En julegave alle hadde blitt glad for♡

ANNONSE- Daniel Wellington

 Processed with VSCO with s2 preset

Hei dere!

Her om dagen fikk jeg en liten boks på døra, og jeg skjønte med en gang hva det var. Den nye Daniel Wellington klokken min♡ En liten førjulsgave til meg selv, og en gave jeg hvertfall ble veldig glad for. Jeg valgte Classic Petite Ashfield + Classic Cuff. Jeg elsker kombinasjonen av svart og gull, og derfor var denne klokken et enkelt valg. Så klassisk og fin! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nå kan man lage egne små gaveesker hos Daniel Wellington, der man kan velge hva slags klokke man vil gi bort + et armånd eller reim. I tillegg får man det i en kjempefin gaveeske. Jeg elsker kombinasjonen av klokken og armbåndet på samme håndledd, og det passer til absolutt alt! 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg får ofte spørsmål om hva man skal gi til kjæresten til jul, og dette er jo den perfekte julegaven til en man er glad i♡ Hva med å kjøpe en matchene klokke til deg selv og kjæresten i julegave? En søt og koselig gave! Jeg ga en slik klokke til mamma i førjulsgave i fjor, og hun bruker den hele tiden. Mamma ble kjempeglad for den, og det tror jeg de fleste hadde blitt. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Det er allerede 10% rabatt om man kjøper en slik gaveeske med klokke + armbånd, eller klokke + reim. Bruker man rabattkoden MARTINELUNDE får man i tillegg 15% rabatt. Det vil også komme toll i tillegg, men det gjør det som regel når man bestiller fra utenlandske sider. 

Dere finner hele utvalget til Daniel Wellington HER

 

11 kommentarer
    1. Hva med å gi gavetips som kanskje er litt billigere? Er ikke alle som har like god råd. Hadde vært koslig med gavetips som alle kan ha en mulighet til å kjøpe😊

    2. Ble direkte glad for å se at du opplyste om toll i forbindelse med denne annonsen. Realt og oppriktig gjort av deg! Du er en av få bloggere jeg ikke føler meg forsøkt lurt av, heier på deg! 🙂

    3. Om man kjøper en klokke til for eksempel 1500 kr, koster det 375kr ekstra i MVA (ikke toll), dette kommer veeldig dårlig fram på nettsiden da det tilsynelatende ser ut som en norsk nettside.
      Om man bruker rabattkoden til Martine koster klokken 1275 + 318 MVA = 1593kr. I tillegg kommer det vel også fortollingsgebyr, posten tar 153kr for det, da blir totalprisen for klokken 1746kr. Da er det nok billigere å kjøpe klokken i butikk, fordi om man ikke får 15% rabatt i butikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg