NY VIDEO- VI LESER HATKOMMENTARER

Hey!

Endelig søndag og tid for ny video igjen. I og med at den forrige videoen som dette ble godt tatt i mot har vi nå laget en ny. Jeg har litt hat/elsk forhold til hatkommentarer, for enkelte må man jo bare le av. At folk orker å bruke tiden sin på det? Jeg tror jeg aldri kommer til å forstå det, men dere gir oss hvertfall tips til videoer. Så takk, takk♡

Gjerne abonner på kanalen til Isabelle og meg som dere finner HER! Håper dere liker videoen♡

L8N9LF4czRg

 

26 kommentarer
    1. Kjere martine!
      Jeg så hele videoen men klarte nesten ikke og se den feridg fordi jeg hadde såå lyst og skrive dette, og dette er noe jeg tror du trenger og høre! Dette inkluderer Sofie og Isabelle også! Dette er ikke hat selvom det høres ut som det på måten jeg skriver denne starten haha<3
      Martine! Jeg er en jente på 13 år... dette er første året jeg så på ph! Jeg heiet på sofie før du hadde kommet inn men da du kom inn fallt jeg for deg! Jeg trodde ph var kjedeli og bare var sex og krangling og selvfølgeli ville ikke 12 år gammle meg se dette! Men da jeg så på det så jeg flotte, snille personer som koste seg sammen(kansje ikke alltid da haha) men etter den sesongen så jeg mange andre også, men selvfølgeli ingen så bra som den du var med i!
      Over til det jeg virkeli ville frem til. Dere er noen jenter jeg fallt skikkeli for som jeg virkeli likte! Etter ph leste jeg bloggene deres og hadde dere på alle sosiale medier. Jeg eelsket og lese bloggene fordi dere er så fine personer som virkeli har meninger. Du er så snill og fin og jeg forguder deg! Du skaper ikke kropspress elns blant unge jenter! Det vet jeg fordi JEG ER EN UNG JENTE. Jeg synest du trenger og vite at du ikke skaper kroppspress eller ødelegger... i min alder er man lett påvirkeli og vil se like perfekt ut som bloggerene men det synest jeg apsålutt ikke du gjør! JEG 13 år synest ikke du kler deg upassende eller horete! Jeg synest du hjelper unge jenter og guider oss slik at framtiden vår blir bra! Jeg kunne skrevet en hel bibel til men de hadde kansje blitt liitt mye i et komentarfelt.... de er en glede og lese bloggen din og du skaper IKKE kroppspress og det må du bare vite 100% sikkert. Love u<33 håper du gadd å lese hele haha og gjerne fortell om dette til sofie og Isabelle også fordi jeg mener det samme til dem! Men kansje litt ekstra deg da! Du må vite at 99% synest at du hjelper dem og de syns det er gøy og lese om verdagen din men så er det jo det 1% som apsålutt skal vere bitch! Du får kansje mange hat komentarer men alle de du får de er noen personer somsom skriver flere ganger! De er bare de som misliker deg(de gjør di nokk ikke di vil bare vere frekke) men resten av alle de 100000 som leser bloggen din elsker deg! Inkludert meg:) hadr gonatt håper dette gjør dagen/kvelden din litt bedre!

    2. Hei Martine. Jeg lurte på om dere kunne hatt et meetup i Tønsberg. Jeg kommer fra en liten øy litt lenger unna, det er Tjøme. Jeg har blitt veldig mye inspirert av din blogg. Jeg har mye bedre selvtillit. Jeg skulle ønske jeg kunne møt deg og Isabelle jeg er ikke så gammel. Er kun 12 år så jeg vet ikke om du bryr deg om denne kommentaren men håper det. Du er et stort forbilde og ikke bry deg om hat kommentarene. Du er best.
      Hilsen en jente på Tjøme, 12 år og heter Sarah

    3. herremann hva er det som griller hatere hvis dere virkelig ikke vil at de skal oppføre seg son her ikke se eller les eller bry dere om martine Isabelle og alle andre! Det er deres meninger dere trenger ikke å si dem videre!
      Og Isabelle jeg leser ikke bloggen din unnskyld for det finner ikke snappen din heller så jeg sier det bare her! Fu laget ingen kroppspress ut fra det jeg hørte i denne videoen du ga bare tips , hvis folk er då i mot tipsene ikke bruk dem eller bry seg du har badically bare lifehack som fu har funnet ut.
      Sorry for skrivefeil men håper denne kommentaren ga mening
      Og dere lager ikke kroppspress på unge dette vet jeg for jeg er en 13 åring og mange sier til meg jeg er feit men jeg bryr meg ikke og dere gjør det bare bedre for meg, jeg blir mer fornøyd me meg selv pga dere;))) fortsett bloggen keep strong!!!
      Dette er ikke hate eller noe ikke tolk feil🙂❤️

    4. Martine. Jeg vil bare si en ting!!!!!!!! Hvordan går det an å bli så ……. PEN!!! Hvordan liksom?! Kan du gi noen tips

    5. Hei jeg elsker videoene deres❤️
      Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal skrive. Men har et tips til deg og Isabel. Ikke bry dere om haitiere. De haiterene kan tenke seg hvordan det er å få såååå mye dritt. Jeg er stor fan❤️
      L❤️VE YOU AND ISABEL

    6. Hei Martine! ☺️
      Det kjedet du har på deg med «M og A», er veldig fint. Jeg lurer på hvor du har fått kjøpt eller bestilt det? Og hvilken lengde på selve kjede du har?
      P.s du er ei super skjønn jente!
      Mvh
      Maren

    7. Kjære Martine
      Jeg syntes synn på deg siden Aleks er utro! Og jeg syntes ikke det var snilt gjort av han å holde det hemmelig for deg! Men jeg håper det ordner seg til slutt!!!! Jeg er en stooooor fant av deg og Isabelle. I love you❤💙❤

    8. Alltid clickbait. Er du 13 år i hodet? Blir vel en Swipe up på denne også 🙂 viktig å lure lesere

    9. Jeg liker YouTube kanalen din, men du burde starte din egen og ikke ha med Isabell. Det er du som er kjendis og ikke Isabell. Folk abonnerer bare på YouTube kalenderen din på grunn av du er med.

    10. Hei!
      Kan du fortelle litt om hun jenta.
      Jeg synes at Alex burde ligge med deg sider dere er sammen!!!!
      Eller er ikke du å Alex sammen lenger!
      Hvis dere ikke er det så skal jeg bare si
      At dere passer bedre sammen en noen andre!!!!!
      Hilsen Caroline
      (I❤️U AND ISABELLE)

    11. Ehhh? Alle sammen, det var ikke en jente fra Brasil som lå med Alex, d var bare en helt random kommentar

    12. Hei Martine!💗❄️
      Mitt største ønske er å få møte deg, Isabelle og Aleks!❤️Dere er mine forbilder!!!! Jeg håper du ser dette og håper dere kanskje kan ha meetup i Trondheim!💗Blir så glad om jeg får svar!💙💙elsker dereeee!!💗❄️❤️💙💛🎅🏻💛💙❄️💗❤️

    13. Anonym: haha jeg er 13:)) synnefolk på instagram om du ikke tror meg:) hvor gammel skulle jeg ellers vert?😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg