Hva skal jeg ha på i kveld? DERE BESTEMMER!

ANNONSE- Inneholder annonselenker

Hei dere!

Som jeg skrev tidligere i dag vil jeg gjerne ha hjelp til å velge kjole i kveld. Jeg synes alle er kjempefine, og jeg sliter skikkelig med å velge. Jeg håper derfor dere hjelper meg med å gjøre valget litt enklere. Alle kjolene er forresten fra Nelly, og de har så mange fine festkjoler nå. Ville absolutt anbefalt dere å sjekke ut hele utvalget HER

Denne er utsolgt, men dere finner en lingnende HER

Denne synes jeg er utrolig fin, og jeg elsker at den har velvetstoff. I tillegg er den høy i halsen, og splitt på siden. Så fin!

Denne finner dere HER.

Denne er også utrolig lekker, men jeg tror muligens jeg burde hatt den i en større størrelse. Den sitter ikke så fint på brystet, og er kanskje litt liten der. Ellers ELSKER jeg den!

Denne er utsolgt, men dere finner en som ligner HER.

Denne er lik som den svarte øverste bare i rød. Jeg synes denne er dødsfin, og jeg har virkelig fått en greie for røde klær. Denne sitter i tillegg skikkelig bra på, og den fremhever formene mine bra.

Denne finner dere HER.

Denne her er så fin, og absolutt en av de fineste kjolene jeg har. Jeg er likevel litt usikker på om denne passer til et julebord med en crazy gjeng? Hva synes dere? Jeg synes hvertfall den er så lekker, og jeg elsker detaljene i halsen og på armene. 

Nå er jeg spent på å høre deres meninger. Hvilken skal jeg bruke på julebordet i kveld? 

 

 

83 kommentarer

Siste innlegg