Min nye favorittserie

Hey!

Beklager sen oppdatering, men i dag har jeg egentlig bare tillatt meg selv noen timer fri. Veldig deilig, men også stressende. Haha, det eneste jeg tenker på da jeg tar “fri” er hva jeg skal blogge om senere, og at jeg egentlig burde blogge. Uansett, i dag har jeg sett på en serie som jeg virkelig elsker. Det er en svensk influencer som jeg har fulgt en god stund nå, hun heter Bianca Ingrosso. Familien hennes har sin egen serie, og den er så morsom. Man skulle nesten trodd jeg drev med snikreklame for Dplay Sverige, men nei. De har bare mange serier som jeg liker, og denne serien er så bra! Denne serien finner dere HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Vi har også vært innom bestefar i dag, for han har bursdag. Woho! Vi kjøpte derfor med en donut til han, og vi kom inn døra med ballonger. Feiringen er ikke før på torsdag, men vi ville likevel overraske han litt i dag. Jeg har også vært hos pappa for å kose litt med Cornelia. Hun er så søt, og hun har begynt å smile så mye. Skikkelig godjente♡ Ellers har jeg fått en del spørsmål om den røde genseren min, og den kjøpte jeg på H&M for noen dager siden. Jeg mener den kostet 400kr. Jeg synes H&M har et så bra utvalg av store gensere, og denne likte jeg så godt. 

Nå skal jeg se noen episoder av denne serien, og så skal jeg ta kvelden. Jeg har slitt en del med søvn i det siste, så jeg håper jeg sovner tidlig i dag. 

31 kommentarer

Siste innlegg