Mine nye negler♡

ANNONSE- Sponset behandling av Beauty House

Heey!

For rundt en uke siden fikk jeg endelig satt på nye negler igjen, og jeg er så fornøyd! Denne gangen gikk jeg til Caroline, fordi min kjære Daniela har sluttet med negler. Heldigvis kjenner jeg flere som har gått til Caroline, og alle de har vært fornøyde. Derfor var det et ganske enkelt valg å gå til henne. Hun var virkelig dødsflink og neglene mine er så fine nå! Jeg har fått så mye komplimenter for de, og det er ikke så rart. Dere vet jo at jeg liker lange negler, så det ble det nå også. Jeg er fullt klar over at mange vil synes disse er for lange, men jeg elsker de. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg er så fornøyd! Jeg ville ha neglene ganske plain, men likevel litt glitter. Dere burde sjekke ut Instagramen til Caroline for å se alle de fine neglene hun har lagt. Hun heter caroliinesnaglar på Instagram!

I tillegg har jeg en super deal til dere nå! Om dere oppgir navnet mitt altså Martine Lunde, så får dere nytt sett negler til kun 799kr på Beauty House Pilestredet

 

15 kommentarer
    1. Har også gått til henne! Men det sve som faaaaen inni de lampene, jeg har gjort neglene mine i 2-3 år og det har aldri svidd sånn.. skikkelig ubehagelig 🙁 ble dritfine da

    2. Du er ikke et menneske Martine Lunde!! Du er er helt VIDUNDERLIG ENGEL!! Du er alt fint i livet mitt! Du får meg til å følge at alt kommer til å gå fint! Jeg har prøvd å ta selvmord flere ganger, men etter jeg begynte med å se på videoene dine og lese bloggen din, stoppet jeg med det!! Jeg ble voldtatt 7 ganger.. Og jeg følger meg som en hore nå.. Jeg følger deg på ALLE, absolutt alle sosialemedier. Du er en sykt fin og pen jente!! Håpet jeg var som deg, men jeg er bare en stygg jente.. Du er kul, og har en drit kjekk, og snill gutt, Aleksander!! Håper alt godt for dere to, og håper at dere skal få det beste og er alltid sammen!! Jeg har ønsket meg en kjæreste hele livet, men ingen «vil» være sammen med en «hore»…

    3. Så pene!!😍 jeg hadde aldri klar å gå med dem. Hadde brukket dem med en gan jeg gikk ut av salongen😂😂

    4. Kjære deg som skriver at Martine ikke er et menneske, men en Engel. Du har det vondt og trenger Hjelp. Martine er kun er helt vanlig menneske som deg, bare at du har dype sår. Du kan ikke ha en blogger som ditt forbilde, du må være ditt eget! Vær så snill å kontakt Helsesøster, fastlege, o.l. Jeg er Psykog, og skulls så gjerne hjulpet deg. Du må være så snill å få tak i hjelp, jo lengre du går uten, kan det bli et varig trauma for deg. Jo fortere du får hjelp til å sortere tankene dine er du på rett vei. Da vil du se nye muligheter og vil kunne blomstre som du synes Martine gjør. God klem til deg deg.

    5. 😍😍😍 skal så absolutt begynne hos Caroline hvis hun jeg går til slutter! Sykt nice, perfekt lengde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg