En av norges mest googlede kvinner

Heey!

I dag våknet jeg opp til en litt merkelig nyhet. Jeg er en av årets mest googlede kvinner, haha! Altså what? Jaja, det er også noe å skryte av til barnebarna en gang i fremtiden. Det er veldig morsomt da, men også litt spesielt. Jeg skjønner ikke helt hva slags spennende ting man får opp når man søker på meg, men jeg får vel ta meg en runde på Google selv nå.

Ellers har jeg en del jeg skal få gjort nå. Jeg skal få skrevet ferdig to innlegg, så skal jeg møte en fyr jeg skal snakke med om alle hatkommentarene. Jeg har spart på noen av de verste, og i dag får jeg forhåpentligvis gjort noe med det. Woho! Jeg gleder meg faktisk skikkelig til å finne ut av hvem som sitter bak noen av de verste kommentarene. Er det et barn, en voksen mann, eller kanskje en jeg kjenner? Dette blir gøy for meg, men ikke for dere som har skrevet de. Hehe! 

 Processed with VSCO with s2 preset

28 kommentarer
    1. Hahah ja kanskje folk lærer av dette her! Det kommer de nokk aldri til å glemme! Du er god som er en av få som faktisk tar tak i det og gir dem det de fortjener slik at folk ikke snakker dritt og bare slipper unna med det alltid.

    2. Det er jeg som har skrevet at Aleks har vært utro i det siste. Unnskyld for det, jeg vet grunnen er egoistisk, men jeg skrev det fordi jeg ville være med i en hatkommentarvideo❤️Beklager igjen, jeg lover å ALDRI skrive noe sånt igjen:))❤️❤️

    3. Jeg dør av noen av kommentarene “utro aleks” jeg mener , hva har folk og finne på? Hva godt gjør det de menneskene og gjøre sånn ?😂 Huff , digger deg Martine ! Og tviler sterkt på at aleks hadde noen gang vært utro 🙂 !

    4. du er så fin Martine og Aleks fortjener deg. Ikke bry deg om de dumme tingene folk sier til deg.
      Hilsen jente 14.

    5. Hei😊 Eg har aldri skrevet til deg før, for e vil ikke si at e er verdens største fan, men både du og Isabell e drit fine og drit morsome. Eg syns det e sykt teit og barnslig å skrive sane ting san som for eksempel «utro Aleks» selvom det bare e tull eller for gøyt, så tvila e på at dokke syns det e så gøyt å få sanne kommentarer! Og e syns verken du eller Isabell fortjener det💋 håper dokke har et fint liv videre❤️

    6. Absolutt no hate, fordi jeg digger deg generelt, men du er vel en litt mer interessant person enn «swipe up» hele tiden?! Det er vel ikke alt som foregår i lovet ditt? Blir så sliten av å bare trykke skip på snappen og Ig?en din fordi d bare står swipe up 500 ganger om dagen. Vi alle fikk det med oss de første 100 gangene. Vi døger deg liksom fordi vi vil se hvor interessant livet ditt er. Kunne du roa ned swipe up bare litt?❤️

    7. Enig over ^^. Både du og Isabelle nevner Swipe up 10000 ganger om dagen. Ja, vi skjønner at dere må ha lesere for og få lesere, men holder med 5 ganger minst. Hvordan gikk det med å finne ut hvem som kommenterer?

    8. Synes ikke det er så rart at du er en av de mest googlede jeg, du er jo en så fin pensjon bådet inni deg og uten på og det er jo så mange som ser opp til deg eller jeg gjør i hvert fall det. Du er bare best Martine ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    9. Martine du er serr beste forbilde! ❤️❤️Drit i hatkommentarene (men bra at du finner ut hvem d R da så de forhåpentligvis slutter å si sånn ting til andre!!!) love yooooou ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg