Bildedryss- julebord med Paradisegjengen

Hey!

Jeg fikk ikke lagt ut bildedrysset fra Paradisejulebordet i går, så derfor tenkte jeg å gjøre det nå. Kvelden startet litt annerledes enn hva som var planlagt, for planen var jo vors først. Da Aleks og jeg fikset oss ble han plutselig dårlig, så derfor droppet vi begge vorset. Aleks droppet hele julebordet noe jeg synes var veldig trist. Jeg koste meg uansett mye med de andre, og da spesielt under middagen. Vi spiste på Bølgen & Moi på Briskeby, og der jobber en av bestevenninnene mine. Vi spiste sinnsykt god mat, og det var veldig hyggelig at hele gjengen endelig samlet seg igjen. 

 Processed with VSCO with s2 preset

Haha, søte Cassie som hadde satt denne der jeg skulle sitte. Bak skiltet sto et glass med en haug av sugerør. Hun kjenner meg rett og slett for godt. Visste dere forresten at flere restauranter har sluttet å gi sugerør? Om man vil ha det må man be om det. Hvis man tenker over hvor mange sugerør som brukes daglig og kastes etterpå er det jo helt sykt. Et bra tiltak av restaurantene, men jeg er dessverre avhengig av sugerør. Til og med vann drikker jeg med sugerør.. Skjerpings!

  Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Nam, denne var så god! Jeg elsker drinker med pasjonsfrukt. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Denne indrefileten var magisk!

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Så endte vi kvelden på Sirkus hele gjengen. Veldig koselig at alle sammen kom inn der, haha! 

Jeg er så heldig som fikk oppleve Paradise Hotel med en så fantastisk gjeng♡ Jeg har ingenting å klage på med oppholdet, og menneskene er fantastiske. Selvom det var litt drama og tull da vi kom hjem har vi heldigvis fikset opp i alt, og i dag er vi alle venner. Det var utrolig kjipt at ikke alle fikk blitt med, men jeg håper vi får samlet oss flere ganger. Så koselig!

14 kommentarer
    1. Fuck haters de tror de r kule men de r dumme du og Isabell burde ikke bry dere om de❤️❤️ELSKER YOUTUBE KANALEN TIL DEG OG ISABELL

    2. Jeg har tenkt litt på det du skrev om at du ikke ville henge ut utestedet fordi du liker deg der, men at du synes de av og til behandler folk dårlig og kaster ut Grunde. Det er absolutt ditt valg, men hadde det ikke vært bedre å si til dem at det ikke går og oppføre seg på den måten? Vet ikke om de sponser deg på noen måte eller hva det er som trekker, men jeg tror du er “stor/populær nok” til å kunne si ifra og de faktisk kommer til å bry seg fordi du og vennene dine trekker opp utestedet. Det finnes så mange utesteder i Oslo, velg et som behandler vennene dine bra! Eller i det minste heng dem ut. De kommer til å fortsette å ha maktsyke vakter som behandler folk som dritt om ingen sier ifra.

    3. Hei,jeg er din største ffan elsker deg du er helt perfek t så jeg har skeriv ja lit hva jeg skal skrive.Du er er pennest uten sminke ,hvorfor bruker du sminke du er helt perfekt som du er

    4. Vil anbefale å kjøpe sugerør i glass eller metall. De kan vaskes, finnes egen sugerørkost du og kan kjøpe. Og da kan du bruke sugerørene igjen og igjen med god samvittighet. Sjekk ut beeorganic.no f.eks.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg