og er samboere,
      uansett, når det kommer til sminken må jeg bare si martine at jeg misunner hvordan du sminker deg, og skulle ønske jeg fikk til og sminke meg like fint

    7. Hvis du fikk tilbud å dra en sponset tur til Australia med sosiale aktiviteter, surfing, dykking og alt landet har å tilby, i en måned, uten Aleks. Ville du dratt?

    8. Hvordan klarte dere å leve i et så rotete og skittent leilighet når det gjelder kollektivet programmet? Var det ikke ekkelt å bo sånn?

    9. Noen du savner akkurat nå?
      Har du vært sammmen med Øystein fra ph 2016?
      Bestevenn lista de på snap?
      Nevn 6 Bestevenner?

    10. Ukens spørsmål..
      1. Får du lov til og ha guttevenner når du er i et forhold med Aleks?
      2. Er det mye sjalusi?
      3. Kan du og Isabelle komme til Fredrikstad en gang i fremtiden? Vil ta bilder med dere! 😁😇💗

    11. Hei! Stor fan❤️ Hvor mange kjærester har du hatt? Og hvor kjøper du klærne dine???!😍 og kan du ha åpen Snapchat?sånn at vi kan sende deg meldinger?❤️ Hvem er din aller beste venn? Hva har du tenkt å ha på deg på julaften? Har du noen gang kranglet med Aleks? OOOOOOG siste spørsmål hvordan er det å være kjendis og kunne du noen sinne ha tenkt å vært en skuespiller?😊

    12. Hei Martine❤️Eg lurte på om du og Isabell kan ha ein video der dåke ser på kanalene til fansen dåkas??Pliiiiiss❤️Elsker kanalen og bloggen din utruleg masse😍🦄

    13. Ukens spørsmål:
      Fortell en hemmelig het om deg du aldri har fortalt noen.
      Flaueste som har skjedd deg?
      Beste og dårligste karakter?
      Hva har du utdannet deg som?
      Har du fått husarrest før hva gjorde du?
      Dummeste du gjorde før du ble 17 år?

    14. Du sier at vis klokken er f.eks 12.12 så må du kysse hånden din 3 ganger men hva med vis du våkner 12.13 hva gjør du da?

    15. Skal du være med på pH igjen?
      Hva er det beste/værste med aleks?
      Bruker du veldig ofte mobilen?
      Spiser du ofte fastfood?
      Hvor mange penger tjener du på bloggingen?
      Har du tenkt til å legge ned bloggen?

    16. Ukens spørsmål:
      1. Juletradisjoner?
      2. Hvor vil du helst reise, som du aldri har vært?
      3. Om du kunne lære hvilket som helst språk, hvilke skulle det vært?
      4. Sokker eller barbeint?
      5. Kommer du ned i spagaten og har du noen gang gjort det?

    17. Hei, hvor gammel er du og Aleks?❤️ Elsker bloggen/YouTube kanalen til deg og Isabelle!❤️😍

    18. ærlig talt…hvor mange er det ikke som går med ekte pels en dag i dag? jeg ser folk hver dag ute på gata som går med f.eks svea jakke. og det at folk går med sånn jakke er ikke dyremishandling eller noe sånt, vi som har jakka er ikke ansvarlig over sånne ting. og pelsen de bruker er pels fra dyr som har dødd av naturlig årsak (som oftest) mens noen andre jakker har pels etter noen som har slått ihjel dyra og så dratt av pelsen når de fortsatt lever, men det gjør de nesten ikke lenger så ikke kom her og klag på at Martine bruker ekte pels! slutt å hate på hu og bruk tida deres på noe fornuftig! ~jente på 13 år

    19. Hei,jeg lurte på en ting. Hva gjorde dere fra torsdag til mandag på ph? Eller bare latet dere som om det liksom var mandag når det egt var fredag?

    20. Hva skjedde med den samtalen du skulle ha med han fyren og hatkommentarene? Fikk dere gjort noe? 😍😍

    21. Kan du adde meg på Snapchat? Det hadde betydd UTROLIG MYE!!❤️😙 Jeg elsker deg utrolig høyt❤️❤️❤️❤️ Snap: noraviveli

    22. Hei jeg har et spørsmål til ukens spørsmål og d e ville du lagt ned bloggen eller slått opp med Aleksander hvis du måtte velge!? Elsker deg💕💕😍😍

    23. Hei. Kan ikke du og isabelle ha nudle challenge? Det er de svarte nudlene som kjøpes på asiabutikk 😄 vi i vennegjengen har drevet me det, er drit gøy ( meeen selvfølgelig sterkt 😥) søk det opp på youtube 😄

    24. Bruker Alex brunkrem eller noe?? Når dere var med i dette programmet: «Eventyrlig jul» er ansiktet knallbrunt, mens nevene (fingrene) hans er helt hvite…😀 Så det veldig godt;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg