NY VIDEO- Julegavene som ikke koster for mye

Heey!

Julaften nærmer seg helt sykt, og jeg fikk sjokk da jeg sjekket kalenderen og fant ut at det bare er 11 dager til?? Altså, hva? Jeg har ingen julegaver klare, og nå begynner jeg å stresse. Jeg får ofte kommentarer om hva man kan gi til folk om man ikke vil bruke for mye penger, og derfor har Isabelle og jeg nå laget en video der vi gir dere veldig blandede julegavetips. Alt fra billig til litt dyrere. Jeg anbefaler virkelig å se videoen om du også sliter med julegavetips♡

Husk å abonnere på kanalen til Isabelle og meg som dere finner HER. Helt sykt at vi snart har 50.000 abonnenter, og det på under ett år♡ På 50.000 blir det forresten en stoor giveaway!

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Nå har det seg slikt at min venninne og meg bruker kr 1000-1500 på hverandre. Det er flott med tipsene deres! Men har dere også tips til noe til denne prisen også?

    2. kunne du værsåsnill gå inn på hm.no og finne link til den genseren du har på deg i denne videoen? den er såååå fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg