Dette har jeg ventet på, men endelig er de her!!

ANNONSE- TANSTORE

 Processed with VSCO with s2 preset

 Processed with VSCO with s2 preset

Heey!

Som dere sikkert nå har fått med dere er jeg en STOR fan av Jeffree Star. Jeg har en haug av produktene hans, og jeg blir like glad hver gang han lanserer nye ting. For noen uker siden så jeg på den ene videoen hans der han viser frem årets julekolleksjon. Og altså, OMG! For det første er designet noe av det fineste jeg har sett, og for det andre er fargene sinnsykt fine. Disse vil jeg bare sette opp på pynt, for så fine er de. Fargene på disse leppeproduktene er absolutt noen av de fineste synes jeg, men noen er også litt mer crazy. Tanstore har alt av Jeffree Star i sin nettbutikk, og endelig nå også julekolleksjonen. Jeg tenkte nå å vise dere de nye liquid lipstickene og leppestiftene. 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Første ut er en Lip Ammo (leppestift) som heter Allegedly. Det er en ganske mørk brunfarge som jeg liker veldig godt. Disse leppestiftene har en skikkelig god konsistens, og de kjennes ut som lipbalm på leppene. Denne fargen er superfin til både hverdag og fest, og er en av mine favoritter fra årets julekolleksjon. Denne finner dere HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Denne heter Christmas Cookie, og er en av mine to absolutt favoritter fra julekolleksjonen. Dette vil jeg si er en blanding av Mannequin og Celebrity Skin, og det er mine favoritter av alle hans produkter. Derfor kan jeg ikke annet enn å elske denne som er en perfekt blanding. En kjempefin nudefarge som passer til absolutt alt. Ah, denne er så fin dere! Dette er forresten en liquid lipstick, og dere finner den HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette er en farge jeg aldri har prøvd noe lignende av tidligere. Denne er veldig mørk, men vet dere hva? Jeg likte den skikkelig godt! Jeg var litt skeptisk da jeg så hvor mørk den var, men så fort jeg fikk den på leppene synes jeg det ble dødsfint. I tillegg fikk man skikkelig hvite tenner med denne. Jeg ville nok ikke brukt denne til hverdagssminken jeg har på disse bildene, men med litt mer ville denne passet så bra! Denne heter Human Nature, og dere finner den HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette er den andre som er blant mine topp to. Jeg har aldri prøvd en liquid lipstick som denne før. Den tørker helt på leppene, men samtidig har den glitter i seg. Den får derfor en superfin glans og ser virkelig dødsbra ut på leppene. Jeg digger denne, og jeg gleder meg til å bruke den fremover. I tillegg er den rød, og som sagt har jeg fått en greie for rødt i det siste. Denne heter Poinsettia, og dere finner den HER♡ 

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Jeg har lenge lett etter den perfekte røde leppestiften, og vel.. HER ER DEN! Jeg opplever ofte at mange rød leppestifter gjør tennene mine gule, men denne derimot gjør de kritthvite. Denne er så fin, og som sagt er disse som å ha en lipbalm på leppene. Denne luktet også sinnsykt godt, haha! Så fin, og også en av mine nye favoritter. Denne heter Redrum, og dere finner den HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Så over til den mørkeste. Dette er en mørk lilla farge, og egentlig en farge som ikke helt er meg. Likevel synes jeg den er kul! Jeg skjønner at denne kan bli for mørk til mange, men nå skal jeg gi dere et supert tips. Disse liquid lipsickene kan man også bruke som øyenskygge eller eyeliner. Jeffree gjør det flere ganger selv, og det synes jeg er dødskult! En mørk lilla liner er noe jeg helt klart skal prøve med denne. Denne heter Berries On Ice, og dere finner den HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Dette er en veldig rødrosa farge, og en farge jeg liker veldig godt. For de som ikke liker en knæsj rød farge på leppene er denne perfekt. Det er en liquid lipstick som tørker matt på leppene, og det er det jeg liker best. Aleks også, for han hater når jeg kysser han med leppestift. Denne derimot smitter ikke av, og Aleks slipper å gå rundt med leppestift selv. Haha! Denne fargen er så fin nå i julen, og det er vel derfor den heter Santa Baby. Dere finner den HER

 Processed with VSCO with s2 preset Processed with VSCO with s2 preset

Så over til den siste. Dette er en leppestift med MASSE glitter. Man kan velge om man vil bruke den alene, eller over en liquid lipstick som jeg gjorde på bilde over. Den vil da gi mer glans på leppene dine om du ikke vil ha de helt matte. Fargen er en skikkelig prinsessefarge, og den er så fin! Denne heter Champagne Tears, og dere finner den HER

Akkurat nå får dere 20% om dere bruker rabattkoden Martine20. Den gjelder i 48 timer, og kun om man handler for over 500kr. Tanstore har også gratis frakt, og utrolig rask levering. Man kan også betale med Klarna om man vil det. Det vil også straks komme en konkurranse på Instagram, så følg Martinelunde om dere vil delta♡

21 kommentarer

Siste innlegg